Gå til innhold

GTA IV på 360 eller PS3?


Skal du kjøpe GTA IV til Xbox 360 eller PS3?  

753 stemmer

  1. 1. Alternativene

    • Xbox 360
      382
    • Playstation 3
      324
    • Ingen av delene
      47


Anbefalte innlegg

Feil, du skjønner det fortsatt ikke. MS har kun sikret seg en avtale på eksklusivt GTA4 tillegg gjennom nedlastning. Hadde de sikret seg en avtale på eksklusivt tillegg til alt på GTA4 så hadde de sagt det. Vi vet enda ikke om det kommer noe annet eksklusivt GTA4 tillegg til PS3. Rockstar har forøvrig bekreftet at de vil lansere ett nytt spill etter GTA4 som er PS3 eksklusivt.

 

Herregud, noen folk er så trangsynte at det er helt tåpelig!

Rockstar selv går ut å sier at dette ekstra innholdet kommer kun til 360, hvor vanskelig er det å forstå? Du ser ikke ut til å ha noe problem med å skjønne at det neste spillet til Rockstar vil være PS3 eksklusivt ?

Trur det fins ett ord for slike folk...

 

Det er tragisk at noen er så trangsynte og ikke skjønner hva jeg sier. Jeg benekter ikke at MS har en eksklusiv avtale på nedlasting av 2 tilleggsepisoder til GTA4. Det jeg prøver å få frem som jeg har repetert 3-4 ganger her er at denne avtalen hindrer ikke Rockstar til å levere ett annet eksklusivt GTA4 tillegg til PS3 eierne hvis Sony ønsker det.

Endret av Phantomwar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja jeg tror Rockstar har ressurser som kan jobbe med flere eksklusive avtaler. Om MS hadde hatt klausuler i avtalen som hindrer Rockstar å jobbe med eksklusivt innhold til PS3 så hadde MS ikke vært sene med å fortelle det. Det heter forresten "eksklusiv" ikke "ekslusiv".

Bruk mer tid på å komme med saklige argumenter enn å rette skrivefeil.

 

Det er ikke snakk om Rockstar har tilstrekkelig med ressurser eller ikke. Microsoft var tidlig ute med å fortelle at de fikk eksklusivt innhold, som betyr at PS3 ikke får det samme innholdet. Hvis PS3 skulle fått noe annet innhold så ville vi mest sannsynlig hørt om det for lenge siden. Og hvis PS3 skal i senere fremtid få lignende innhold, må de også punge ut. De er ikke Rockstars gullunge. Jeg tror ikke vi vil se at Sony også får eksklusivt innhold når Microsoft betaler såpass mye, intensjonen deres var nok at xbox skulle ha fordeler (og det var nok med i prisen).

Endret av Syvertsen
Lenke til kommentar
Ja jeg tror Rockstar har ressurser som kan jobbe med flere eksklusive avtaler. Om MS hadde hatt klausuler i avtalen som hindrer Rockstar å jobbe med eksklusivt innhold til PS3 så hadde MS ikke vært sene med å fortelle det. Det heter forresten "eksklusiv" ikke "ekslusiv".

Bruk mer tid på å komme med saklige argumenter enn å rette skrivefeil. Det er ikke snakk om Rockstar har tilstrekkelig med ressurser eller ikke. Microsoft var tidlig ute med å fortelle at de fikk eksklusivt innhold, som betyr at PS3 ikke får det samme innholdet. Hvis PS3 skulle fått noe annet innhold så ville vi mest sannsynlig hørt om det for lenge siden. Og hvis PS3 skal i senere fremtid få lignende innhold, må de også punge ut. De er ikke Rockstars gullunge.

 

Jeg har kommet med saklige argumenter hele veien. En del tror at MS har eksklusivitet til alt av tillegg og add-ons til GTA4. Jeg argumenterer på at MS har sikret seg en avtale på 2 tillegg som downloads, thats it. Svarte på BEARs spørsmål til meg om hvorvidt jeg trodde Rockstar hadde folk som kunne jobbe med flere enn 1 eksklusivitetsavtale og da svarte jeg ja på det. Er ikke så mye som skal til for å tirre folk her.....

Endret av Phantomwar
Lenke til kommentar
Det er tragisk at noen er så trangsynte og ikke skjønner hva jeg sier. Jeg benekter ikke at MS har en eksklusiv avtale på nedlasting av 2 tilleggsepisoder til GTA4. Det jeg prøver å få frem som jeg har repetert 3-4 ganger her er at denne avtalen hindrer ikke Rockstar til å levere ett annet eksklusivt GTA4 tillegg til PS3 eierne hvis Sony ønsker det.

 

"The Grand Theft Auto IV episodic content is exclusive to Xbox 360."

 

Rockstar Games US spokesman Hosi Simon, if you want the most complete GTA IV experience

 

GTA4: Episode 1

Lenke til kommentar
Det er tragisk at noen er så trangsynte og ikke skjønner hva jeg sier. Jeg benekter ikke at MS har en eksklusiv avtale på nedlasting av 2 tilleggsepisoder til GTA4. Det jeg prøver å få frem som jeg har repetert 3-4 ganger her er at denne avtalen hindrer ikke Rockstar til å levere ett annet eksklusivt GTA4 tillegg til PS3 eierne hvis Sony ønsker det.

