Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Innen jeg skal ha mirrors edge er den nok nede på 17.99, iallefall så lenge finanskrisen fortsetter. :D

 

Men finanskrisa svekker jo den norske krona i forhold til "større" valutaer, som pund og dollar. (Av mange grunner, men den mest logiske for almuen å forstå er at i kriser velger man det kjente, og dermed øker verdien på dollar, pund etc).

 

Så for alt du vet, så kan 17,99 være langt over 200kr, hvis "krisa" fortsetter. :p

 

 

Åja, min feil. Trodde at kanskje dollaren også ville svekkes, men sorry, kan ikke allverden om det der. Det bare hørtes fornuftig ut, på den måten at de kanskje ikke fikk solgt så mye og derfor satte ned prisen.

:p

Lenke til kommentar
elprice hadde også hele pakken til 699,-.

 

var bare spill med gitar, ikke hele settet med trommer og mic

 

Bokfinn, hele settet med trommer, gitar, spill og mic koster 1499 kr på platekompaniet, mens pakken med spill og gitar koster 649 kr altså omtrent samme tilbud som elprice hadde (699 kr) i en av julekalenderdagene.

 

Edit: Var vel svar til Theo343 om alt er med i den pakken til 649 kr også. :xmas:

Endret av Espen3
Lenke til kommentar

Ser ut som Overstock er et gode kun tilegnet amerikanerne. Too bad.

 

EDIT: Tok visst feil, det er mulig med international shipping, men ikke til Norge, og når en prøver med Sverige så blir frakten 22$

 

EDIT 2: Et annet spørsmål en kan stille seg er jo hvorfor en skal kjøpe Dark Sector til 125 når en kan få det til ca. 120 fra play.com:)

 

E#DIT 3: Ble litt heftig denne Dark Sector-jakten. Det jeg fant på Play.com var fra PlayTrade, og dermed kan en kun handle med Euro, noe som gjør spillet 50kr dyrere. Men ikke fortvil. Sjekk heller ut Blahdvd.com. Der har de det til 9.xx£ kommer like under 11£ inkl. frakt. Det ble viss jul likevel:)

Endret av aleksander_sk
Lenke til kommentar

Lurer på noe angående www.ebay.com

Til jul skal jeg ha meg Prince of Persia og Resistance 2. Lurer bare på om det er ett sted jeg kan få kjøpt hver enkelt spill til 400kr eller mindre? Kikket innom ebay nylig og så det var utrolig billig derifra. Men jeg er jo 16 år og har hørt det kan være straffbart å lage meg en account hvor det står jeg er 18 år. Er dette sant? Så hvis jeg måtte ha bestilt fra ebay eller fra en nettside hadde jeg selvsagt bestilt med kortet til hu mor! :wee: Håper på svar. :)

Lenke til kommentar
Lurer på noe angående www.ebay.com

Til jul skal jeg ha meg Prince of Persia og Resistance 2. Lurer bare på om det er ett sted jeg kan få kjøpt hver enkelt spill til 400kr eller mindre? Kikket innom ebay nylig og så det var utrolig billig derifra. Men jeg er jo 16 år og har hørt det kan være straffbart å lage meg en account hvor det står jeg er 18 år. Er dette sant? Så hvis jeg måtte ha bestilt fra ebay eller fra en nettside hadde jeg selvsagt bestilt med kortet til hu mor! :wee: Håper på svar. :)

 

Kan du ikke registrere deg som "mor di" då?

 

Det er mye å hente på å bestille fra ebay, så det er sikkert verdt å bruke tid på å overtale henne.

Lenke til kommentar
Billig Mirror's Edge, men etter hva jeg ser så er den 7kr over grensa..

 

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...ge/Product.html

 

Den er 11,69 over grensa. Ifølge toll.no så er kursen dem bruker 10,59 (vil synke til 10,50 den 15Des). Med tanke på at 15Des er på mandag kan man sikkert gå ut ifra 10,50. Minns jeg leste dem ikke sender ut spill på Lørdag og Søndag. Link

 

Om dem har en smertegrense (tviler på at dem har det da men...) er det noen som vet hva den er? Om den er på maks 10Kr er selvsagt det meget irriterende. Men hadde vært greit og vite slik at man kan slå til på tilbud som dem har på feks Mirrors Edge.

Lenke til kommentar
Om dem har en smertegrense (tviler på at dem har det da men...) er det noen som vet hva den er? Om den er på maks 10Kr er selvsagt det meget irriterende. Men hadde vært greit og vite slik at man kan slå til på tilbud som dem har på feks Mirrors Edge.

 

De har grense på 200 blank. Jeg har til og med fått momskrav på varer til 199kr, men da hjalp det å klage. Det nytter ikke å klage på 200,1 eller 201kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...