Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ny Mega Monday hos Play. Ser ikke så mye spennede akkurat, men lego batman får man for 17,99 GBP til PS3.

 

Mega Monday

 

Sikkert spennende nok. Er jo tross alt utsolgt.

Er det slik at de lanserer en ny mega monday hver mandag og tilbudene på mega monday varer for alltid?

 

Nei, tilbudene går ut. FarCry2 koster nå det dobbelte av forrige mandag, da det var på tilbud.

 

Men med litt tolmodighet, kommer det meste på tilbud/ redusert pris.

Lenke til kommentar

Bestilte meg Far Cry 2. Fristet veldig å bestille mere men kom frem til at:

1. Bioshock har jeg jo på PC.

2. Saint's Row 2 er jo bare en crazy versjon av GTA IV (hvorfor høres dette ikke så ille ut?).

3. Star Wars Force Unleashed virker stilig, men irriterende man ikke kan bruke Force'n på bossene.

4. Rainbow Six: Vegas 2 virker jo moro, men tror dette kommer til å holde seg på lav pris i tilfelle jeg skulle angre.

 

Det samme gjelder nok de fleste av de, men av en eller annen grunn trodde jeg ikke det om FC2.

Lenke til kommentar

Syke tilbud nå for tiden på game! :D Frister veldig å slå til på Bioschok og Haze. :) Er jo kjempe billig, vil egentlig også ha meg Rainbow Six Vegas 2 og Assassin's Creed. Hadde vært morsomt å spilt gjennom de igjen! (byttet de inn på gamestop for en tid tilbake). Eneste som er kjipt med Assassin's Creed er at det er platinium, spillet ser jo brått stygt ut!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...