 

"The Grand Theft Auto IV episodic content is exclusive to Xbox 360."

 

Rockstar Games US spokesman Hosi Simon, if you want the most complete GTA IV experience

 

GTA4: Episode 1

 

MS har gått ut før og sagt at de har noe unikt eller eksklusivt til GTA4, hvor det viser seg at PS3 får det samme: http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=33065

Lenke til kommentar
Ja jeg tror Rockstar har ressurser som kan jobbe med flere eksklusive avtaler. Om MS hadde hatt klausuler i avtalen som hindrer Rockstar å jobbe med eksklusivt innhold til PS3 så hadde MS ikke vært sene med å fortelle det. Det heter forresten "eksklusiv" ikke "ekslusiv".

 

Om du har et snev av forretningssans vet du like godt som jeg at når et selskap har inngått en så lukrativ avtale som den MGS har med Rockstar (til en prislapp på 50 millioner dollar) så tror jeg nok at Rockstar vil holde seg godt innenfor denne avtalens begrensninger, vil ikke være godt for selskapet eller dets holderselskap Take 2 om Rockstar måtte tilbakebetale 50 millioner dollar fordi de ikke holdet avtalen.

 

MS har forøvrig ingen oblikgasjoner eller behov for å gå ut med noe mer enn at de har sikret seg en ekslusivitetsavtale med Rockstar.

 

Er lov å leve i troen ja at PS3 fremdeles får ekslusivt innhold til PS3 men det er ufattelig mikroskopiske sjangser, faktisk nesten ikke tilstedeværende.

 

Er forøvrig unødvendig å poengtere skrivefeil, vitner om en person som er mer interesert i å kvervulere enn diskutere.

Lenke til kommentar
Ja jeg tror Rockstar har ressurser som kan jobbe med flere eksklusive avtaler. Om MS hadde hatt klausuler i avtalen som hindrer Rockstar å jobbe med eksklusivt innhold til PS3 så hadde MS ikke vært sene med å fortelle det. Det heter forresten "eksklusiv" ikke "ekslusiv".

 

Om du har et snev av forretningssans vet du like godt som jeg at når et selskap har inngått en så lukrativ avtale som den MGS har med Rockstar (til en prislapp på 50 millioner dollar) så tror jeg nok at Rockstar vil holde seg godt innenfor denne avtalens begrensninger, vil ikke være godt for selskapet eller dets holderselskap Take 2 om Rockstar måtte tilbakebetale 50 millioner dollar fordi de ikke holdet avtalen.

 

MS har forøvrig ingen oblikgasjoner eller behov for å gå ut med noe mer enn at de har sikret seg en ekslusivitetsavtale med Rockstar.

 

Er lov å leve i troen ja at PS3 fremdeles får ekslusivt innhold til PS3 men det er ufattelig mikroskopiske sjangser, faktisk nesten ikke tilstedeværende.

 

Er forøvrig unødvendig å poengtere skrivefeil, vitner om en person som er mer interesert i å kvervulere enn diskutere.

 

Jeg har stor forretningssans men det har ingenting med saken som diskuteres her å gjøre. MS får sine 2 eksklusive episoder som de kan ta seg godt betalt for som DLC. Jeg kjenner godt til avtaler og når avtalen spesifiseres ned til å gjelde nedlastning av to episoder så gjelder den det og ikke eksklusivitet til alt fremtidig uspesifisert GTA4 tillegg. Hadde de hatt en slik avtale så skal jeg love MS hadde passet på å si det.

 

Når det gjelder kommentaren min til deg angående skrivefeilen på ordet eksklusivitet så var det ment som en hjelp. Har selv skrevet det ordet feil mange ganger. Det blir derfor feil at du hevder at jeg kun kverulerer. Prøver kun å klargjøre avtalen MS har gjort med Rockstar som tydeligvis ikke alle skjønner og tolker som at MS har full eksklusivitet til alt av funksjoner og tillegg til GTA4.

Lenke til kommentar
Hadde de hatt en slik avtale så skal jeg love MS hadde passet på å si det.

Og hadde Sony hatt det minste håp om å få noe lignende skal jeg love deg de hadde sagt noe til nå..

 

X360 får GTA4 + Episode 1 & Episode 2

PS3 får GTA4

Hvor mye spilletid får 360 mer enn PS3? Får ikke håpe de blir like korte som HL2 ekspansjonene, spilte igjennom Ep. 1 og 2 på 10 timer.

 

Nei, jeg tror Rockstar har litt vett i hodet og gir 360-spillerne 20+ timer per ekspansjon.

 

Men forresten, er det snakk om 2 ekspansjoner som er 360 eksklusivt? Eller alle som noengang blir lansert?

Lenke til kommentar
Kommer ikke Bully snart i oppdatert versjon til 360 også? Tror ikke det kommer til PS3 så det blir jo et "ekslusivt" rockstar spill til 360 vs PS3 sånn sett.

Tja, for de som var interesserte har det jo vært tilgjengelig på PS2 rimelig lenge. Kan jo også ta med i betraktningen at man kan/kunne spille PS2-spill på PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...