Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk min iPhone 3gs som jeg bestilte på ebay fra usa i dag. Å den fungerer helt perfekt. Men angående garanti og slikt. Hvordan fungerer det? kan jeg skaffe meg garanti her i norge?

 

 

Skaff deg mobil forsikring, da er du sikret, den dekker telefoner kjøpt i utlandet

 

Ifall den gang jeg sjekket telenor og netcom

 

men ring selv for sikkerhets skyld

Lenke til kommentar
Leste nettopp en test på mobilen.no fra 2008 hvor det står følgende om iPhone 3G:

 

Kalenderen i Iphone 3G har fått støtte for skille mellom private, delte og jobbrelaterte hendelser, opg du kan velge hvilke du vil se. Du kan med andre ord ha en egen kalender for terminlista til fotballklubben din, eller en oversikt over hvilke aktiviteter ungene skal på. Alle kalendrene kan vises i samme bilde, med ulike fargekoder.

 

Jeg finner ingen mulighet til å skille mellom private og jobbrelaterte hendelser på min nye iPhone 3GS. Er dette funksjonalitet som har blitt fjernet igjen? Skjønner ikke hvorfor i så fall...

Har sett på dette men finner ikke ut at det er mulig å skille oppføringene. Andre som har funnet ut noe?

Lenke til kommentar

Når jeg lager en ny oppføring i kaleenderen kan jeg under kalender velge hvilen kalender den nye oppføringen skal stå i. ( ble mye kalender i den setningen) - Alternativet under varsling. Jeg får ikke opp noe alternativ for å lage en ny kalender, som jobb fritid, reminder osv,i tillegg til de jeg allerede har der. De som ligger der har jeg laget i iCal på macen.

Endret av ak50224
Lenke til kommentar
Jeg har 4 kalendere som jeg kan velge mellom eller vise alle. Er da ingen problem å ha en for jobb, en for privat.

Hvordan har du opprettet de 4 kalenderne? Ser av et tidligere svar at en har opprettet de i iCal. Jeg har ikke Mac. Finnes det andre programmer en kan bruke. Finner ikke ut at det er mulig å gjøre det direkte på Iphonen.

Lenke til kommentar

Noen erfaringer rundt Monster Beats by Dr. Dre? Nok et headset røyk nå og er lei av disse drittheadsetta som faller fra hverandre bare man ser stygt på de. Så vurderer å legge litt penger i et som kanskje holder en stund. Er det no særlig å satse på?

 

Liker veldig godt det at det følger med kabel til iPhone som gjør at man kan ta imot samtaler med den og styre volum på ledningen.

Lenke til kommentar

Nå er jeg dritlei av å vente på min nye iphone 3gs.

Når jeg leser dere andre her inne som har fått mld eller mail om at tlf er sendt.

Jeg bestillte min på chess den 3 august har mast på chess flere ganger om når de får inn tlf, men det eneste de sier er at de sender ut fra lager så fort de får de inn. Er det andre som evt har fått bekreftelse fra chess når de vil komme.

Har fått svar på en mail der de sa at de var ventet inn i løpet av uken, men ikke vet jeg. Håper noen vet noe....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...