Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

hvordan kan jeg gå inn i iphonen slik at jeg kan se igjennom mappene i iphonen?

 

Da må du nok jailbreake og installere iFile fra Cydia.

 

Nå er jeg dritlei av å vente på min nye iphone 3gs.

Når jeg leser dere andre her inne som har fått mld eller mail om at tlf er sendt.

Jeg bestillte min på chess den 3 august har mast på chess flere ganger om når de får inn tlf, men det eneste de sier er at de sender ut fra lager så fort de får de inn. Er det andre som evt har fått bekreftelse fra chess når de vil komme.

Har fått svar på en mail der de sa at de var ventet inn i løpet av uken, men ikke vet jeg. Håper noen vet noe....

 

Jeg bestilte fra Chess natt til 31 Juli, og min er ankommet postteriminalen i Bergen nå. Så jeg får vel min imorgen. Du vil motta en SMS og Epost med sporingsnummer når iPhonen forlater Moobi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg får ikke lagt over app ene mine, det står at pcen må være autorisert, noe som den er... men jobbpcen er også( den som ble først, har det noe å si?)

 

bump?

 

Det har ingenting å si. Man kan autorisere 5 PCer til sammen. Jeg har også hatt dette problemet noen ganger. Noen ganger vil iTunes "rote" litt. Restart PCen, koble iPhonen fra og til igjen. Hvis dette ikke fungerer, prøv å reinstaller iTunes igjen. (Nei, du vil ikke miste noe fra iTunes)

Lenke til kommentar

Spurte tidligere men tror ikke jeg fikk noe svar.

 

Regner med at jeg får min iPhone i morgen, men jeg har enda ikke fått One Call SIM kortet jeg skal bruke i den. Kan jeg aktivere telefonen via iTunes i morgen med det SIM kortet jeg har nå, for så å bytte SIM kort når jeg får mitt One Call SIM kort. Eller blir telefonen bundet til det SIM kortet jeg har nå hvis jeg aktiverer med det?

Lenke til kommentar
hvordan kan jeg gå inn i iphonen slik at jeg kan se igjennom mappene i iphonen?

 

Da må du nok jailbreake og installere iFile fra Cydia.

 

Nå er jeg dritlei av å vente på min nye iphone 3gs.

Når jeg leser dere andre her inne som har fått mld eller mail om at tlf er sendt.

Jeg bestillte min på chess den 3 august har mast på chess flere ganger om når de får inn tlf, men det eneste de sier er at de sender ut fra lager så fort de får de inn. Er det andre som evt har fått bekreftelse fra chess når de vil komme.

Har fått svar på en mail der de sa at de var ventet inn i løpet av uken, men ikke vet jeg. Håper noen vet noe....

 

Jeg bestilte fra Chess natt til 31 Juli, og min er ankommet postteriminalen i Bergen nå. Så jeg får vel min imorgen. Du vil motta en SMS og Epost med sporingsnummer når iPhonen forlater Moobi.

 

 

Uff da kom jeg vel ikke med i denne sendingen heller. skulle nesten tro vi ikke var så langt fra hverandre i antall telefoner. Klarer ikke venter mer snaart...

Lenke til kommentar
Spurte tidligere men tror ikke jeg fikk noe svar.

 

Regner med at jeg får min iPhone i morgen, men jeg har enda ikke fått One Call SIM kortet jeg skal bruke i den. Kan jeg aktivere telefonen via iTunes i morgen med det SIM kortet jeg har nå, for så å bytte SIM kort når jeg får mitt One Call SIM kort. Eller blir telefonen bundet til det SIM kortet jeg har nå hvis jeg aktiverer med det?

Du kan aktivere så lengde du har et SIM kort fra samme operatør som du har bestilt.

Lenke til kommentar
hvordan kan jeg gå inn i iphonen slik at jeg kan se igjennom mappene i iphonen?

 

Da må du nok jailbreake og installere iFile fra Cydia.

 

Nå er jeg dritlei av å vente på min nye iphone 3gs.

Når jeg leser dere andre her inne som har fått mld eller mail om at tlf er sendt.

