Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir spennende å se hva som kommer i neste utgave, men jeg vil ikke ha AMOLED. Det er for dårlig enda, og ikke sparer man stort med strøm heller i praktisk bruk.

hah det må du utdype bedre. AMOLED er overlegent LCD med tanke på bildekvalitet. Og i tillegg bruker det mindre strøm - Hva er ulempen med AMOLED? :D

 

iPhone med amoled hadde vært fantastisk..!

Endret av apegryn
Lenke til kommentar

iPhone med AMOLED hadde ikke vært fantastisk desverre.

Innendørs hadde det fungert helt flott, men ikke spart stort med strøm i praktisk bruk, heller det motsatte.

Husk ved surfing er det mye hvitt og lyse farger på sidene. Bare se på siden du er på nå.

 

Har man planer om å bruke telefonen som navigasjon i bil sliter man med å se skjermen store deler av tiden hvis været er bra.

 

Her litt om strømforbruk.

Her er litt om hvordan det fungerer i praksis.

 

Her er et klipp jeg fant i farten:

http://www.youtube.com/watch?v=LdCh3GJ3pno&NR=1

 

OLED ser ut til å få en slags melkeaktig hinne i lyse omgivelser. Det har også flere klipp vist.

Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat en ny iphone. Begynte å irritere meg over lite plass på 8gb 3g'n min, så jeg kjøpte 32gb 3gs istedet. Den gamle var og i ferd i å bli ødelagt, spesielt etter et fall på bare... tja, 20 cm ned i et flisbelagt gulv. Etter det har av\på knappen fusket til tider... Har observert en sprekk mellom metallramma og plastdekselet akkurat ved knappen der, det er nok det som er problemet.

 

Nå vil jeg kjøpe meg et par protective cases til telefonen. En tynn greie som beskytter den mot riper og kanskje eventuelle små fallulykker, samt en hælvetesgreie slik at jeg kan herje på snowboardet uten å bekymre meg om telefonen. Noen som har noen gode tips? Utseendet på hælvetesgreia er ikke så veldig farlig, så lenge det tåler skikkelig juling (gjerne og at det beskytter telefonen mot litt kondens). Det andre dekselet må være lekkert :)

Lenke til kommentar
Kjøpte akkurat en ny iphone. Begynte å irritere meg over lite plass på 8gb 3g'n min, så jeg kjøpte 32gb 3gs istedet. Den gamle var og i ferd i å bli ødelagt, spesielt etter et fall på bare... tja, 20 cm ned i et flisbelagt gulv. Etter det har av\på knappen fusket til tider... Har observert en sprekk mellom metallramma og plastdekselet akkurat ved knappen der, det er nok det som er problemet.

 

Nå vil jeg kjøpe meg et par protective cases til telefonen. En tynn greie som beskytter den mot riper og kanskje eventuelle små fallulykker, samt en hælvetesgreie slik at jeg kan herje på snowboardet uten å bekymre meg om telefonen. Noen som har noen gode tips? Utseendet på hælvetesgreia er ikke så veldig farlig, så lenge det tåler skikkelig juling (gjerne og at det beskytter telefonen mot litt kondens). Det andre dekselet må være lekkert :)

 

Jeg kjøpte meg akkuratt denne

 

Det er helt utrolig deilig og lekkert. Det passer så godt, og er så tynt at du nesten ikke merker du har det på. Anbefales! Koster ikke mer enn en 200,- heller.

Det eneste jeg ikke likte var at det står INCIPIO nederst på baksiden, men det er jo bare en bagatell som jeg glemte etter få timer. ;)

Lenke til kommentar

Hei.

Iphonen min får god dekning med Telenor, men med Netcom så kommer det opp "Netcom" men ikke noe dekning, og Operatørnavnet veksles mellom "ingen tjeneste" og "netcom". Hva kan være grunnen? Jeg har flere ganger nullstillt nettverksinstillinger og..

Endret av atxo
Lenke til kommentar
Har andre som har Netcom dekning der da?

Hvis de har kan du jo teste kortet ditt i telefonen deres, eller deres i telefonen din.

Netcom har dekning her med vanlig telefon. Men med Iphone vet jeg faktisk ikke..

det samme skjedde først med Telenor og, etter at jeg nulltstilte innstillinger så kom dekningen..

Endret av atxo
Lenke til kommentar
Merkelig. Kanskje en svakhet i selve kortleseren i telefonen?

 

Ring Netcom kundeservice da vel. Mulig de har vært borti lignende ting før.

men vil de hjelpe meg hvis jeg ikke har kjøpt telefon hos dem?

kan det hende at den er låst til telenor?.. hvis den var det, ville den gjenkjenne "Netcom"i det hele tatt da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...