Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke nødvendigvis, BIOS vil gi stopp om den ikke finner IGP/VGA.

 

Om det f.eks. er et innebygd skjermkort i hovedkortet i tillegg til det han skal fjerne, vil det nok gå helt fint... ;)

 

lockdog, hvilke hovedkort er det snakk om?

 

Asus P5WDH Deluxe, så har ikke noe integrert skjermkort.

Hvis jeg får disablet stopp ved skjerkortfeil, vil jeg kunne logge inn viá Remote Desktop da, eller vil Windows (7) bli noe sinsforvirret? :p

 

Tester forsåvidt uansett når jeg kommer hjem fra jobb.

 

Fungere flott å disable "Halt on POST error", men Windows 7 ble sinnsforvirret og starte opp noe recovery-greier da det ikke fant skjermkortet.

Noen mulighet å disable slik recovery-shajt?

Lenke til kommentar
Nei, men sliter med å få solgt. Og ytelsen til Vertexen er jo endel høyere enn Intel. Greia blir 60 vs 80 gb, og at det blir 500 kr dyrere.

 

30GB atm ;) Blir jo 60 ved Raid0

Ser det problemet. Selv har jeg 80gben til Intel og har fortsatt overkant av 30gb ledig. Da har jeg lagt inn alle programmene jeg trenger. Så jeg tror nok 60gb egentlig bør holde.

Men har egentlig SSD i raid-0 så mye for seg. Virker som det blir en sånn benchmark greie der det viktigste er å få mest poeng. Tviler på at åpning av 60 programmer på 3.4 sekunder kontra 5.2 sekunder er så viktig.

Lenke til kommentar

Viktig og viktig. Jeg må ha mer enn 30gb, og hvis jeg får ekstra ytelse med på kjøpet så sier jeg ikke nei-takk :p

 

Stresset ved å selge en Vertex er større enn det ved å kjøpe en ekstra. Pengene tar det meg ikke fryktelig lang tid å skaffe, så jeg tror det er den beste løsningen. Det blir også en fin måte å utvide kunnskapsfeltet sitt på, når jeg må sette meg inn i RAID osv :)

Lenke til kommentar

Okay, merkelig. Kan du gjøre meg en tjeneste? Åpne notepad eller lignende, hold inne shift og trykk så W. Sånn at du får mange W'er etter hverandre, og prøv å stopp dette ved å trykke inn spacebar. Det fungerer på alle bokstaver hos meg, bortsett fra W. Leste litt rundt og det er flere som har samme problem. Mulig det holder å bytte, iom at du ikke sliter med det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...