Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ett lite problem her. Jeg har vært inne på Itunes store, og kjøpt meg diverse programmer som Facebook, yr etc. Men når jeg skal synkronisere iphonen så får jeg opp samme feilmeldinga hele tiden: " noen av programmene ble ikke synkronsert... fordi du ikke er autorisert for dem på denne datamaskinen". Har autorisert flere ganger, men fungerer fremdeles ikke. Må jeg inn på iphonen og aurorisere noe der også, eller noen som har noe annen forklaring?

 

Håper på svar=)

 

Hadde lignende problem med noe av musikken jeg hadde kjøpt. Jeg måtte inn å slette SC-info. Vet ikke om det vil hjelpe å gjøre det samme med programmer. Du kan jo prøve...se:http://www.apple.com/no/support/itunes/, velg problemer med autorisering e.l.

Lenke til kommentar

Jeg må spørre på nytt for dette her er helt håpløst. Jeg får ikke itunes (eller windows) til å gjenkjenne iphonen min som jeg kjøpte idag (0x800006B er feilmeldingen). Det eneste jeg har klart er å ta et bilde med iphonen, da gjennkjenner pcen iphonen min som et kamera, men thats it. Har prøvd å laste ned itunes på nytt, reinstallert 10 ganger, startet maskinen på nytt, osv. Er det noen som har vært borti et lignende problem? Den har ikke problemer med ipoden min, den funker som det skal, men telefonen vil den ikke gjenkjenne. Har sittet å googlet meg frem noe support på apple sine sider:

 

http://support.apple.com/kb/TS1495

 

FØlger alle disse stegene og alt er der som det skal, men det virker som det er driveren som er problemet, akkurat som om windows bare har driver for å gjenkjenne tlf som et kamera eller noe slik. Er ingen ekspert på data, så det er mulig jeg er litt på jordet. Uansett, jeg er rimelig desp nå, helt sinnsykt frustrerende å sitte med en iphone som er ubrukelig.

Lenke til kommentar

Er en del applikasjoner hvor det spretter opp vindu hvor det står at applikasjonen vil bruke stedet der du er nå. Vet at dette har med GPSen å gjøre at den vil finne plassen jeg er på akkurat nå. Har fått den på kamera og yr.no til nå. Det jeg lurer på er hvordan det er med datatrafikken på dette. På kameraet eller yr.no f.eks. Er det snakk om mange megabyte?

 

Og hvordan finner man ut hvor bildet ble tatt med iPhonen? Tok et bilde tidligere i dag, men finner ikke noen plasser hvor det står hvor bildet ble tatt.

Lenke til kommentar

Hvordan funker egentlig det å jailbreake telefonen med tanke på apps?

 

Hører stadig vekk at hvis man jailbreaker, kan man få alle apps gratis. Betyr det at man kobler iPhonen til pcen, så på mystisk vis kan man laste ned det man vil fra iTunes Store? Eller er det en annen ordning på det?

Lenke til kommentar

da har jeg hatt min iphone siden lørdag og jeg må si meg fornøyd så langt. Har riktig nok ikke fått portert nummeret mitt enda, men har aktivert telefonen og lekt meg litt med forskjellige apps osv. Må si det var en fryd å bare importere kontakter fra google contacts og så hente resten av info (bursdag bilder osv.) fra facebook med "flex for facebook". Ikke dumt å bare surfe rundt på nett heller, særlig når en sitter på wifi ;)

 

11041875.png

Lenke til kommentar
Er en del applikasjoner hvor det spretter opp vindu hvor det står at applikasjonen vil bruke stedet der du er nå. Vet at dette har med GPSen å gjøre at den vil finne plassen jeg er på akkurat nå. Har fått den på kamera og yr.no til nå. Det jeg lurer på er hvordan det er med datatrafikken på dette. På kameraet eller yr.no f.eks. Er det snakk om mange megabyte?

Nei, det er veldig små mengder med data. Stedsangivelse bruker GSM posisjonering (triangulering), offisielle Wifi Hotspots og GPS informasjon, allt via aGPS. Vi snakker noen få KB vid hver anledning.

Endret av superswede
Lenke til kommentar
Jeg tusla inn på Singh elektro i Lillestrøm i dag og kjøpte meg 3gs svart 16 gig over disk i dag..ikke operatørlåst. Tror han har noen flere igjen i både 16 og 32 gig..

 

 

epiktet:

 

Som han sier, kanskje du skal prøve Lillestrøm? Ellers må du nesten gå på en skikkelig runde her i byen og se om du kan være heldig.

Endret av laserlars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...