Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir ikke så billig lenger når du skal ha 25% moms på spillet + tollgebyr.

 

Nei. det er klart det blir noe dyrere om man ikke har flaks og den sniker seg gjennom uoppdaget. Men inkl mva blir totalprisen 397,74 (utfra kursen hos toll.no). Så det blir under den magiske grensen i tråden og fortsatt nok og spare til at jeg synes det er verdt og vente på at den ankommer postkassen.

 

Men det er selvsagt bare min mening da ;)

Lenke til kommentar

Da var Midnight Club: Los Angeles og en gave til bruttern bestilt.

 

Hadde nok ikke kjøpt midnight club, hvis det ikke var for billig penge altså...

 

men uansett, fantastisk av play.com. Skulle ikker forundre meg om disse tilbudene fortsetetr lenge og dukker opp igjen! :new_woot:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
GTAIV PS3 - FORTSATT TIL HALV PRIS!

Hey folkens... for de som er kjappe... GTAIV PS3 kan fortsatt kjøpes for halv pris på play.com. Jeg kjøpte nå ;)

 

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...IV/Product.html

 

http://links.newsletters.play.com/servlet/...p;mt=1&rt=0

 

Wow! Alle som ikke har dette fantastiske spillet MÅ slå til på denne!

Little Big Planet 29,99£

 

Ikke like billig som andre tilbud. men fortsatt underkant av 200Kr billigere enn laveste pris hos prisguide.no. Ifølge Alinoe virker det som om det er gratis frakt også (beklager om jeg har misforstått). Så er jo verdt og slå til om du ikke allerede har denne klassikeren (om det er gratis frakt selvsagt).

 

Ifølge infoen på siden er den satt ned 15£.

 

Si fra når den havner under 200kr - da slår jeg til :)

 

Hva sier dere til Rainbow Six: Vegas 2, til den nette sum av £9.99 og gratis frakt? :D

 

8.5/10 @ GameSpot holder lenge for meg ^^)

 

Ja takk! :D Bestilt! 100 kr for et ps3 spill (vel, 110 kr) er jaggu ikke verst. Lønner seg å vente og vente og vente hvis man ikke har abstinenser og MÅ spille noe med en gang :D

 

Enig :) Bestilte det jeg også, gleder meg! :)

:thumbup:

 

Noen som har funnet flere gode tilbud fra play.com eller andre steder?

Lenke til kommentar

CDON.COM har en del Ps3-spill ti 199,- + frakt (30kr) om dagen:

 

Half Life 2 Orange Box

Ratatouille

Stuntman: Ignition

Dark Sector

Enemy Territory: Quake Wars

World Series of Poker 08

Conan (UTG)

Tony Hawk's Proving Ground

Beowulf

NBA 2K7

NHL 2K8

The Club

Mobile Suit Gundam: Target in Sight

Nascar 08

NHL 2K7

The Golden Compass

Tiger Woods PGA Tour 07 (2007)Tony Hawk's Project 8

 

Ville dog sjekket prisene på de respektive spillene hos Play.com før jeg kjøpte noe..

 

LINK

Lenke til kommentar

Hei!

 

Kan noen være så snille å si meg hvordan de satt opp adresse til Play.com?

 

Jeg fikk beskjed om at den ikke stemte opp mot min bank.

 

Det står hos Play.com:

 

Adress:

Linje 1:

Linje 2:

Linje 3:

 

Postcode:

 

Jeg har da skrevet:

 

"Min adresse

Poststed

Fylke

 

Postnr."

 

Skal jeg drite i poststed og fylke? Og bare sette inn husadresse + postnr?

 

Kan noen som har mottat mange pakker si hvordan de har satt det opp?

 

Jeg er 100 % sikker på at informasjonen om mitt mastercard stemmer.. Hadde ikke med mellomnavn, det var eneste forskjell.

Lenke til kommentar
Tollgebyret er på 90kr mener jeg, og da er du plutselig nærmere 500kr, da er det nesten like greit å kjøpe det her. Synes nå jeg ihvertfall.

 

Jeg må bare beklage. Det glemte jeg og regne med i prisen.

 

Da er jeg enig i at det er like greit og kjøpe den innenfor grensa... Dumt av meg og glemme tollgebyret. Håper ingen får en overaskelse i posten pga feilen.

 

 

EDIT:

Selv har jeg en PS3 fra USA. Og, som skrevet i første post har jeg alltid blitt fortalt og alltid lest at PS3 spill er sonefrie. Altså at man kan spille PAL spill på maskiner fra feks USA. Men etter og ha bestillt Midnight Club så jeg at det står at spillet er PAL og kan bare bli spillt på europeiske maskiner. Jeg har jo selv kjøpt norske spill til maskinen og har aldri hatt noen problemer. Er det noe som plutselig har blitt forandret eller noe spesiellt for UK spill?

