Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er en Opel, men hva så? Dette var jo noe av det heftigste du fikk kjøpt på tidlig nittitallet av "familie sedaner" om ikke den heftigste.

Jeg forstår at det «var heftig».

Kommentaren er hvorvidt denne «Opelen» fra 1992 som ligger til salgs idag er noe å kjøpe for hvermannsen til nesten 400k i 2018.

"Den" må være for veldig få spesielt interesserte.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

En bil for svært få, i tillegg er den ombygd.

For de pengene noe slikt koster per år leier man seg heftige biler i flere uker nede på kontinentet.

En slik bil må skrus på nærmest konstant. Kjenner et par Opel frelste og de er mestermekanikere etter noen år med de bilene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er faktisk en på Tjuvholmen som har en grønn Toyota Aygo/AM Cygnet :D

Men bor man der har man vel råd til slikt

..og det er nok hele poenget med bilen. Man trenger en bil type Aygo, men synes ikke det er flashy nok - så man finner noe man kan betale det dobbelte for, men får det samme tilbake. Litt som en Gucci t-skjorte.

Lenke til kommentar

Dyrt å kjøpe gammel bil om dagen. På starten av året ble BMW E36 M3 (utelukker cabriolet) lagt ut for 180-220k. Nå ligger den biligste orginale ute for 240k, en på 380 og et par til over 400 000kr. Den ene til 420k lå ute (og ble solgt) for 250k i 2015. Fikk bud på 220 000 for min i sommer, jeg avslo.

 

Sorry for mye tall?

Lenke til kommentar

Den var stilig ja! Og forseggjort annonse også, slik liker vi.

 

Usikker på om det er positivt med håndvask bil hver uke. Berøringsfri vask hadde vel holdt i massevis om man er såpass flink at man gjør bilvasken til en ukentlig syssel.

For en pris da mann, greit den er sjelden men det er nå fortsatt en Fiat.

Hadde heller tatt denne, tror den er vel så kjøreglad: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=122023059

Lenke til kommentar

Prisen er stiv ja, men har sett bilen i virkeligheten flere ganger, og den er helt fantastisk. Utrolig spesiell bil, selv om det bare er "småting" som skiller den i fra en vanlig Abarth. Annonsen er jo også helt fantastisk utfyllende, noe som bare beviser at han er en ekte entusiast med litt peiling.

Usikker på om det står i annonsen, men mener også at 695 Tributo ble lakkert på Ferrari-fabrikken, da denne rødfargen kommer fra dem.

Automatkasse er dog en gigatabbe i mine øyne, så forstår ikke helt hva de tenkte der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...