Gå til innhold

Sniktitt: Age of Conan: Hyborian Adventures (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fra Funcom på mail:

 

Hello,

 

The client provided on the Early Access download is the game client.

There will almost undoubtedly be a release patch, but it is the one that

will be used from launch.

 

You won't need to uninstall when the CD comes, that will simply provide

a good physical backup if needed.

 

I hope this helps, have a good day!

 

Igjen, for de som tror man må installere klienten man får på CD, så er det feil.

 

"almost undoubtedly" er jo ikke noe klart ja. Men uansett ett tegn på at det se ut till ingen avinstallering og reinstallering er nødvendig. Får håpe det kommer en slik patch. For en reinstallering vill ta mye tid og jeg er enig i at det er ett irritasjonsmoment.

 

Men beklager at jeg ga ett klart "nei" i tidligere post. For den info som Fresh Prince kommer med har jeg ikke sett.

Lenke til kommentar

Om vi slipper å avinstallere er jo det fantastisk, men mailen jeg fikk fra Absoluttspill tyder på noe annet. Uansett stoler jeg mer på Funcom en Absoluttspill og håper jeg slipper å installere på nytt.

 

"Reglene for hvordan dette løses er satt av Funcom. Du vil få valget om du ønsker å laste ned spillet (15GB) fra og med den 16. Mai, for så å spille det 3 dager før release. Denne nedlastede utgaven av spillet vil ikke fungere etter release. Man må installere det fysiske spillet for å spille videre etter release, men man vil kunne ta med seg karakteren sin videre fra forhåndsspillingen. Funcom gir deg mulighet å laste ned 3-dagers forspranget en kostnad på 5 euro (ca 40 kroner) som man betaler via kredittkort når man laster ned spillet. Denne summen gir også 10 dagers spilletid, slik at man i realiteten får disse kronene tilbake."

Lenke til kommentar

Hvorfor kan jeg ikke lenger få kjøpt Collectors Edition? Jeg er ikke interessert i "Early access" som er utsolgt. Men Collectors Edition skulle jeg gjerne kjøpt.

 

Dette virker veldig rotete!

 

Jeg ønsker fordelene av forhåndsbestillingen og spillet slippes ikke før 23. mai! Så hvorfor får jeg ikke lov.

 

Man burde kunne få forhåndsbestille Collectors Edition uten å få Early Access, men alle lister det som utsolgt! Dette er mildt sagt irriterende. Jeg ønsket å kjøpe disse tingene før lansering 23. mai!

 

# War Mammoth: Eksklusiv 'in-game mount'. Et helt rått ridedyr som fungerer som både transportmiddel og kampstasjon. Er tilgjengelig for bruk fra level 40. Det er ingen annen måte å få tak i War Mammoth på.

# The Inventory Belt: Eksklusivt 'in-game item'. Veldig handy belte som gir deg ekstra inventory slots. Kommer garantert meget godt med!

# The Drinking Cape : Med denne fantastiske og eksklusive kappen trenger du aldri betale så mye som ei krone når du skal på fylla i en av Hyborias mange drikkeboder. Et item som det står respekt av og viser at du er en av spillets pioneerer (samt glad i drikke).
Samt denne ringen det var snakk om.

 

 

Hvorfor får vi ikke kjøpe/forhåndsbestille dette før 23. mai selv om "Early Access" er utsolgt? Jeg er ikke interessert i EA biten.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hvorfor kan jeg ikke lenger få kjøpt Collectors Edition? Jeg er ikke interessert i "Early access" som er utsolgt. Men Collectors Edition skulle jeg gjerne kjøpt.

 

Dette virker veldig rotete!

 

Jeg ønsker fordelene av forhåndsbestillingen og spillet slippes ikke før 23. mai! Så hvorfor får jeg ikke lov.

 

Man burde kunne få forhåndsbestille Collectors Edition uten å få Early Access, men alle lister det som utsolgt! Dette er mildt sagt irriterende. Jeg ønsket å kjøpe disse tingene før lansering 23. mai!

 

# War Mammoth: Eksklusiv 'in-game mount'. Et helt rått ridedyr som fungerer som både transportmiddel og kampstasjon. Er tilgjengelig for bruk fra level 40. Det er ingen annen måte å få tak i War Mammoth på.

# The Inventory Belt: Eksklusivt 'in-game item'. Veldig handy belte som gir deg ekstra inventory slots. Kommer garantert meget godt med!

# The Drinking Cape : Med denne fantastiske og eksklusive kappen trenger du aldri betale så mye som ei krone når du skal på fylla i en av Hyborias mange drikkeboder. Et item som det står respekt av og viser at du er en av spillets pioneerer (samt glad i drikke).
Samt denne ringen det var snakk om.

 

 

Hvorfor får vi ikke kjøpe/forhåndsbestille dette før 23. mai selv om "Early Access" er utsolgt? Jeg er ikke interessert i EA biten.

