Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare komme med en anbefaling til alle dere andre som har iPhone. Jeg var fortvilet etter jeg hadde vært uhelig å mistet min 3G i bakken slik glasset knuste. Så leste jeg i RA om to som hadde startet et it selskap i stavanger. De tar forøvrig inn telefoner fra hele norge og reparerer. Det tok dem 30 min så var min 3G god som ny for kun 990,-. Så om dere har problemer med telefonen deres vil jeg bare anbefale dem. Fordi jeg vet hvor kjipt det er å sitte uten telefonen. De var kjappe og rimelige. http://it247.no/

Lenke til kommentar
I Oslo har du også Dr.Ipod ;)

Ja det har jeg lest, men han tar ikke i mot sending lenger står det på siden hans. For de som ikke bor i oslo er ikke det mulig å bruke han. Så hvis du er avhengig av å sende er det jo veldig greit med noen som tar seg av det. Og evt hvis du bor i stavanger området kan du bare gå innom :)

Lenke til kommentar
Jeg bruker Incipio Feather. Den er under 1mm tykk. Får også en pusseklut og to beskyttelsesfilmer med. Er dog billigere å kjøpe fra eBay :)

 

http://myincipio.com/category/00_iphone_3g...ories_.feather/

 

Den så fin ut. Tenkte først at casen ville dekke rundt hele, til og med delen under hvor docking-porten er men det ville jo ikke passet om man satt telefonen i dock.

 

Ekstra spørsmål: sitter den casen godt på? Har ikke noe å si om den er kjempevanskelig å få av, det ville jeg ansett som et godt tegn.

Lenke til kommentar
Jeg bruker Incipio Feather. Den er under 1mm tykk. Får også en pusseklut og to beskyttelsesfilmer med. Er dog billigere å kjøpe fra eBay :)

 

http://myincipio.com/category/00_iphone_3g...ories_.feather/

 

Den så fin ut. Tenkte først at casen ville dekke rundt hele, til og med delen under hvor docking-porten er men det ville jo ikke passet om man satt telefonen i dock.

 

Ekstra spørsmål: sitter den casen godt på? Har ikke noe å si om den er kjempevanskelig å få av, det ville jeg ansett som et godt tegn.

 

 

Den sitter som støpt. Jeg vil si at den sitter så godt på at man kan tro at den er sveiset fast. Jeg har ikke prøvd å ta den av enda, siden karma ikke er glad i meg (noe jeg har oppdaget), som vil helt sikkert resultere i at den knekker. Men det ligger en video på Myincipio som forklarer hvordan man skal ta den av :) Man trenger ikke å være utdannet i sosiologi og kokkekunster for å klare det. Så lenge man ikke er hardhendt. Da kan den knekke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...