Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det skal litt til at jeg går over til en annen telefon, men helt enig. Noen større utskiftninger må kommer og dette tror jeg Apple er fullstending klar over selv, de burde hvertfall være det.

 

 

Jepp, jeg går utifra (vet) at Apple følger med, spesielt med Android, siden de tar sakte men sikkert innpå nå. Jailbreak-samfunnet er langt foran Apple selv, og har man fulgt litt med, så har faktisk en patent-illustrajon fra Apple vist et theme fra Macthemes.net. Noe som tyder på at Apple følger med i jailbreakmiljøet. Nå er også en Android-notification-ad-on** mest sannsynlig på vei til iPhone (jailbreak) så dette blir spennende. (Macthemes), så man skal ikke se bortifra at Apple selv utvikler et nytt varselsystem for innkommende SMS, Epost++.

 

Følger Apple med, så er de garantert klar over at noe må gjøres i løpet av det kommende året.

 

** Android Notifications = SBSettings + SMS, Epost og Ubesvarte samtaler = GriP Log + Swipe + Push Notifications + SMS + Epost ++.

 

Følg med! Noe spennende kommer til å skje de neste månedene på dette feltet.

Lenke til kommentar
det har vært postet en link i dette forumet der du kan se apps som er satt ned i pris osv. er det noen som vet hvilken side eller har en app hvor jeg kan få beskjed når ønsket app er satt ned så mye jeg vill?(har hørt det skal finnes)

 

Tittel: PandoraBox

Type: Program

Kategori:Hjelpemiddel

Pris: Gratis

Beskrivelse: Viser oversikt over apps som enten er på tilbud eller som har gått ned i pris.

Karakter: 10/10

Lenke til kommentar
iTunes skulle fikse den biffen, tenker jeg.

 

Gratulerer med ny telefon, forresten :)

 

Takk takk:)

 

Å få overført selve sangene skulle visst ikke være så lett... :( er fornøyd med det jeg har på ipoden nå, og har akkurat samme sangene på pcen, men ser ut som jeg må hente alt ut fra dataen på nytt... :(

 

Har du fjernet de spillelistene du overførte til iPod-en fra iTunes? Hvis ikke er det bare å legge de over på telefonen.

Lenke til kommentar
hei:) er ny her:P

lurte på om det er noen som vet når telenor får inn flere iphone 3gs?

bestillte min for 2 uker siden men den står enda på ubekreftet til 30 november på telenor sine sider:(

 

Jeg bestilte for ca 3-4 uker siden. Og det tok 3 uker tror jeg. Regner egentlig med at dette vil øke desto nærmere vi kommer jul. Men mitt tips er 3 uker...

 

 

Takk for svar dere andre !!! Gleder jeg til å fikle i vei...

 

takk for svaret:)

Lenke til kommentar
det har vært postet en link i dette forumet der du kan se apps som er satt ned i pris osv. er det noen som vet hvilken side eller har en app hvor jeg kan få beskjed når ønsket app er satt ned så mye jeg vill?(har hørt det skal finnes)

 

Tittel: PandoraBox

Type: Program

Kategori:Hjelpemiddel

Pris: Gratis

Beskrivelse: Viser oversikt over apps som enten er på tilbud eller som har gått ned i pris.

Karakter: 10/10

 

her er en side på nettet som også gir deg de som har blit gratis hver dag: http://freeappalert.com/

Lenke til kommentar
det har vært postet en link i dette forumet der du kan se apps som er satt ned i pris osv. er det noen som vet hvilken side eller har en app hvor jeg kan få beskjed når ønsket app er satt ned så mye jeg vill?(har hørt det skal finnes)

 

Tittel: PandoraBox

Type: Program

Kategori:Hjelpemiddel

Pris: Gratis

Beskrivelse: Viser oversikt over apps som enten er på tilbud eller som har gått ned i pris.

Karakter: 10/10

 

her er en side på nettet som også gir deg de som har blit gratis hver dag: http://freeappalert.com/

 

takk :)

men jeg har hørt at det finnes en app hvor du kan stille inn på ønsket beløp du vil betale også får du beskjed når appen er så billig du vil. noen som vet eller funker det i den appen du sa?

