Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Magisk, gikk inn på kontoen min for å legge til nytt bankkort. Når jeg kom inn på sida var det et "special offer" ang tilleggspakken, så jeg kikket naturligvis på den, ikke at det var aktuelt å kjøpe uansett. Men, mens jeg titter på denne plakaten av et "tilbud" ser jeg at jeg kan trykke "change my payment method", noe jeg i utgangspunktet skulle gjøre, så jeg beveger meg videre for å gjøre det jeg skulle gjøre.

 

Ny informasjon blir lagt til og jeg trykker "upgrade my subscription" fordi det ikke er noe annet som indikerer at jeg kan bekrefte ny kortinformasjon. Selvfølgelig en tastefeil, endrer dette og trykker igjen - voila! jeg har nå kjøpt tilleggspakken uten å ha trykket på en eneste "kjøp/buy" knapp.

 

Fantastisk sleipt av Funcom, rett og slett... :nei:

Lenke til kommentar

Magisk, gikk inn på kontoen min for å legge til nytt bankkort. Når jeg kom inn på sida var det et "special offer" ang tilleggspakken, så jeg kikket naturligvis på den, ikke at det var aktuelt å kjøpe uansett. Men, mens jeg titter på denne plakaten av et "tilbud" ser jeg at jeg kan trykke "change my payment method", noe jeg i utgangspunktet skulle gjøre, så jeg beveger meg videre for å gjøre det jeg skulle gjøre.

 

Ny informasjon blir lagt til og jeg trykker "upgrade my subscription" fordi det ikke er noe annet som indikerer at jeg kan bekrefte ny kortinformasjon. Selvfølgelig en tastefeil, endrer dette og trykker igjen - voila! jeg har nå kjøpt tilleggspakken uten å ha trykket på en eneste "kjøp/buy" knapp.

 

Fantastisk sleipt av Funcom, rett og slett... :nei:

 

Upgrade my subscription fungerer som en buy knapp. Om du ikke vil ha pakken skulle du aldri ha trykket på den

Lenke til kommentar

Magisk, gikk inn på kontoen min for å legge til nytt bankkort. Når jeg kom inn på sida var det et "special offer" ang tilleggspakken, så jeg kikket naturligvis på den, ikke at det var aktuelt å kjøpe uansett. Men, mens jeg titter på denne plakaten av et "tilbud" ser jeg at jeg kan trykke "change my payment method", noe jeg i utgangspunktet skulle gjøre, så jeg beveger meg videre for å gjøre det jeg skulle gjøre.

 

Ny informasjon blir lagt til og jeg trykker "upgrade my subscription" fordi det ikke er noe annet som indikerer at jeg kan bekrefte ny kortinformasjon. Selvfølgelig en tastefeil, endrer dette og trykker igjen - voila! jeg har nå kjøpt tilleggspakken uten å ha trykket på en eneste "kjøp/buy" knapp.

 

Fantastisk sleipt av Funcom, rett og slett... :nei:

 

Hvis det plager deg, forsøk å ta kontakt med support og se hva de kan få gjort. Kanskje du er heldig der. Ellers er det risky å rote inne på account sider med "PAYMENT METHOD" og "UPGRADE SUBSCRIPTION"

Lenke til kommentar

Hmm, for en liten stund siden sto det i accounten min at jeg hadde fått Rise of the Godslayer, men nå, når jeg skulle spille, er det borte. Hmmmm, må vell vente i 2 uker til lønninga da. D:

 

Hadde du en frosset account? Prøver å finne ut om man får med noe spilletid når man kjøper expansionen på aoc sidene, men det er null info om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...