Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Bruk denne tråden til det den er til, nemlig å annonsere billige PS 3-spill. Retningslinjene punkt 4.

#4: Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat skal skje andre steder.

 

Et innlegg som kommenterer off-topic i tråden er slettet. Om dere ser off-topic i tråden, rapporter dette - i stedet for å skrive med full CAPS LOCK, det fører ikke med seg noe godt.

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

Reaksjoner på moderering taes på PM. Bruk ellers p_report.gif -knappen for regelbrudd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 i dag som ble sendt 3/12. Saits Row 2 ble også sendt da, så jeg håper jeg får det i morgen.

 

Bestilte nå Splinter Cell 4: Double Agent til den nette sum av 6,99GBP. :grin: Da til min Xbox 360.

 

Ellers må jeg si at Vegas 2 er et meget bra pris til 100 lappen!

 

Til dere som vurderer FC2. Kjøpte dette selv til PC og det var i mine øyne en GEDIGEN nedtur. Ufattelig repetivt og kjedelig gameplay. Mine 5cent om det spillet.

Godt å høre, venter selv på R6:V2, som ble sendt 5/12.. Håpet å få det i dag, men neida..

Lenke til kommentar
fant denne siden her:

http://www.shopto.net/page.php?page=platfo...mp;platform=PS3

 

resistance 2, lbp, saints row 2, motorstorm 2 osv. til 19.99....

har ikke tid å sjekke om de sender til norge for jeg tar kvelden nå!

 

men er det ikke noe spesielt man må gjøre når man bestiller fra play.com syns å huske jeg hørte noe om bytte om noe valuta eller no:S

LBP og Motorstorm:PR til 19,99£/stk!! wowa.. noen som vet om disse går under 200kr?

Lenke til kommentar

Ooo, pakken min med Midnight Club :LA og et annet spill ( ikke navngitt pga. julegave til brodern som nå leser dette) ble sendt den 3-5 desember men er enda ikke kommet.. Satser på å motta pakken denne uka da.

 

Bestilte også Command & Conquer: Red Alert 3 til pc, og lurer veldig på om den rekker frem i tide. Hva tror dere?

 

En annen ting: Får jeg et spill som i butikk koster 399 til 299 hvis det er prisen den koster på nettbutikken?

Det gjorde de nemlig på elkjøp og gav meg samme pris i butikk som den det var på nettet.

Gjør spaceworld det samme? :)

Lenke til kommentar

Hmm har bestilt en del fra play.com og alle varene er sendt, men nå så jeg at det stod en plass: "To order a product for delivery outside of the UK, you will need to change the currency on the Play.com website from sterling to Euros. Remember delivery is still FREE outside of the UK.". Jeg har ikke gjort dette, lurer på om noen andre har bestilt med pund og om det var ett problem? Fikk ikke noen beskjed eller lignende når jeg hadde Norway i adressen om å måtte skifte til euro.

 

På forhånd takk

Espen

Lenke til kommentar
Hmm har bestilt en del fra play.com og alle varene er sendt, men nå så jeg at det stod en plass: "To order a product for delivery outside of the UK, you will need to change the currency on the Play.com website from sterling to Euros. Remember delivery is still FREE outside of the UK.". Jeg har ikke gjort dette, lurer på om noen andre har bestilt med pund og om det var ett problem? Fikk ikke noen beskjed eller lignende når jeg hadde Norway i adressen om å måtte skifte til euro.

 

På forhånd takk

Espen

 

Dette har heller ikke jeg gjort. Broren min betalte i pund når han bestilte noen filmer fra play.com og det gikk fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...