Lenke til kommentar
iTunes skulle fikse den biffen, tenker jeg.

 

Gratulerer med ny telefon, forresten :)

 

Takk takk:)

 

Å få overført selve sangene skulle visst ikke være så lett... :( er fornøyd med det jeg har på ipoden nå, og har akkurat samme sangene på pcen, men ser ut som jeg må hente alt ut fra dataen på nytt... :(

 

Har du fjernet de spillelistene du overførte til iPod-en fra iTunes? Hvis ikke er det bare å legge de over på telefonen.

 

 

 

Har ikke fjernet noe på den gamle ipoden i det hele tatt, men jeg må kanskje bruke et annet program for å få de over til itunes igjen? Finner liksom ingen metode for å få til dette gjennom itunes på, og prøvde ipod2iphone programmet igår, men fungerte dårlig siden den gjenkjente touchen og iphonen som samme enhet....

 

 

Mens jeg har dette oppe:

 

Finnes det noen gratis gps program som man kan bruke som bilgps? trenger ikke å være særlig avansert men mer som et ekstra hjelpemiddel når ikke gpsen er med i bilen...

Lenke til kommentar

Takk for alle svar hittil PL610:)

 

De fikk jeg over ved hjelp av itunes, og har byttet os på pcen et par ganger i mellomtiden, men hele tiden med det samme biblioteket( stadig økende selvsagt) og dermed økt sangene på ipoden litt etterhvert. Pcen jeg bruker er autorisert og alt, og det var ikke noe problem å legge over applikasjonene fra ipoden...

Lenke til kommentar

Må jo prøve å hjelpe litt innimellom all kranglingen og diskusjonen her vettu :)

 

Hmm da kan det tenkes at spillelistene ble borte når du skiftet OS. Men jeg syns det høres rart ut.

 

Jeg testet akkurat på min, og hvis jeg sletter en spilleliste i iTunes og så synker telefonen blir samme spillelisten borte fra telefonen.

 

Hmm hvordan ta backup av spillelistene sine da mon tro? Ligger de også i xml-filen?

Eller finnes det et program som kan lese av alt i iPod-ens minne, inkludert spillelister?

 

Hvis alt annet feiler kan du jo bruke iPod-en som mal for å lage nye i iTunes manuelt, men det blir jo fort litt jobb :)

 

Edit: getsharepod ser ut til å virke uten jailbreaking, men jeg har ikke prøvd det stort selv.

Endret av PL610
Lenke til kommentar

nå har ting begynt å fucke seg opp kraftig for min iphone.

Vil ikke legge inn apps fra itunes, får lagt inn via appstore på mobilen men nå apps skal starte detter jeg ut igjen etter 1-2sek til hovedmenyen.

Flere som har opplevd dette?

vært i kontakt med telenor (der jeg kjøpte mobilen) men får ulike svar.

Ene sa at jeg bare skulle levere inn på spaceworld og få en ny med engang (har jo ikke kjøpt tlf på spaceworld engang).

Han siste jeg snakka med ba meg sende den inn på verksted, noe som hørtes litt mere troverdig ut.

Hvor lang tid kan jeg belage meg på å vente?

Lenke til kommentar

Jeg har alltid hatt på manuell håndtering av musikk og bilder, så kan ikke huske å ha lagd spillelister annet enn direkte på ipoden gjennom itunes. Jeg bruker ikke itunes til noe mer enn å legge over musikk til ipoden og har derfor aldri sett noen grunn til å ha spillelister der og...

 

Men anbefaler dere da å ha på automatisk synkronisering? blir ikke all musikk på bib forsøkt overført da? ( har en del GB og MYE driiiit som har kommet i løpet av årene) Litt kjedelig å komme i denne situasjonen igjen..

 

(forsøkte programmet ditt og ser ut som den fungerer bedre til å legge inn musikken fra ipoden til pcen, for å så legge den fra pcen inn til iphonen igjen og hvis det ikke finnes noen annen løsning så bruker jeg selvsagt den:) Men det beste hadde vært å få til noe i itunes eller lignende som henta musikken fra der jeg allerede har det på pcen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...