 

Region

PAL: Will play on UK and European Playstation3 only

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
EDIT:

Selv har jeg en PS3 fra USA. Og, som skrevet i første post har jeg alltid blitt fortalt og alltid lest at PS3 spill er sonefrie. Altså at man kan spille PAL spill på maskiner fra feks USA. Men etter og ha bestillt Midnight Club så jeg at det står at spillet er PAL og kan bare bli spillt på europeiske maskiner. Jeg har jo selv kjøpt norske spill til maskinen og har aldri hatt noen problemer. Er det noe som plutselig har blitt forandret eller noe spesiellt for UK spill?

 

Region

PAL: Will play on UK and European Playstation3 only

 

Er nok de som har skrevet feil.

 

 

 

Utrolig godt tilbud.

Lenke til kommentar
EDIT:

Selv har jeg en PS3 fra USA. Og, som skrevet i første post har jeg alltid blitt fortalt og alltid lest at PS3 spill er sonefrie. Altså at man kan spille PAL spill på maskiner fra feks USA. Men etter og ha bestillt Midnight Club så jeg at det står at spillet er PAL og kan bare bli spillt på europeiske maskiner. Jeg har jo selv kjøpt norske spill til maskinen og har aldri hatt noen problemer. Er det noe som plutselig har blitt forandret eller noe spesiellt for UK spill?

 

Region

PAL: Will play on UK and European Playstation3 only

 

Er nok de som har skrevet feil.

 

Takk for svar. Da trenger jeg ikke bekymre meg :)

 

Bestillte Saints Row 2 også. To spill for 385Kr er for billig til og avstå. Kjørte for to seperate bestillinger med forskjellig mottaker adresser og krysser fingra for at det er nok til og snike meg unna toll og MVA avgifter. Er det ikke det, så har jeg hvertfall prøvd.

Lenke til kommentar
EDIT:

Selv har jeg en PS3 fra USA. Og, som skrevet i første post har jeg alltid blitt fortalt og alltid lest at PS3 spill er sonefrie. Altså at man kan spille PAL spill på maskiner fra feks USA. Men etter og ha bestillt Midnight Club så jeg at det står at spillet er PAL og kan bare bli spillt på europeiske maskiner. Jeg har jo selv kjøpt norske spill til maskinen og har aldri hatt noen problemer. Er det noe som plutselig har blitt forandret eller noe spesiellt for UK spill?

 

Region

PAL: Will play on UK and European Playstation3 only

 

Er nok de som har skrevet feil.

 

Takk for svar. Da trenger jeg ikke bekymre meg :)

 

Bestillte Saints Row 2 også. To spill for 385Kr er for billig til og avstå. Kjørte for to seperate bestillinger med forskjellig mottaker adresser og krysser fingra for at det er nok til og snike meg unna toll og MVA avgifter. Er det ikke det, så har jeg hvertfall prøvd.

 

Play sender dem enkeltvis uansette, så det var ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
EDIT:

Selv har jeg en PS3 fra USA. Og, som skrevet i første post har jeg alltid blitt fortalt og alltid lest at PS3 spill er sonefrie. Altså at man kan spille PAL spill på maskiner fra feks USA. Men etter og ha bestillt Midnight Club så jeg at det står at spillet er PAL og kan bare bli spillt på europeiske maskiner. Jeg har jo selv kjøpt norske spill til maskinen og har aldri hatt noen problemer. Er det noe som plutselig har blitt forandret eller noe spesiellt for UK spill?

 

Region

PAL: Will play on UK and European Playstation3 only

 

Er nok de som har skrevet feil.

 

Takk for svar. Da trenger jeg ikke bekymre meg :)

 

Bestillte Saints Row 2 også. To spill for 385Kr er for billig til og avstå. Kjørte for to seperate bestillinger med forskjellig mottaker adresser og krysser fingra for at det er nok til og snike meg unna toll og MVA avgifter. Er det ikke det, så har jeg hvertfall prøvd.

 

Play sender dem enkeltvis uansette, så det var ikke nødvendig.

 

Takk for info :)

 

Trodde dem slo dem sammen jeg. Men, siden dem sendes seperat forandret jeg mottaker adressen.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

Bare for å avklarere for alle her inne:

 

Play.com sender gratis til Norge, og alle bestillinger blir sendt i én og én pakke, uansett hvor mye du bestiller. Det er verdien på hver enkelt du må tenke på. Den må ikke overkomme 200 kroner, fordi da må pakken tolles (Play.com merker pakker med riktig pris). Tollgebyret er vel på 50-100 kroner, og selve tollingen er 25 % av pakkens verdi. 200 kroner idag tilsier 18,94 £. Så, ting til 18 pund kan bestilles.

 

Play.com sender ikke ting under kategoriene Gadgets og Electronic til Norge, bare musikk, spill, film og klær. Playtrade fungerer heller ikke i Norge.

 

Da håper jeg det er avklarert, og vi kan slippe flere spørsmål. :wee:

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

Noen som vet om Play.com har gratis frakt også til Norge?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fra spøk til revolver. På order history hos Play.com har jeg over 60 varer. Noen som slår meg? Av dem er riktig nok kun 4, PS3spill.

 

Seneste er TC2 og AC til 9.99 stykk, slettes ikke værst ...

 

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...