Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 i dag som ble sendt 3/12. Saits Row 2 ble også sendt da, så jeg håper jeg får det i morgen.

 

Bestilte nå Splinter Cell 4: Double Agent til den nette sum av 6,99GBP. :grin: Da til min Xbox 360.

 

Ellers må jeg si at Vegas 2 er et meget bra pris til 100 lappen!

 

Til dere som vurderer FC2. Kjøpte dette selv til PC og det var i mine øyne en GEDIGEN nedtur. Ufattelig repetivt og kjedelig gameplay. Mine 5cent om det spillet.

Lenke til kommentar
Er bare det at jeg egentlig ikke liker sånn type spill, eller, likte hvertfall ikke demoen så godt! :( Men er da uansett vært å ha i spillsamlingen! Bestiller senere i kveld tipper jeg. :D

 

Jeg liker heller ikke sånne spill, men ffs det er jul, 190 kr.... Du får ikke spill så billig! :p

 

Jeg klarte heldigvis å slå fra meg Star Wars The force unleashed, ikke min type spill... Nå venter jeg på GTA til 17.99 (hvis det noen gang skjer :lol:), WALL-E ( må ha det bare må ha det, men betaler ikke ett øre mer enn 9,99) og COD4 (som ALDRI ser ut til å bli billig? wtf?).

Lenke til kommentar

Kjøp Vegas 2 folkens. Mye moro for 100 kroner. Har nå sittet lenge å spillt Coop. Utrolig moro med de rette folka!

 

Fikk Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 i dag som ble sendt 3/12. Saits Row 2 ble også sendt da, så jeg håper jeg får det i morgen.

 

Oooh! Bor du langt borti vekkistan eller nært hovedstaden?

Mitt ble shippet 5/12 så da er det vel ikke sååå langt unna? :D

 

Bor utenfor oljehovedstaden!

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
fant denne siden her:

http://www.shopto.net/page.php?page=platfo...mp;platform=PS3

 

resistance 2, lbp, saints row 2, motorstorm 2 osv. til 19.99....

har ikke tid å sjekke om de sender til norge for jeg tar kvelden nå!

 

men er det ikke noe spesielt man må gjøre når man bestiller fra play.com syns å huske jeg hørte noe om bytte om noe valuta eller no:S

 

International delivery is between £3.50 and £4.50 due the flucuation of currency but most often will be around £4.11. This does not apply to any purchase of hardware which is calculated on weight.

 

£ 19,99 går over 200-grensa. Omregningskursen er nå 10,59 i tollen.

Lenke til kommentar

har slitt lenge med og få kontoen min godkjent. Men lot merke til en ting da jeg sa på hjelpe siden deres. Der står det at folk utenfor UK som bestiller må gjøre sine bestillinger i Euro, ikke pund. Noe som jo gjør at spillene blir ca 20kr dyrere og overstiger den magiske 200Kr grensen.

 

Men utfra det jeg leser her så bestiller folk spillene sine med pund som valuta. Er det med valuta bytte noe jeg kan ignorere eller er det feilkilden?

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

play.com selger noen nyere spill for 19,99. Ifølge toll.no blir det 211,69, inkl MVA og fortollingsgebyr blir totalprisen 363,61 (NOK x 1,25 + 99).

 

Ikke akkurat et like stort kupp som det hadde vært med 12Kr lavere pris. Men fortsatt penger og spare.

 

Spillene er: Alone In The Dark, Fracture, Legendary

 

Clicky Lincky

 

 

EDIT:

Trykkleifen ble eliminert.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...