Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Er det noen forskjell på Capsulerebel og Capsulerebel Serpent?

 

Har mest lyst på serpent pga mønsteret, men om det er dårligere beskyttelse så kjøper jeg den vanlige! Lønner det seg å kjøpe på Ebay i stedenfor hovedsiden deres?

 

Skal være bare mønsteret. Kjøp fra ebay, hovedsiden er overpriset og vil sannsynligvis føre til at du må betale MVA og fortollingsavgift så det fort blir 2-3 ganger så dyrt

Lenke til kommentar
Tror du har spurt om det samme flere ganger før, er bare å søke i forumet så finner du det fort ut.

 

Og ja, det kom et nyhetsbrev fra netcom om at den kom 11 august, vet ikke om det har endra seg.

jeg har aldri spurt om det. kan sikkert være noen andre som har spurt, men å lese gjenom hele tråden er uaktuelt så gjør sikkert ikke noe om en til spør om det (?)

Lenke til kommentar
Er det noen forskjell på Capsulerebel og Capsulerebel Serpent?

 

Har mest lyst på serpent pga mønsteret, men om det er dårligere beskyttelse så kjøper jeg den vanlige! Lønner det seg å kjøpe på Ebay i stedenfor hovedsiden deres?

 

Rebel blir veldig fort stygg på grunn av riper på den blanke plastikken, rebel har ett mønster som gjør at den føles annderledes i hånden og er mer ripebestandig. Jeg likte serpent bedre enn rebel. Kan også anbefale Neo fra switcheasy, den er genial.

Lenke til kommentar

telebutikkene i bergen har i dag fått en levering på iphone 3gs, var selv å kjøpte meg en der. Jeg er helt ny bruker av iphone, så jeg har noen spørsmål:)

 

1) hvordan kan jeg få kopiert kontaktene mine fra simkortet til iphonen?

 

2) hvordan kan jeg finne mac -adressen til iphonen?

 

3) helt oppe ved den store høytaleren rett overfor skjermen er det tre små lilla prikker. De er svært vanskelig å se, og de ligger på under glasset. jeg lurer på om de skal være der eller om det kan være luftbobler eller lignende?

 

 

takker for alle svar!:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
3) helt oppe ved den store høytaleren rett overfor skjermen er det tre små lilla prikker. De er svært vanskelig å se, og de ligger på under glasset. jeg lurer på om de skal være der eller om det kan være luftbobler eller lignende?

normalt. er lyssensor.

Lenke til kommentar

Min ble sendt på fredag. Ankom Oslo i dag så da har jeg den om et par dager. Gleder meg så sinsykt mye!

 

Men jeg har også bestilt meg et OneCall abonnement for å bruke til iPhonen. Men det går så fryktelig tregt hos de så jeg har ikke fått noe SIM-kort fra de enda. Så om jeg får telefonen før SIM-kortet, kan jeg aktivere iPhonen med det SIM-kortet jeg har nå og bruke den litt før jeg får One Call SIM-kortet, for så å bruke One Call SIM-kortet. Eller må jeg vente til jeg får One Call SIM-kortet?

Lenke til kommentar
Hva er ditt yndlingsspill på iPhone? Trenger tips :)

 

Blitt helt hekta på Field Runners, Tower Bloxx 3D og Metal Gear Touch :p

 

Digger selv Peggle, Paper Toss, Physical Trebuchet og Rope'n Fly! Alle disse er spill man kan ta fram om man har noen minutter til ledighet.

Ellers går det litt Dirt Moto og Hero of Sparta! Disse to har usedvanlig mye innhold og masse spilletid og knallgod 3dgrafikk og styring, helt rått :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...