Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det finnes en god app til å holde orden på dvd samlingen på iphonen? Så litt på DVD Dashboard og det virket som et greit program. Det hadde til og med en funksjon for å importere en liste man har fra før av, noe som er veldig viktig for min del siden jeg har en del filmer i samlingen min. Men det stod ikke noe om fra hvilket program man kan importere listen fra. For nå bruekr Delicious Library 2 på min Mac for å holde orden på samlingen, så om programmet kan importere fra det hadde det vært konge.

 

Delicious Library 2 hadde jo en app til iPhone men den ble fjernet av amazon desverre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

oppkrav = du betaler når du henter den. gjorde du ikke det, var det ikke oppkrav. uansett kommer du nok til å få regningen, tviler på de gir bort gratis :p

Lenke til kommentar
Var nettopp og henta min iphone i posten, men det følgte hverken med faktura eller noen ting, så var bare til å hente den. Den ble sendt med oppkrav fra telekiosken. Noen som vet hvordan jeg skal betale da?

 

Valgte oppkrav selv, betalte ingenting når jeg henta den på posten. Men fikk regning 4-5 dager etterpå i posten:) så du slipper nok ikke unna, hehe.

Lenke til kommentar

Da har jeg også endelig fått iPhonen. Du verden så fine innpakninger Apple lager. Nesten så jeg ikke turte å pakke ut telefonen. :p

 

Har ikke rukket å bruke den så veldig mye enda. Driver å synkroniserer litt med Macen nå. Fikk jammen meg inn mailkontoene mine lett som en lek også! Men hva er lurest med instillinger på mailkontoene. Jeg vil ikke at telefonen skal laste ned mailen automatisk eller noe sånt. Jeg vil ha det slik at jeg kan gå inn på mailkontoen og laste ned selv. Er det bare å sette det på manuelt da, og hva med push instillingen?

Lenke til kommentar

Ja, da setter du det til manuellt. Du skal observere at iPhone vil UANSETT drive å laste ned/oppdatere e-post så fort du går in i den aktuelle mailboksen. Er med andre ord ikke nødvendig å velge "update" eller noe sånt.

 

Push er en riktig batterydrainer (var i hvert fall det på 3G versjonen) så den bør du unnvike. Hvis du bruker MobileMe og ønsker å kunne bruke "FindMyIphone" så MÅ Push vara aktivert (men man trenger å andra siden ikke ha noe e-post konto instillt til å bruke selve push funksjonen).

Endret av superswede
Lenke til kommentar

Har ett lite problem her. Jeg har vært inne på Itunes store, og kjøpt meg diverse programmer som Facebook, yr etc. Men når jeg skal synkronisere iphonen så får jeg opp samme feilmeldinga hele tiden: " noen av programmene ble ikke synkronsert... fordi du ikke er autorisert for dem på denne datamaskinen". Har autorisert flere ganger, men fungerer fremdeles ikke. Må jeg inn på iphonen og aurorisere noe der også, eller noen som har noe annen forklaring?

 

Håper på svar=)

Lenke til kommentar

Noen som har hørt noe fra telenor nettbutikk? Bestilte min g3s 32gb black den 28. men har ikke hørt noe mer enn ordrebekreftelsen. Og nå leser jeg at flere som ikke fikk sin i første pulje, har fått mail om at den er på vei ol. Er i Tyskland for tiden, så har ikke annledning til å ringe telenor selv.

Lenke til kommentar
har min til å hente epos hvert 15 minutt. driter i om det bruker batteri :D har da lader

 

Synes det er artig at du er skribent på anythingbutipod, men alikevel er glad for en iphone :) Minner mye om min egen historie; har vært anti-apple helt til 3g s kom, da måtte jeg nok bite i meg både det ene og det andre, hehe.

Lenke til kommentar
Jeg fikk min i posten i dag, bestilte den 28.07. Telenor låste også opp telefonen med en gang, uten at det kostet meg 1 krone.

 

Jeg bestillte min 32 gb svart 28.07 klokken 01.30 ca.. Har enda ikke fått beskjed om at min er på vei. Og når jeg bestillte stod det at forventet levering var 31.07.. Syntes at Telenor hvertfall kunne kommet ut med en pressemelding eller noe.

 

Hvilken var det du bestillte? Og bestillte du den fra telenor.no?

Lenke til kommentar

Hei jeg har et kjempeproblem med min nye iphone 3gs, håper noen kan hjelpe. Dataen min eller itunes finner ikke tlf når jeg tilkobler den via usb kabelen. Får opp en feilmelding i itunes om at iphonen kunne ikke synkroniseres (0x800006B) Har prøvd det meste og er rimelig desp. Har siste vesjon av itunes og har prøvd med andre ledninger. Som en kuriositet kan det nevnes at den heller ikke finner ipoden min. Noen tips????

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er prototypen, skal være stygt :p har tatt den fra hverandre og montert igjen lommelykta mi, samt bestilt deler for en versjon 2.0. Da blir det utskiftbare batterier (tror jeg går for 1x AA med en krets som oppskalerer til 3,7V) samt et forhåpentligvis mer designmessig utført chassis :p Uansett, konseptet fungerer ekstremt bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...