Gå til innhold

Sniktitt: Age of Conan: Hyborian Adventures (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har de planlagt en dato for xbox 360 versjonen av spillet?

 

Xbox 360-utgaven av spillet er fortsatt planlagt ferdigutviklet neste år.

 

Link: http://www.gamer.no/artikler/age_of_conan_...utgivelse/51049

 

Hm.

 

Ikke mere enn 4 linjer i signaturen forresten.

 

ikke for å pirke.. men du har no også mer enn 4 linjer i signaturen...

 

 

Edit:

 

Blir aldri med i en guild, og vil aldri vise noe respekt til en guild som heter "mordi".

 

Må nokk si meg enig i dette.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Blir aldri med i en guild, og vil aldri vise noe respekt til en guild som heter "mordi".

 

 

Nå heter jo guild "The Covenant of Mor'di" og ikke bare "mordi" da.

 

Er faktisk utrolig mange hyggelige og kunnskapsrike folk med der, har hatt mange gode tråder i forumet (som ble wipet 1. mai)

 

 

Personlig bryr jeg meg ikke stort om navnet, men mer hvordan et guild er strukturert og hvordan medlemmene er.

Og strukturen til guildet er noe av det bedre jeg har sett, alle medlemmene er nordmenn og vi ser ut til å holde nokså høye krav til oppførsel noe som gjør at jeg svært gjerne ønsker å være endel av guildet.

 

For noen er kanskje navnvalget en smule rart, for andre er det veldig morsomt.

Personlig har jeg aldri tenkt stort over det, og det bryr meg heller ikke egentlig..

Lenke til kommentar
Har de planlagt en dato for xbox 360 versjonen av spillet?

 

Xbox 360-utgaven av spillet er fortsatt planlagt ferdigutviklet neste år.

 

Link: http://www.gamer.no/artikler/age_of_conan_...utgivelse/51049

 

Hm.

 

Ikke mere enn 4 linjer i signaturen forresten.

 

ikke for å pirke.. men du har no også mer enn 4 linjer i signaturen...

 

 

Edit:

 

Blir aldri med i en guild, og vil aldri vise noe respekt til en guild som heter "mordi".

 

Må nokk si meg enig i dette.

 

Har jeg vel ikke ? >_>

Lenke til kommentar
Ehm, du har da virkelig fem linjer?

 

 

jeg ser 6 linjer.. men sitter på jobb med møkka skjerm og oppløsning. så nevnte ikke noe med antal linjer i første posten min.

 

Tilbake til Mor'di guilden. Det kan godt hende at det er en veldig bra guild, men for meg så blir det likavel feil å joine en guild med slikt navn. Sikkert ikke så mange som bryr seg om hvilken guild jeg joiner, men må vel si at jeg var litt rask å quote i forje post. selv om jeg ikke liker guild navnet så kan det likavel hende at jeg får god kontakt med folk i den guilden. kan ikke si at navnet hindrer meg i å spille sammens med folk fra Mor'di.

Lenke til kommentar

Jada Jada Jada.

 

Selvfølgelig, sier ikke at bra guild navn = bra folk. Og vice versa, men man ser fremdeles (utrolig nok) ofte bedre resultat av guilder med bra navn enn dårlige. Kanskjer det fordi de som er gode ikke gidder joine guilds med lame navn. Dette er jo kjent i wow f.eks. At de aller fleste top guildene har ett "bra/kult" navn.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Nå heter jo guild "The Covenant of Mor'di" og ikke bare "mordi" da.

 

Er faktisk utrolig mange hyggelige og kunnskapsrike folk med der, har hatt mange gode tråder i forumet (som ble wipet 1. mai)

 

 

Personlig bryr jeg meg ikke stort om navnet, men mer hvordan et guild er strukturert og hvordan medlemmene er.

Og strukturen til guildet er noe av det bedre jeg har sett, alle medlemmene er nordmenn og vi ser ut til å holde nokså høye krav til oppførsel noe som gjør at jeg svært gjerne ønsker å være endel av guildet.

 

For noen er kanskje navnvalget en smule rart, for andre er det veldig morsomt.

Personlig har jeg aldri tenkt stort over det, og det bryr meg heller ikke egentlig..

 

Ja, det kan godt være at det er en veldig fin guild, med mange fine og modne mennesker. Det er ikke det. Det er jo også selvfølgelig opp til en hver hva man liker og fortrekker, men navnet faller ikke helt i smak hos meg. Men det er absolutt ikke galt hvis du liker det selv. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Antar det skal stå "det selv":p

 

Anyway. Jeg er enig med Fresh her, hvis du liker det, så er det jo selvfølgelig ingen som skal dømme deg for det. Jeg personlig liker det ikke, uansett om det er Mor'di istede og ikke Mordi.

 

Som nevnt hundre ganger før her på forumet;

Smaken er som baken. :)

 

 

Edit;

Leif ble slakta.

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar

Tror nok det blir en PvE server på meg. Det blir nok også et "voksent" guild, men det blir forhåpentligvis ikke noe stort problem i AoC.

 

Hadde også lyst til å spille assassin, men da må Funcom virkelig få fingeren ut å få fiksa den klassen. Akkurat nå er det fysisk vondt å spille assassin.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...