Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fæen! Har fått en stygg ripe i sidedøra på mitt vakre Antec P180. :( På tide med ny kasse da, gidder ikke styre med nye sidedører, igjen. :p

Jeg er også perfeksjonist - en liten skramme som det der hadde jeg ikke taklet. :wee:

 

Mitt Lian-Li PC-V1010 står heldigvis mot veggen, og dermed ikke utsatt for riper eller skader. :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Fæen! Har fått en stygg ripe i sidedøra på mitt vakre Antec P180. :( På tide med ny kasse da, gidder ikke styre med nye sidedører, igjen. :p

 

 

Selges for? :p

Skal jeg ha et nytt kabinett, og jeg ikke finner noe å bruke kabinettet til, så kan jeg selge det til deg for 350,- plus frakt elns. Koster jo ikke mer enn 700-800 nytt så. :o Kan ta kontakt på PM om jeg skal selge det, og jeg husker deg? :p

 

Onyx:

 

Haha, ja, er hardt å være perfeksjonist. :hm: Lurer på hva jeg skal ha meg nå da. :p Noen tips til gode m-ATX-kabinetter mellom 500 og 1000,- folkens?

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Invester i kabinett som er lett å lakkere; kjøp fancy og fin spraylakk hos lakkspesialist, og bruk tid på laget med klarlakk. Invester deretter i billig poleringsutstyr for lakk, og man kan ta seg av riper uten å bytte kabinett + har man, evt. kommer man til å ha bil i fremtiden så kan man allerede hvordan man skal få lakken fin.

Lenke til kommentar
Invester i kabinett som er lett å lakkere; kjøp fancy og fin spraylakk hos lakkspesialist, og bruk tid på laget med klarlakk. Invester deretter i billig poleringsutstyr for lakk, og man kan ta seg av riper uten å bytte kabinett + har man, evt. kommer man til å ha bil i fremtiden så kan man allerede hvordan man skal få lakken fin.

Neh, det gidder jeg ikke. Liker kabinettet med børstet aluminium/stål -finish, og de funker det dårlig å lakke på.

 

Fæen! Har fått en stygg ripe i sidedøra på mitt vakre Antec P180. :( På tide med ny kasse da, gidder ikke styre med nye sidedører, igjen. :p

Fikk en liten skrape på mitt 800d. Brukte permanent sprittusj. Voila. Borte :)

 

På mitt kabinett vil det vel bare se styggere ut. :p

Lenke til kommentar
Fæen! Har fått en stygg ripe i sidedøra på mitt vakre Antec P180. :( På tide med ny kasse da, gidder ikke styre med nye sidedører, igjen. :p

 

 

Selges for? :p

Skal jeg ha et nytt kabinett, og jeg ikke finner noe å bruke kabinettet til, så kan jeg selge det til deg for 350,- plus frakt elns. Koster jo ikke mer enn 700-800 nytt så. :o Kan ta kontakt på PM om jeg skal selge det, og jeg husker deg? :p

 

Den er grei, ikke sikkert jeg går for det i tilfelle. Men kjekt å ha et ekstra kabinett, just in case.

Lenke til kommentar

Koble til usb 2.0 utstyr, se om windows sier at du burde oppgradere til usb 2.0 for å få optimal hastighet. Mest noob måten :p

Ellers er det bare å søke opp produktnavn på hovedkortet på nett, eller sjekke i enhetshåntereren hva det står.

 

1,5Mb/s er vel heller på 1.0 ;)

 

EDIT: Og det burde vel egentlig være snakk om Mb ikke MB...

 

Windows oppgir overføring i MB/s, derfor ser jeg ingen grunn til å blande inn Mb i det hele, og nei, usb 1.1 har nøyaktig 1.5MB/s maksimal overføringshastighet. I praksis ligger hastighetene sjelden over 1MB/s

Lenke til kommentar
Fæen! Har fått en stygg ripe i sidedøra på mitt vakre Antec P180. :( På tide med ny kasse da, gidder ikke styre med nye sidedører, igjen. :p

 

 

Selges for? :p

Skal jeg ha et nytt kabinett, og jeg ikke finner noe å bruke kabinettet til, så kan jeg selge det til deg for 350,- plus frakt elns. Koster jo ikke mer enn 700-800 nytt så. :o Kan ta kontakt på PM om jeg skal selge det, og jeg husker deg? :p

 

Onyx:

 

Haha, ja, er hardt å være perfeksjonist. :hm: Lurer på hva jeg skal ha meg nå da. :p Noen tips til gode m-ATX-kabinetter mellom 500 og 1000,- folkens?

JA! :

 

Antec p180 mini :!: :ph34r:

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...