Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter at jeg jailbreaket har telefonen blitt 10 x bedre! :D

Velkommen etter :tease:

Jo takk ;)

 

Jeg prøve det en gang før, men da fucka det seg, så fikk litt fordommer mot det, men nå er alt borte!

 

Jeg skjønner ikke hvordan jeg har overlevd uten SBSettings...

Endret av LanSi
Lenke til kommentar
Men hvis man ikke får gjennopprettet eller slått den på er det jo litt leit..

 

Sant det, men det er nok en risk du selv må ta. Men behandler du telefonen bra, så vil du ikke møte på noen alvorlige problemer. Jeg har vært jailbreaket i 2 år nå, og jeg har aldri møtt på noen problemer der iPhonen ikke vil slå seg på. Men det er nok helt opp til deg selv. En ting er dog veldig sikkert. Det er verdt det!

 

Her er noen bilder av noe av det du kan gjøre med en jailbreaket iPhone.

 

THEMES:

 

 

381864d1253896176-release-snow-leopard-portrait-p1.png

381865d1253896227-release-snow-leopard-portrait-p2.png

 

b468c70d448406e1d8e0638be6a2e79fcc8a9de6.PNG

bilde2.jpgPicture001.png1foto.jpg1252890989.jpg

 

 

PROGRAMMER:

torrentula-2.pngdtunes-1.jpgkirikae1.jpgbilde3s.jpg

Orbit-iPhone-Springboard-Expose.jpg

 

Dette og mye mye mer!

Lenke til kommentar
Jeg hadde jailbreaket min 3G, men syntes ikke de få nye mulighetene man fikk var verken nyttige eller nødvendige. Hovedgrunnen for at jeg fjernet jailbreaken var at telefonen ble alt for treg sammenlignet med før jailbreak. Men dette er nok kanskje litt anderledes for de med 3GS. :)

 

Dette er veldig annerledes for 3GS. Jeg føler jeg kan jobbe mye raskere nå som den er jailbreaket ved å ha backgrounder (kjører flere programmer i bakgrunnen mens jeg gjør andre ting). Jobber jeg og får melding svarer jeg raskt med QuickReply og er rett tilbake der jeg var å jobbet. Samtidig som at hvis noe skulle gå galt (som f.eks. backgrounder sammen med Spotify (hender det henger seg)) så har jeg oppgavebehandling (kommer ikke på navnet på appen nå) som jeg kan styre programmene med.

Lenke til kommentar
Jeg hadde jailbreaket min 3G, men syntes ikke de få nye mulighetene man fikk var verken nyttige eller nødvendige. Hovedgrunnen for at jeg fjernet jailbreaken var at telefonen ble alt for treg sammenlignet med før jailbreak. Men dette er nok kanskje litt anderledes for de med 3GS. :)

 

Dette er veldig annerledes for 3GS. Jeg føler jeg kan jobbe mye raskere nå som den er jailbreaket ved å ha backgrounder (kjører flere programmer i bakgrunnen mens jeg gjør andre ting). Jobber jeg og får melding svarer jeg raskt med QuickReply og er rett tilbake der jeg var å jobbet. Samtidig som at hvis noe skulle gå galt (som f.eks. backgrounder sammen med Spotify (hender det henger seg)) så har jeg oppgavebehandling (kommer ikke på navnet på appen nå) som jeg kan styre programmene med.

 

 

Hvis jeg jailbreaker, kan jeg da kjøre multitask?

Lenke til kommentar
Jeg hadde jailbreaket min 3G, men syntes ikke de få nye mulighetene man fikk var verken nyttige eller nødvendige. Hovedgrunnen for at jeg fjernet jailbreaken var at telefonen ble alt for treg sammenlignet med før jailbreak. Men dette er nok kanskje litt anderledes for de med 3GS. :)

 

Dette er veldig annerledes for 3GS. Jeg føler jeg kan jobbe mye raskere nå som den er jailbreaket ved å ha backgrounder (kjører flere programmer i bakgrunnen mens jeg gjør andre ting). Jobber jeg og får melding svarer jeg raskt med QuickReply og er rett tilbake der jeg var å jobbet. Samtidig som at hvis noe skulle gå galt (som f.eks. backgrounder sammen med Spotify (hender det henger seg)) så har jeg oppgavebehandling (kommer ikke på navnet på appen nå) som jeg kan styre programmene med.

SBSettings er vel oppgavebehandling?

Lenke til kommentar
SBSettings er vel oppgavebehandling?

 

Ikke det jeg bruker. Kirikae heter programmet. Har gjort sånn at om jeg holder inne sleep/wake knappen (ikke så lenge som til å slå den av) så hopper den opp og viser programmer som er åpne og hva som kjører i bakgrunnen. Kan jeg kjapt veksle mellom flere programmer :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Ett lite tips til dere som bruker Google Kalender, her kan dere synkronisere Google kalenderen med iPhone kalenderen.

 

Se link og følg instruksjoner.

 

Akkurat det er helt genialt. Legg inn kalenderoppføringen på nett, og den oppdateres på telefonen med en gang, uten bruk av kabel eller itunes.

Sant det, benytter deg selv og det er rett og slett genialt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...