Gå til innhold

AoC: Preorder kodene sendes nå ut! Post her når du mottar.


Anbefalte innlegg

Får vist ikke pree code når man bestiler CE fra spaceworld

Noen som vet om dette gjelder normal-spillet og?

Forhåndsbestilte fra Spaceworld direkte fra linken oppgitt på AoC-hjemmesiden, men har ikke sett snurten av noen kode enda..

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=11026862

 

Er er nå hvertfall en som har snakket med spaceworld, og spaceworld sier at man får mount og starte 3 dager før. ( edit: både vanlig utgave og collectors edition)

 

Har sendt en mail til cdon selv, og så blir det vel avklart en gang for alle om det er noen forskjell på leverandør eller ikke.

 

 

Det kan ikke stemme, spurte spaceworld på live chatten i dag.

Se sitat fra chattene nedeonfor:

 

 

 

Please wait. A representative will be with you shortly.

 

Kundeservice:Hei. Hva kan jeg hjelpe deg med?

 

Meg: heisann, bare lurtepå. Når sender dere ut pre ordre koden til Age of Conan?

 

Kundeservice: du tenker til vanlig versjon?

 

Meg: Nei CE

 

Kundeservice: det blir ikke sendt ut kode til CE- dessverre

 

Meg:Slik eg har forstått det skulle alle som har forhåndsbestilt AoC få en kode til å spille 3 dager før release?

 

Kundeservice: det er på vanlig edt

 

Kundeservice: ikke collectors edt

 

Kundeservice: det er hva vi har fått beskjed om

 

Meg:ok

 

 

Blir helt forvirra av dette her....

Endret av Ah0q
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Spaceworld må jo ta feil. Kan ikke tenke med at de som har forhåndsbestilt Collector's Edition ikke får starte før. AbsoluttSpill sier nå at de som har bestilt CE vil også få koder.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Fikk også fra Absolutt Spill i natt. Men det jeg ikke viste var at man måtte betale 40 kr for å laste ned spillet. Dog får man igjen 10 dager spilletid ekstra, men jeg tror jeg dropper det fordeom. Jeg klarer meg fint uten å spille 3 dager før alle andre.:)

Lenke til kommentar

Fikk svar på mailen min til cdon i dag:

 

Hej

 

Vi har samma erbjudande/tilbyr som de andra och vi kommer att skicka ut koden för mounten "Killer Rhino" och för att kunna ladda ner spelet från funcoms hemsida i god tid innan den 17/05. du kommer att få denna kod på den e-postadress som du har registrerad hos oss.

 

Med vänlig hälsning

Kundtjänst CDON.COM

 

Så de som bestiller via cdon får altså et dumt nesehorn :(

Lenke til kommentar
Fikk svar på mailen min til cdon i dag:

 

Hej

 

Vi har samma erbjudande/tilbyr som de andra och vi kommer att skicka ut koden för mounten "Killer Rhino" och för att kunna ladda ner spelet från funcoms hemsida i god tid innan den 17/05. du kommer att få denna kod på den e-postadress som du har registrerad hos oss.

 

Med vänlig hälsning

Kundtjänst CDON.COM

 

Så de som bestiller via cdon får altså et dumt nesehorn :(

 

Driver og skal bestille CE på Platekompaniet sin nett side nå. Men det kan vel ikke stemme at hvilken mount du får avhenger av hvor du kjøper spillet? Eller er det to forskjellige "innpakninger" til spillet, og hvilken mount du får avhenger av hvilken boks du har kjøpt/fått? Noen som vet?

 

EDIT: ikke cdon, men platekompaniet...

Endret av Archeron
Lenke til kommentar

fikk min kode fra absolutt spill nå.

 

Men det lurer på om vi som forhåndsbestiller også må betale de 5 euro for og spille 3 dager før?? Eller holder det med den koden vi har fått nå, laste ned spillet og så spille til boxn dumper ned i postkassa? og kanskje dumt spørsmål, men regenr det er som andre spill att første måneden er gratis?

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...