Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Du kan bruke programmet til å lage en ny spilleliste, legge all musikken i den, også overføre den til pc-en. Da kan du overføre den manuelt til telefonen fra spillelisten du laget.

Programmet legger den også inn i iTunes-biblioteket ser det ut til, så du skulle kunne synke begge enheter helt fint om ønskelig.

 

Håper jeg ikke er helt på jordet her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sykt hvor mye folk skal ha for brukte iphones. Her er det en som selger en brukt iphone til 1500 mer enn man må betale hvis man kjøper den ny i nettbutikk. Finnes mange fler eksempler på at folk selger BRUKTE telefoner dyrere enn for nye, dette har jeg faktisk ikke sett hos noen andre telefoner før. Noen som har noen tanker om hvorfor det er slik?

 

Et ganske godt argument for hvor prisbeviste og orienterte i hvordan prisene i "mobilmarkedet" fungerer det norske folk er :)

 

Edit: slenger på noen fler eksempler, 1700,- mer. 1000,- mer, 1100,- mer, 1200,- mer, nesten 2000,- mer :O

 

Gjennomsnittsprisen på nettet er jo 500 - 700 kroner mer enn den koster ny, hvordan er det mulig?!

Endret av HauksA
Lenke til kommentar
Sykt hvor mye folk skal ha for brukte iphones. Her er det en som selger en brukt iphone til 1500 mer enn man må betale hvis man kjøper den ny i nettbutikk. Finnes mange fler eksempler på at folk selger BRUKTE telefoner dyrere enn for nye, dette har jeg faktisk ikke sett hos noen andre telefoner før. Noen som har noen tanker om hvorfor det er slik?

 

Et ganske godt argument for hvor prisbeviste og orienterte i hvordan prisene i "mobilmarkedet" fungerer det norske folk er :)

 

Enkelt: Vil du kjøpe iphone på vanlig sett må du kjøpe med abonnement. Og da må du ha kredittverdighet. De som ikke har kredittverdighet sitter da med noen tusen kroner de ikke får brukt. Jeg solgte min gamle 3G til 3500,- , 500,- mindre enn jeg kjøpte den for i utgangspunktet. Og det var etter 6 mnd bruk

Lenke til kommentar

Men synes dere ikke det er litt bemerkelsesverdig at prisen for et BRUKT produkt nærmest er i enkelte tilfeller er opptil 30 - 40 % høyere enn produktet koster nytt?

 

Når du nevner det med kredittverdighet Eircag skjønner jeg bedre hvor smart det er av apple å ikke selge iphone uten abonnement. Produktet stiger jo i verdi etter kjøp.

Endret av HauksA
Lenke til kommentar

[konspirasjonsteori]

Apple begrenser utsendelsene av iphone slik at den skal være vanskelig å få tak i. Selv om de da taper penger på mindre salg, hypes produktet opp i skyene, bruktprisene stiger, og folk er villige til å generelt betale mer for appleprodukter.

 

Dette i tillegg til at de kun selger den med abo :)

[/konspirasjonsteori]

 

UANSETT:

Jeg jobber selv i "bransjen", og det er sjeldent jeg støter på folk som ikke er kredittverdig. Jeg tror det er mange av de som kjøper brukte iphones som godt kunne spart opptil 1500 spenn på å kjøpe den ny med abo, noe som er ganske merkverdig!

Endret av HauksA
Lenke til kommentar

Angående det med de høye bruktprisene:

 

Det finnes fortsatt folk som tror iPhone koster rundt 13000,- kroner fordi de tror man MÅ kjøpe den med binding til et svindyrt abonnement. For slike folk virker det jo som om 6000-7000 er en helt grei pris på et pent brukt eksemplar sånn sett.

 

Det er utrolig hvor mye man kan selge ting for dersom man spiller på folks uvitenhet.

Lenke til kommentar
Iphone burde hatt et statusikon for når stillemodus er aktivert. Jeg har mistet flere samtaler allerede og ser for meg at jeg kommer til å miste maaaange til framover.

 

Og hva er det som skjer med at de medfølgende øreproppene gir normalt høy og klar lyd bare når den er koblet til enkelte avspillere?

 

Om du har jailbreaket iPhone kan du laste ned StatusNotifer fra Cydia, så får du en ikon når den er på lydløs ++ (:

Lenke til kommentar
Iphone burde hatt et statusikon for når stillemodus er aktivert. Jeg har mistet flere samtaler allerede og ser for meg at jeg kommer til å miste maaaange til framover.

 

Og hva er det som skjer med at de medfølgende øreproppene gir normalt høy og klar lyd bare når den er koblet til enkelte avspillere?

 

Om du har jailbreaket iPhone kan du laste ned StatusNotifer fra Cydia, så får du en ikon når den er på lydløs ++ (:

 

Takker for det tipset :) Genial tweak :)

Lenke til kommentar

Jeg har erfaring med en fra eBay, veldig simpel sak til 7 dollar. Da fulgte ladekabel til sigarettenneren med. Sugekoppen sitter som støpt, "slangen" er veldig stiv (men selvsagt mulig å forme), og holder seg i riktig posisjon, og den holder telefonen godt på plass. Den kan også vrides, slik at man kan velge mellom portrett og landskap. Når det er sagt, skulle jeg gjerne sett en form for dempningsmekanisme, da den har en tendens til å riste etter humper i veien og lignende. Nå er det ikke sikkert det er snakk om samme, men jeg tror det jeg skriver er nokså likt for de fleste andre, lignende holdere fra billigbutikker.

Lenke til kommentar

Jeg har denne og er strålende fornøyd. Er det en slik du har Zeke?

Jeg la "slangen" så den ligger nedpå dashbordet, da ble ristingen vesentlig bedre. Men noe risting tror jeg det blir uansett med denne type arm.

 

Denne laderen ser ut til å fungere greit. Mulig jeg bestiller en slik også snart. Hvis jeg ikke tar helt av og kjøper Tomtom sin holder :)

 

Edit: Litt mange like ord på rad :)

Endret av PL610
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...