 

Er fordi CE er utsolgt.

 

Og flere vil ikke bli laget.

 

Du får håpe en CE utgave dukker opp på finn.no etterhvert.

Jeg skal iaf selge min andre CE utgave etter launch.

 

Men et annet tips til deg er å møte opp i en butikk den 23 Mai. Ikke alle har praktisert å selge CE utgaven før prelaunch. Feks hos EA Games fikk jeg ikke lov å kreve CE utgave.

Endret av Zelkin
Lenke til kommentar
Men da får jeg ikke med forhåndsbestillings fordelene. EA er jeg ikke interessert i, men forhåndsbestillingsfordelene vil jeg ha. Det er ikke 23. mai ennå.

 

Jo, du får alt sammen i CE utgaven. Samme når du kjøper den.

- Ring

- Kåpe

- Belte

- Mammuth/rhino

- og resten av effektene

 

Eneste du ikke får muligheten til er EA. legg merke til mulighet, fordi det har aldri vært en del av CE pakken. Mer som et tilbud ekstra om du ville ha det.

Lenke til kommentar
Ok så hva skal jeg kjøpe og hvor, nå i dag, for å få det du lister opp uten EA(som jeg ikke vil ha)

 

Som sagt er EA noe du selv velger... den muligheten er uasnett borte siden EA er fult.

 

Bare kjøp deg en Collectors Edition (CE) utgave, enkelt å greit.

 

Hvor du skaffer deg en slik, eller når, er din avgjørelse. Preorder av CE utgaven er ferdig... iaf de fleste steder på nettet. Så din største mulighet er å finne en butikk som selger CE utgaven over disk den 23 Mai, eller preordre over Disk hvis butikken har mulighet til dette.

 

kappish :)?

Lenke til kommentar
Men da får jeg ikke med forhåndsbestillings fordelene. EA er jeg ikke interessert i, men forhåndsbestillingsfordelene vil jeg ha. Det er ikke 23. mai ennå.

 

Jo, du får alt sammen i CE utgaven. Samme når du kjøper den.

- Ring

- Kåpe

- Belte

- Mammuth/rhino

- og resten av effektene

 

Eneste du ikke får muligheten til er EA. legg merke til mulighet, fordi det har aldri vært en del av CE pakken. Mer som et tilbud ekstra om du ville ha det.

Feil! Du får Belte og Mammuth/rhino KUN ved forhåndsbestilling.

 

Og jo, om du bestiller CE hos EB games og betaler depositumet skal du garantert få en CE. Så den/de du eventuelt har snakket med har gitt deg feil info. Jeg og hundrevis av andre har bestilt CE på EB games, der har de en liste med navnet ditt. Når du kommer ved release krysser de deg ut når du får din CE. Så det er fult mulig å reservere en CE, jeg spurte hvor lenge de holdt den av og de sa i underkant av en uke.

 

Edit: trodde du skrev EB games :p

 

Til deg som spør om forhåndsbestilling, det går ikke lenger siden EA startet 17 mai. Som i realiteten betyr at spillet har startet, så det er ikke lenger forhåndsbestilling. Men du kan være heldig å få tak på en key allikevel. CE har vært utsolgt i lang lang tid, med småpartier som har poppet opp i ny og ne. Mulig det kommer en ladning til ved release.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Ok så hva skal jeg kjøpe og hvor, nå i dag, for å få det du lister opp uten EA(som jeg ikke vil ha)

 

Som sagt er EA noe du selv velger... den muligheten er uasnett borte siden EA er fult.

 

Bare kjøp deg en Collectors Edition (CE) utgave, enkelt å greit.

 

Hvor du skaffer deg en slik, eller når, er din avgjørelse. Preorder av CE utgaven er ferdig... iaf de fleste steder på nettet. Så din største mulighet er å finne en butikk som selger CE utgaven over disk den 23 Mai, eller preordre over Disk hvis butikken har mulighet til dette.

 

kappish :)?

Dette er jeg klar over så jeg forstår ikke hvorfor du forklarer det.

 

Til deg som spør om forhåndsbestilling, det går ikke lenger siden EA startet 17 mai. Som i realiteten betyr at spillet har startet, så det er ikke lenger forhåndsbestilling. Men du kan være heldig å få tak på en key allikevel. CE har vært utsolgt i lang lang tid, med småpartier som har poppet opp i ny og ne. Mulig det kommer en ladning til ved release.
Det er akkurat det som er tåpelig.. EA og forhåndsbestilling bør ikke være ene og samme ting.
Lenke til kommentar

Age Of Conan CE er nå utsolgt. De som ikke har sikret seg ett eksemplar kan være heldige og finne det i sin lokale spill butikk om de har flaks. Men det vill ikke være mulig og etterbestille om det er utsolgt. Det første opplaget ble utsolgt i løpet av kort tid og derfor ble det laget flere, det totale antallet er på 111.000... Men nå er det altså tomt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...