Jeg bestillte min på chess den 3 august har mast på chess flere ganger om når de får inn tlf, men det eneste de sier er at de sender ut fra lager så fort de får de inn. Er det andre som evt har fått bekreftelse fra chess når de vil komme.

Har fått svar på en mail der de sa at de var ventet inn i løpet av uken, men ikke vet jeg. Håper noen vet noe....

 

Jeg bestilte fra Chess natt til 31 Juli, og min er ankommet postteriminalen i Bergen nå. Så jeg får vel min imorgen. Du vil motta en SMS og Epost med sporingsnummer når iPhonen forlater Moobi.

 

 

Uff da kom jeg vel ikke med i denne sendingen heller. skulle nesten tro vi ikke var så langt fra hverandre i antall telefoner. Klarer ikke venter mer snaart...

 

 

Fikk akuratt denne mailen fra moobi de som sender ut telefoner fra chess:

 

Hei

 

Du ligger på våran reserveringslista sammen med 56stk kunder till. Vi kommer nok få inn telefoner så att det tecker disse det er jeg ganske sikker på. Men jeg kan ikke garantere det. Vi har inget bekreftet dato så det kan jeg ikke svare på dessverre.

 

 

Er bare så typisk..

Lenke til kommentar
Spurte tidligere men tror ikke jeg fikk noe svar.

 

Regner med at jeg får min iPhone i morgen, men jeg har enda ikke fått One Call SIM kortet jeg skal bruke i den. Kan jeg aktivere telefonen via iTunes i morgen med det SIM kortet jeg har nå, for så å bytte SIM kort når jeg får mitt One Call SIM kort. Eller blir telefonen bundet til det SIM kortet jeg har nå hvis jeg aktiverer med det?

Du kan aktivere så lengde du har et SIM kort fra samme operatør som du har bestilt.

 

Så om jeg har et Netcom SIM kort nå da, så bør jeg vente med å aktivere telefonen til jeg får One Call SIM kortet. Tror ikke jeg har tålmodighet til det altså. :p

Lenke til kommentar

Glad jeg avbestilte fra Chess nå gitt, ruslet bare inn på Elkjøp den 31. jeg, og fikk tak i den siste 32GB med NetCom.

 

Forresten, om det er noen her som er glade i å tegne, kan jeg trygt anbefale Layers og Brushes. Morsomt å leke seg med imho.

 

Her kan dere se eksempler:

 

 

 

http://www.flickr.com/groups/brushes/

 

 

http://www.flickr.com/groups/1205490@N22/

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Så om jeg har et Netcom SIM kort nå da, så bør jeg vente med å aktivere telefonen til jeg får One Call SIM kortet. Tror ikke jeg har tålmodighet til det altså. :p

Du kan alltid prøve. Går det så går det. Hvis det er sån at One Call benytter seg av Netcom sitt nett så bør det gå greit.

Jag husker at jeg ifjor aktiverte min Netcom iPhone med SIM kort fra Chess :-)

Tlf blir uansett IKKE bundet til et spesifikt SIM.

Endret av superswede
Lenke til kommentar
Så om jeg har et Netcom SIM kort nå da, så bør jeg vente med å aktivere telefonen til jeg får One Call SIM kortet. Tror ikke jeg har tålmodighet til det altså. :p

Du kan alltid prøve. Går det så går det. Hvis det er sån at One Call benytter seg av Netcom sitt nett så bør det gå greit.

Jag husker at jeg ifjor aktiverte min Netcom iPhone med SIM kort fra Chess :-)

Tlf blir uansett IKKE bundet til et spesifikt SIM.

 

Hva om det ikke går da. Er det noen måte å starte på nytt igjen så jeg kan aktivere med One Call SIM-kortet.

Lenke til kommentar

Spørsmål angående nett og dekkning her...

 

Portering av nummer til NetCom var endelig klart i dag og det var på tide å teste surfing på iPhonen via mobilnettet.

Det jeg opplevdde var at Edge ofte responderte bedre enn 3G og det rett utenfor Kristiansand sentrum. Det virket som om 3G stoppet opp en rekke ganger og oppførte seg ganske så ustabilt.

 

Andre som har opplevd dette? Pokkeren lite vits å ha iConnect dersom surfing blir såpass dass som det var i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...