Gå til innhold

AoC: Preorder kodene sendes nå ut! Post her når du mottar.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fikk denne info-mailen fra elprice i dag:

 

Hei!

 

Vi har mottatt din forhåndsbestilling av Age of Conan.

 

Du vil senest den 17. Mai få nærmere beskjed hvordan du kan laste ned spillet i sin helhet, og spille AoC i 3 dager før alle andre.

 

Den 23.mai vil du motta det fysiske spillet i posten og du kan spille videre på samme karakter og faktisk ha et forsprang på de som ikke har forhåndsbestilt spillet.

 

Det nedlastete spillet vil slutte å fungere den 23. mai.

 

Takk for at du valgte Elprice.no

 

Veldig bra :) Valgte i hvertfall riktig butikk.

Lenke til kommentar
Sendte mail til absoluttspill her i går, fikk svar i dag på Sprøsmålet mitt og han la ved at de vil sende ut koden i løpet av uken via mail.

 

Når jeg tenker nu så synes gamezone.no var veldig gammeldags, hvorfor sendte dem ikke bare keyen via mail? ^^

 

For det finnes i grunnen utrolig mange som -aldri- leser mailen sin. ;-)

Lenke til kommentar
Får vist ikke pree code når man bestiler CE fra spaceworld

Noen som vet om dette gjelder normal-spillet og?

Forhåndsbestilte fra Spaceworld direkte fra linken oppgitt på AoC-hjemmesiden, men har ikke sett snurten av noen kode enda..

 

Når funcom gir linker til steder der man kan forhåndsbestille og sier at man vil få mount og muligheten til å starte et par dager før, så kan jo ikke det bety at bare noen av linkene gir disse fordelene?

Lenke til kommentar
Får vist ikke pree code når man bestiler CE fra spaceworld

Noen som vet om dette gjelder normal-spillet og?

Forhåndsbestilte fra Spaceworld direkte fra linken oppgitt på AoC-hjemmesiden, men har ikke sett snurten av noen kode enda..

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=11026862

 

Er er nå hvertfall en som har snakket med spaceworld, og spaceworld sier at man får mount og starte 3 dager før. ( edit: både vanlig utgave og collectors edition)

 

Har sendt en mail til cdon selv, og så blir det vel avklart en gang for alle om det er noen forskjell på leverandør eller ikke.

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar
Noen som har vært hos ebgames å hørt om hvordan de vil gjøre det med pre-order koden? Tlf? Mail? Sms? Hater å ikke vite.

Skulle gjerne gjort det selv, men det er litt for langt for å bare gå å høre med de om noe:P

 

Heisann

 

Jeg va ute på ebgames på kvadrat og snakka med di.

 

Der sa di til meg at jeg sansynligvis fikk den over telefon, eller blir oppringt for feks at di skal sende den til deg.

 

Men når tiden nermer seg, så skal jeg ringe di igjen og høre hva planen deres er.

 

Koden får vi uansett innen tid, så tror vi er trygge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...