Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
saitek cyborg? x]

 

Ja, hvordan visste du det? Har du tatt en titt inni selv, eller kjente du igjen formen?

 

Kjente igjen formen og så macro knappene på siden : P

Har samme tastatur selv..

 

Tenkte meg det ;) Jeg er fullt klar over at du har det samme selv :p

 

Er ikke vanskelig og se tbh. ser det på WASD :)

 

Jeg trodde bare ikke det var så mange som var så godt kjent med det tastaturet :roll:

 

...om det var meg du siktet til(?)

 

hadde et selv en liten stund, men det ble ødelagt

 

Da er vi tre... (Meg, deg, og en kompis av meg...)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Det fungerer bra helt til man søler en liten dråpe flytende væske over det... :ermm:

 

 

Mitt gamle g15 tastatur (første som kom) overlevde 0,5 liter med cola :) Etter colaen var tørka inne i tastaturet, så fungerte det bare å trykke ned halvparten av tastene. De andre var limt fast :p

 

Etter en full runde med rensing med "rensemiddel", så fungerer tastaturet i beste velgående :)

Lenke til kommentar
Det fungerer bra helt til man søler en liten dråpe flytende væske over det... :ermm:

 

 

Mitt gamle g15 tastatur (første som kom) overlevde 0,5 liter med cola :) Etter colaen var tørka inne i tastaturet, så fungerte det bare å trykke ned halvparten av tastene. De andre var limt fast :p

 

Etter en full runde med rensing med "rensemiddel", så fungerer tastaturet i beste velgående :)

 

I mitt tilfelle med Saitek Cyborg gjorde colaen at matall-trykket på plastikken løsna så det ble brudd i kretsen. Senere prøvde jeg å skjøte kretsene med tynn metall-tråd og tape, men det hjalp ikke på alle... En del funka etter jeg fiksa det, men det er ganske ubrukelig å ha et tastatur som ikke kan skrive f.eks. "m"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...