Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemmer. Egentlig synes jeg Apple bør åpne for drag og drop funksjoner på iPhone/touch. Jeg savner et sentralt sted å lagre portable apps, itunes installeren med mer...

 

Du har jo DiskAid appen da. Denne åpner en mappe på DCIM (der bildene blir lagret) som du kan overføre filer via DiskAid sitt program på PC'en. Om du overfører filer der så kan du kopiere disse fra iPhonen og over på PC'en. Kan du jo ha iTunes lagret i den mappen. Eneste minuset er jo at det koster penger for appen og programmet på pcen.

 

Evt. har du et gratis App som heter "FileAid". Har ikke testet ut dette, men ser ut som en funksjon som du skriver om bare via FTP og ikke windows explorer.

 

Dette krever heller ikke Jailbreak for de som lurer :)

 

EDIT: http://www.digidna.net/diskaid/

 

Link til DiskAid PC/MAC-programmet.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

jeg har får problemer med 3g på iphonen. jeg går på google og skal søke på noe, men det kommer melding at det ikke er mulig. så jeg prøver en anne side, men det funker heller ikke. nettet funker med wifi. er det et problem som kan fikses? kan repparere iphonen, garanti?(jeg får opp google siden, men alle andre sider er den blå streken bare på føste punkt og rykker seg ikke forover)

 

(hjelp!!)

 

takker:-)

Lenke til kommentar
jeg har får problemer med 3g på iphonen. jeg går på google og skal søke på noe, men det kommer melding at det ikke er mulig. så jeg prøver en anne side, men det funker heller ikke. nettet funker med wifi. er det et problem som kan fikses? kan repparere iphonen, garanti?(jeg får opp google siden, men alle andre sider er den blå streken bare på føste punkt og rykker seg ikke forover)

 

(hjelp!!)

 

takker:-)

noen som pliz kan svare på spørsmålet mit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...