Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er greia med slike mini biler i Vennesla?

Det kryr jo av dem der...

Det og unge mødre

Klart det blir flere unge mødre når 16 år gamle gutter har eget baksete.

Nei, forresten, den har jo ikke baksete.

Skrevet (endret)

Personen som selger er åpenbart ikke bilinteressert selv.. "Kan ta innbytte i nyere SUV, helst av merke CRV".

Ikke bare tror han CRV er et merke, men han vil gå fra Porsche-sportsbil til Honda-traktor. Jeg betviler denne personens bilkunnskaper på det aller sterkeste.

Endret av toth
Skrevet (endret)

Det er en del folk som sliter med forskjellen på "merke" og "modell", de jobber gjerne med spørreundersøkelser.

Endret av Isbilen
Skrevet

Personen som selger er åpenbart ikke bilinteressert selv.. "Kan ta innbytte i nyere SUV, helst av merke CRV".

Ikke bare tror han CRV er et merke, men han vil gå fra Porsche-sportsbil til Honda-traktor. Jeg betviler denne personens bilkunnskaper på det aller sterkeste.

Det kan jo hende han vil ha noe mer praktisk , eller driftsikkert , eller til og med billigere?

Skrevet

Det kan jo hende han vil ha noe mer praktisk , eller driftsikkert , eller til og med billigere?

Jøssda - men jeg hadde ikke kjøpt en dyr sportsbil fra en som ikke er nok bilinteressert til å vite forskjell på merke og modell.

Skrevet

Hvorfor ikke? Det kan jo hende at han ikke er bilinteressert nok til å prise bilen riktig. 

Men diskusjoner bør tas i andre tråder. Noen med flere annonser, kanskje?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...