Gå til innhold

AoC: Preorder kodene sendes nå ut! Post her når du mottar.


Anbefalte innlegg

Fikk min kode fra elkjøp nå.

 

Registrerte meg, og fikk feilmelding om at noe hadde gått galt. Prøvde så å reistrere igjen, men da var koden "Invalid".

 

Så prøvde jeg å logge inn med det brukernavnet jeg opprettet først og det gikk greit. Tydeligvis ikke helt stødige de nettsidene til Funcom.

 

Ellers er det svært lite informasjon om hvor jeg skal laste ned spillet for å komme igang 17 Mai.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Registering with a valid pre-order key (such as the Rhino or Mammoth key) is the unique way to be eligible to purchase Early Access for 5€/5$. This fee includes 10 days of game-time as well as the digital download of the client. Hurry though, because the Early Access is only available while supply lasts!(community.ageofconan.com)

 

Hm, nå stiller jeg meg skeptisk til at komplett ikke sender ut pre-koden før 13 mai!

Lenke til kommentar
Bestilte Collector Edition fra Elkjøp fredags kveld (seint), fikk koden i dag tidlig. Registrering og kjøp av Early Access gikk knirkefritt. Mount + Belt ble bekreftet ved bruk av koden.

 

Mount og belte ble bekreftet når jeg registrerte min ce også, men skulle ikke ce ha en xp+ ring og en kappe av noe slag i tillegg?

Lenke til kommentar
Bestilte Collector Edition fra Elkjøp fredags kveld (seint), fikk koden i dag tidlig. Registrering og kjøp av Early Access gikk knirkefritt. Mount + Belt ble bekreftet ved bruk av koden.

 

Mount og belte ble bekreftet når jeg registrerte min ce også, men skulle ikke ce ha en xp+ ring og en kappe av noe slag i tillegg?

 

Det er ingen forskjell på preorder keyene så ring og kappe blir ikke aktivert før du legger inn keyen fra CE-boksen.

Lenke til kommentar
Ved å forhåndsbestille Age Of Conan har du fått muligheten til å "tjuvstarte" spillet tre dager tidligere enn det er å få i butikkhyllene. Ved hjelp av forhåndsordrekoden kan man laste ned spillet (ca. 15GB) 6 dager før release, for så å kunne spille det 3 dager senere.

 

Din kode: <in your dreams>

 

Koden må registreres på: http://register.ageofconan.com

 

Bangin'!

 

EDIT: Da var det gjort... gikk veldig knirkefritt. Spillet kan lastes ned 10 mai men kan ikke spilles før 17 mai.

 

Gleder meg nå ;)

Endret av jvik
Lenke til kommentar

Fikk mail idag! Dette høres jo greit ut. Spørs om det blir så mye 17.mai-tog iår! :p Hipp hipp hurra!

 

[email protected] to me

 

11:15 AM (5 hours ago)

 

Hei Lars Martin,

Til deg som har forhåndsbestilt Age of Conan hos oss har vi følgende informasjon: Startdato for forhåndsspilling er flyttet fra 20. mai til 17. mai, slik at du allerede nå kan registrere deg på http://register.ageofconan.com med din preorder-kode. Denne nedlastede versjonen vil fungere i 10 dager fra du laster den ned, hvorpå den må oppdateres med den fysiske versjonen du får fra oss. Vi gjør oppmerksom på at dine preorder-items (mount etc.) ikke vil kunne brukes før den fysiske versjonen av spillet er installert.

 

 

mvh

Platekompaniet Fjernhandel

Akersbakken 10

0172 OSLO

Tlf.: 23 29 28 00

Lenke til kommentar
Mail idag? :p jeg fikk min preorder kode med faktura fra gamezone.no for snart 2 uker siden? Regget meg ikke på aoc siten før for et par dager siden da men

 

fikk mailen fra Platekompaniet klokka elleve idag ja. ville vært rart om de farer med løgn og forbannet dikt, men samtidig er det jo snodig om BARE de som har bestilt fra Platekompaniet for starte spillet tidligere. vet jo at Platekompaniet har sinnsykt gode avtaler med distributører, men ikke SÅ bra! :p

Lenke til kommentar
Mail idag? :p jeg fikk min preorder kode med faktura fra gamezone.no for snart 2 uker siden? Regget meg ikke på aoc siten før for et par dager siden da men

 

fikk mailen fra Platekompaniet klokka elleve idag ja. ville vært rart om de farer med løgn og forbannet dikt, men samtidig er det jo snodig om BARE de som har bestilt fra Platekompaniet for starte spillet tidligere. vet jo at Platekompaniet har sinnsykt gode avtaler med distributører, men ikke SÅ bra! :p

Det er ikke bare de som ha bestilt fra platekompaniet som får starte før, alle som har forhåndsbestilt får det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...