Gå til innhold

AoC: Preorder kodene sendes nå ut! Post her når du mottar.


Anbefalte innlegg

fikk min kode fra absolutt spill nå.

 

Men det lurer på om vi som forhåndsbestiller også må betale de 5 euro for og spille 3 dager før?? Eller holder det med den koden vi har fått nå, laste ned spillet og så spille til boxn dumper ned i postkassa? og kanskje dumt spørsmål, men regenr det er som andre spill att første måneden er gratis?

 

mener å ha lest det slik at de 5euro er en avgift man må betale for å faktisk få lov å laste ned spillet fremfor å vente på at spillet kommer i postkassen (eller butikken for dem som har bestilt det i butikk). at du altså kan betale 5euro og spille tre dager før offisiell åpning, eller vente til du fysisk får det og begynne å spille gratis. den første måneden er visst gratis som vanlig ja, men det er ikke det du betaler de 5euro for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Har fått min fra absoluttspill.no jeg også nå :)

Jeg fikk også min nå (eller 14 timer siden)

Edit: Fra absoluttspill.no altså

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Det er vel bare de som har bestilt fra absoluttspill.no som har fått koden? Jeg bestilte fra CDON og har ikke fått noen kode enda.

 

Jeg har også bestilt fra cdon, sendte en mail og etterlyste koden og fikk i svar:

 

Vi har samma erbjudande/tilbyr som de andra och vi kommer att skicka ut koden för mounten "Killer Rhino" och för att kunna ladda ner spelet från funcoms hemsida i god tid innan den 17/05. du kommer att få denna kod på den e-postadress som du har registrerad hos oss.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...