Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Bare ikke gå for D-Link DWA-547, har dette selv og er svært misfornøyd. Utrolig overfølsomt kort som bør styres unna. Vil anbefale deg å kjøpe et kort som har antenner som ikke er fastmontert på selve kortet. Du blir veldig låst til hvor du skal ha pcen osv. I tillegg får du mye støy dersom du setter det under skjermkortet og dersom du har mange usb-enheter tilkoblet. Jeg ville gått for en løsning med antennene tilkoblet med kabel eller en usb-dongel.

 

Jeg har lest litt av hvert om det kortet... De fleste virker ikke helt fornøyde :ermm:

 

Håper andre her har erfaring med noen andre kort i denne kategorien! (Om det har noe å si, det skal brukes med D-Link DIR-655 ;))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte meg å ta 500,- (+ evt. frakt) for kortet ja, synes det høres greit ut. :)

 

 

Spør igjen: Hvor mye kan jeg får solgt et brukt Radeon HD4850 (fabrikkoverklokket ASUS Matrix) for?

 

Jeg byr 250 NOK! :ph34r:

 

Så 2B'1, for 500,- er det ditt. Hvis du er interisert, ta kontakt på PM. ;) Gjelder forsåvidt alle andre også. :p

Lenke til kommentar
Fått no spons fra Noctua, og lurer på om jeg skal teste en av viftene dems. Hvilken er det som liksom er kongen på haugen? 120mm.

Kan godt teste dem jeg :whistle: ... Fint om du legger ut en liten evaluering etterpå med tanke på støy osv. Vurderer å kjøpe meg 3 stk 120mm Noctua til toppen på 800d.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Hehe, jeg er skeptisk. Men noe må det da være med dem som forsvarer den skyhøye prisen :p

 

Om noen trenger en SSD eller en Raptor, rop ut!

 

Den mest populære. Den som alle bragger så jævlig om. Den som koster så mye at selv Kjell Inge Røkke får vondt i lommeboka. Den ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...