Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Om dem har en smertegrense (tviler på at dem har det da men...) er det noen som vet hva den er? Om den er på maks 10Kr er selvsagt det meget irriterende. Men hadde vært greit og vite slik at man kan slå til på tilbud som dem har på feks Mirrors Edge.

 

De har grense på 200 blank. Jeg har til og med fått momskrav på varer til 199kr, men da hjalp det å klage. Det nytter ikke å klage på 200,1 eller 201kr.

 

 

Hadde jo gått ann å sende en mail til play.com, forklare dem situasjonen og spøre om dem ikke kan sette end spillet slik at den går under tollgrensa i en begrenset periode?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at enkelte spill til 17.99 er utsolgt og/eller har endret prisen.

 

midnight Club: Los Angeles er plutselig ikke der lenger- kostet 17.99.

Red Alert 3 (pc) satt opp prisen.kostet 17.99.

 

Så disse tibudene som er , vil nok ikke vare for alltid.

 

Har play.com noen sikkerhetsgrense på når man må bestille for å være sikker på at den når fram til jul? :)

 

EDIT: Så det sto 20 desember som da var siste bestillings dato.

 

EDIT: Er det noen som har mail adressen til play.com, så sender jeg dem en mail og hører om dem ikke kan sette ned prisen noen få gryn?

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Ser at enkelte spill til 17.99 er utsolgt og/eller har endret prisen.

 

midnight Club: Los Angeles er plutselig ikke der lenger- kostet 17.99.

Red Alert 3 (pc) satt opp prisen.kostet 17.99.

 

Så disse tibudene som er , vil nok ikke vare for alltid.

 

Har play.com noen sikkerhetsgrense på når man må bestille for å være sikker på at den når fram til jul? :)

 

EDIT: Så det sto 20 desember som da var siste bestillings dato.

 

EDIT: Er det noen som har mail adressen til play.com, så sender jeg dem en mail og hører om dem ikke kan sette ned prisen noen få gryn?

 

Det er mange som har prøvd før deg, Men Play.com setter ikkje ned prisen.

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha varene fra play.com før julaften, må du nok ha bestilt om ikke så lenge.(burde vel egentlig ha bestilt allerede). Jeg bestilte den 8ende, og varene ble ikke sendt før 10. og 11. desember, og det tar vel omtrent 7-10 dager før de kommer hit. Så med 11 dager igjen til julaften begynner det vel å bli i siste liten. :p

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha varene fra play.com før julaften, må du nok ha bestilt om ikke så lenge.(burde vel egentlig ha bestilt allerede). Jeg bestilte den 8ende, og varene ble ikke sendt før 10. og 11. desember, og det tar vel omtrent 7-10 dager før de kommer hit. Så med 11 dager igjen til julaften begynner det vel å bli i siste liten. :p

 

Bestilte vel 2 spill den 6 eller noe. og et annet spill den 8 tror jeg...

Håper de rekker frem i tide, heldigvis kommer posten på julaften å da.

Lenke til kommentar
Om dem har en smertegrense (tviler på at dem har det da men...) er det noen som vet hva den er? Om den er på maks 10Kr er selvsagt det meget irriterende. Men hadde vært greit og vite slik at man kan slå til på tilbud som dem har på feks Mirrors Edge.

 

De har grense på 200 blank. Jeg har til og med fått momskrav på varer til 199kr, men da hjalp det å klage. Det nytter ikke å klage på 200,1 eller 201kr.

på tide å få grensa hevet til 500,- eller mer!

Lenke til kommentar

Sant det. 200Kr, i dagens samfunn er "ingenting". Minns jeg leste en artikkel for lenge siden hvor det ble foreslått at den skulle økes, men ble avvist. Om de øker den til feks 2000 eller mer så vil vel norske butikker tape for mye penger da det vil gjøre det altfor enkelt og bestille ting fra utlandet. Og ved og holde grensen så latterlig lav, som idag, vil folk heller handle hjemme siden det ikke er så mye og spare.

 

Altså slipper dem og senke prisen for og konkurrere mot utenlandske butikker som har mye lavere priser. På feks spill. Får jo nesten tre spill for samme pris som en her i norge (når prisen er som hos feks play.com).

 

 

Om dem har en smertegrense (tviler på at dem har det da men...) er det noen som vet hva den er? Om den er på maks 10Kr er selvsagt det meget irriterende. Men hadde vært greit og vite slik at man kan slå til på tilbud som dem har på feks Mirrors Edge.

 

De har grense på 200 blank. Jeg har til og med fått momskrav på varer til 199kr, men da hjalp det å klage. Det nytter ikke å klage på 200,1 eller 201kr.

 

Det er så latterlig at det finnes ikke ord. Uforståelig at de sender ut krav når prisen er 199. Bra de ga etter når du klaget. Når den er så lav som den er bør dem ikke prøve seg når du faktisk er UNDER den magiske grensen.

 

Men takk for info. Da gidder jeg ikke ta sjansen om prisen bare er en krone over. Om dem faktisk kan finne på og sende ut krav når den er rett under kan dem like gjerne finne på og slenge på MVA pga en fattig krone (selv om det er latterlig).

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
Sant det. 200Kr, i dagens samfunn er "ingenting". Minns jeg leste en artikkel for lenge siden hvor det ble foreslått at den skulle økes, men ble avvist. Om de øker den til feks 2000 eller mer så vil vel norske butikker tape for mye penger da det vil gjøre det altfor enkelt og bestille ting fra utlandet. Og ved og holde grensen så latterlig lav, som idag, vil folk heller handle hjemme siden det ikke er så mye og spare.

 

Altså slipper dem og senke prisen for og konkurrere mot utenlandske butikker som har mye lavere priser. På feks spill. Får jo nesten tre spill for samme pris som en her i norge (når prisen er som hos feks play.com).

 

 

Om dem har en smertegrense (tviler på at dem har det da men...) er det noen som vet hva den er? Om den er på maks 10Kr er selvsagt det meget irriterende. Men hadde vært greit og vite slik at man kan slå til på tilbud som dem har på feks Mirrors Edge.

 

De har grense på 200 blank. Jeg har til og med fått momskrav på varer til 199kr, men da hjalp det å klage. Det nytter ikke å klage på 200,1 eller 201kr.

 

Det er så latterlig at det finnes ikke ord. Uforståelig at de sender ut krav når prisen er 199. Bra de ga etter når du klaget. Når den er så lav som den er bør dem ikke prøve seg når du faktisk er UNDER den magiske grensen.

 

Men takk for info. Da gidder jeg ikke ta sjansen om prisen bare er en krone over. Om dem faktisk kan finne på og sende ut krav når den er rett under kan dem like gjerne finne på og slenge på MVA pga en fattig krone (selv om det er latterlig).

Tror grensa ligger på ca. 1500,- i EU.

 

Prince of Persia til £17.99.

 

Frister gitt.

 

Telcontar

Kun i dag, mandag, sammen med Tomb Raider.

 

Men ser at Prince of Persia ikke er særlig bra. Imponerende grafikk, men repeterende gameplay sier venner av meg. Man blir bare lei av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...