Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ordnet ny subscription nå, har egentlig ikke spilt det siden start. Og siden jeg har fått ny pc nå og kan kjøre alt på max så tenkte jeg skulle gi det en sjanse.

 

Hadde en character på Wildsoul, nå fury. Men har hørt at det er kun ganking overalt der, og det ødelgger mye osv.

 

Så jeg laget en ny character på Crom, har hørt at de har et godt community, selv om jeg liker å pvp'e så er vel AoC ganking ekstrem i forhold til andre MMO's? Ie : WoW (spiller på RP-PvP server der).

 

Bruker vanligvis å rolle en magic dude, men vil prøve meg på noe annet nå skjønte ikke helt den spellweaving når jeg prøvde når det kom ut uansett :). Så jeg laget me en Conqueror, greit valg?

 

Vil sikkert prøve å finne meg en guild av noe slag også, er det "vennlige" til nykommere på Crom? Gleder meg veldig til å prøve raids å sånn når den tid kommer :D

Lenke til kommentar

Ordnet ny subscription nå, har egentlig ikke spilt det siden start. Og siden jeg har fått ny pc nå og kan kjøre alt på max så tenkte jeg skulle gi det en sjanse.

 

Hadde en character på Wildsoul, nå fury. Men har hørt at det er kun ganking overalt der, og det ødelgger mye osv.

 

Så jeg laget en ny character på Crom, har hørt at de har et godt community, selv om jeg liker å pvp'e så er vel AoC ganking ekstrem i forhold til andre MMO's? Ie : WoW (spiller på RP-PvP server der).

 

Bruker vanligvis å rolle en magic dude, men vil prøve meg på noe annet nå skjønte ikke helt den spellweaving når jeg prøvde når det kom ut uansett :). Så jeg laget me en Conqueror, greit valg?

 

Vil sikkert prøve å finne meg en guild av noe slag også, er det "vennlige" til nykommere på Crom? Gleder meg veldig til å prøve raids å sånn når den tid kommer :D

 

Conq eier alt. Synd at du ikke spiller på fury

Lenke til kommentar

Velkommen til Crom! :)

 

Spiller selv på Crom (Guildet jeg er med i heter Solid Line. SL er ett internasjonalt guild som er åpen for alle, men vi har ganske mange norske, danske og svenske spillere).

 

Har ikke Conqueror selv (bortsett fra en premade char på lvl 5+/- eller noe) som skal levles senere. Men flere jeg prater med liker Conqueror classen! Fine med melee classes er at man er mer aktiv i kampene på grunn av combo systemet og hvor man plasserer seg selv, samt at tanker på swappe aggro.

 

Selv har jeg 4 stk lvl80 og driver å levler en PoM nå.

Zimon = Guardian lvl 80

Zimonella = Bear Shaman lvl 80

Zimonera = Demonologist lvl 80

Zimono = Necromanser lvl 80

Zimone = Prest of Mitra lvl 52+ (and rising)

 

Så om noen ser nicket mitt i raid eller online så send gjerne noen ord. :)

Lenke til kommentar

Er med i den nye traileren. :new_woot:

Sloss med den svære dragen på utsiden av byen. Husker jeg rett så spilte vi den videon inn i slutten av februar.

 

Gleder meg til exp. Men forventer serveren nede den 11 og 12 main pga hotfixes. :tease:

Endret av Suder
Lenke til kommentar

Når jeg er ferdige med eksamener i slutten av mai tenkte jeg å dukke inn i AoC-verdenen for alvor igjen. Har spilt litt før, men lagt det på hylla pga tidsmangel.

 

Et spørsmål: Hvordan er UI-et som er standard nå? Må jeg finne en tredjeparts UI for å få mer enn én rekke med ikoner?

 

Husker det irriterte ekstremt når jeg endelig hadde funnet drømme-UI, og så gjorde en av Funcoms patcher at den ikke fungerte lenger.

Lenke til kommentar

Når jeg er ferdige med eksamener i slutten av mai tenkte jeg å dukke inn i AoC-verdenen for alvor igjen. Har spilt litt før, men lagt det på hylla pga tidsmangel.

 

Et spørsmål: Hvordan er UI-et som er standard nå? Må jeg finne en tredjeparts UI for å få mer enn én rekke med ikoner?

 

Husker det irriterte ekstremt når jeg endelig hadde funnet drømme-UI, og så gjorde en av Funcoms patcher at den ikke fungerte lenger.

 

Mirage UI fungerer til det formålet. Liker ikke standar UI i det hele tatt

Lenke til kommentar

Fordel å installere en tredjeparts GUI. Selv bruker jeg Stonerune GUI. Du kan også bruke en "AoC UI installer" som installerer GUI'en for deg, bare pek til zip fil velg noen valg og installer. Begge finner du på AoC forge.

 

Stonerune

UI installer

 

Med Stonerune kan du customisere om du vil ha 2 eller 3 rader med buttons, og hvor mange i bredden. Avhengig av hvor mange du trenger + hvor stor oppløsning etc du har. Ganske mye du kan customisere og ikke mindt denne GUI oppdateres. :)

 

---

Ang reaktivisering av account: Gå til Account inlogging siden.

 

Logg deg inn og sjekk hva du kan gjøre der. Der ser du om accounten er playable eller locked etc, du vil kunne reaktivisere og kjøpe ny spill tid og eller ekspansions + mer. :)

 

Mulig at de character du har hatt er blitt slettet pga alt for lang inaktivitet, men det får man bare krysse fingre at de ikke har blitt. husker ikke hva FC har som grense før characters kan bli slettet.

Lenke til kommentar

Min account er ikke playable og er ikke interessert til å betale 100 spend for noe som kan være like dårlig sist jeg sjekket...

 

Angående trial greia, kom til en side hvor dem ber meg: "If you have a trial key from a partner, enter it here:" Greit nok, hvordan får jeg det liksom?

 

Er det ikke mulig å lage en simpel side hvor du bare lager trial account og så kan du prøve spillet? prøvde Warhammer for 2 uker siden, det gikk så smertefritt at nesten jeg begynte å spille det men har ikke gadd å levle eller starte skikkelig.

 

Anyway, gi gjerne noen linker til trial AoC hvis det finnes.

Lenke til kommentar

Hallo, det er 100 kr.. :p Jeg har betalt 100kr i nesten hver måned siden AoC kom ut. Og spiller kanskje 1-3 timer i måneden.

 

Spillet kan ikke sammenlignes med da det ble sluppet ut. Alt har blitt så forbedret. Jeg har ikke fått spillt på snart 2 måneder pga. at jeg ikke har fått internett i leiligheta mi. -_-

Men Telenor ringte med iste og sa de skulle komme og fikse det neste onsdag. :D

Endret av blashyrkh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...