Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah ! faen så kjipt jeg gikk glipp av prince of persia tilbudet ! :cry:

 

Du kan jo prøve deg. Går du inn her http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Search.ht...amp;add=8284388, så dukker Prince of Persia på søket til 17,99. Klikk kjøp her, så havner den faktisk i handlekurven til 17,99 også. Gpr du derimot inn på produktdisen kommer prisen på 39,99.

 

Prøv. Er ikke værre enn at de sletter bestillingen din.

Lenke til kommentar
Bah ! faen så kjipt jeg gikk glipp av prince of persia tilbudet ! :cry:

 

Du kan jo prøve deg. Går du inn her http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Search.ht...amp;add=8284388, så dukker Prince of Persia på søket til 17,99. Klikk kjøp her, så havner den faktisk i handlekurven til 17,99 også. Gpr du derimot inn på produktdisen kommer prisen på 39,99.

 

Prøv. Er ikke værre enn at de sletter bestillingen din.

 

da prøvde jeg dette og håper på det beste , takk skal du ha :)

Lenke til kommentar

NB! De står out of stock om du forsøker dette. Ergo betaler du for et produkt de ikke har, siden de ofte lager egne produktnumre for tilbudene sine.

Prince Of Persia (PlayStation3)

PS3

Out of stock

£17.99

Anbefaler å ikke trikse for mye med slikt, det blir bare ekstra tull med kort for deg og butikk. Endret av Theo343
Lenke til kommentar
NB! De står out of stock om du forsøker dette. Ergo betaler du for et produkt de ikke har, siden de ofte lager egne produktnumre for tilbudene sine.
Prince Of Persia (PlayStation3)

PS3

Out of stock

£17.99

Anbefaler å ikke trikse for mye med slikt, det blir bare ekstra tull med kort for deg og butikk.

 

Det var hvertfall ikke jeg klar over. Veldig kjekt og vite. Takk for info.

 

Men om du søker på feks prince of persia så står det oppført til tilbudsprisen. Men de har to forskjellige utgaver. En med play.com spesial innhold, og en vanlig til den lave prisen. Så om de ikke har det tilbudet lenger så burde de hvertfall ha fjernet det resultatet fra søkemotoren sin.

Søke resultatet

 

Får samme resultat med pure. Kan ikke finne det i mega savings seksjonen. Men når jeg søkte det frem fant jeg det listet til tilbudsprisen. Men ikke på lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...