Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Expansion skall visst være fra lvl 1 og opp. Det kommer tross alt en ny rase Kithai, så om man roller en ny character som er Kithai så vil nok den spawne i Kithai og man starter der. Neste character jeg skal lvle blir en fra Kithai. :)

 

Stemmer at det er en ny rase, men du starter uansett i Tortage, og må igjennom der først. Den første sonen i Khitai er fra lvl 20-40.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Pantera - høres korrekt ut å starte i Tortage med tanke på storylinjen om tatoveringen og alt det der. :)

 

Serverene skulle gå ned kl 0300 i natt og forventet å være nede i 12 timer. Skulle ikke forundre meg at det tar enda litt lengre tid, for med slike store oppdateringer så kan det hende at det skjer noe og de må fikse for så å legge til videre. Så ikke vær skremt om det faktisk blir 1 døgn nedetid! Men FC jobber nok på spreng nå for å få ting opp før deadline (12 timer). De har nok beregnet nedetid 6, så sier de 12, men faktum er 24 timer..... XD hehe

 

Jeg vil også anslå at det kommer minst en 2-3 hotfixer i de neste dagene også. En beta test klarer ikke å finne alle må ting, så tar nok ikke lange tiden før første hotfix kommer. Bare en magefølelse. :)

 

Gleder meg til expansion i allefall. Skal i allefall rolle meg en Kithai character når jeg får tid. :)

Lenke til kommentar

bare lurer på noen små ting,

 

1 er det noe nytt startsomeråde for level 1 også khitai?

 

2 mente å lese att age of conan rise of the goldslayer også inkluderte det orginale age of conan i pakken? stemmer dette? i så fall får man 30 gratis dager i tillegg?

 

3 har netopp kjøpt rise of the godslayer, men når jeg setter inn cd nr 1 eller 2 skjer ingenting. har alerede det opprinelige aoc på pcen.

Endret av neoman
Lenke til kommentar

bare lurer på noen små ting,

 

1 er det noe nytt startsomeråde for level 1 også khitai?

 

2 mente å lese att age of conan rise of the goldslayer også inkluderte det orginale age of conan i pakken? stemmer dette? i så fall får man 30 gratis dager i tillegg?

 

3 har netopp kjøpt rise of the godslayer, men når jeg setter inn cd nr 1 eller 2 skjer ingenting. har alerede det opprinelige aoc på pcen.

1: nei, først tortage og på lvl 20 kan man dra til khitai-området.

2: Ja, dvden innholder orginalen. Aldri hørt om at det har skjedd på noe mmo.

3: gå inn på min datamaskin, høyreklikk disken og åpne, der finner du "setup.exe". Og jeg vet ikke om alle med dvden får samme problemet, men den krever å installere spillet fra bunnen, og da må man avinstallere hele spillet og så installere begge spillene fra start. Mulig man også ikke trenger å installere noe, at man får exp pakken fra update.

Endret av Marthj
Lenke til kommentar

kjøpte age of conan i dag, har et par spørsmål.

 


  •  
  • Hvilken server burde jeg velge?
  • Hvilken rase burde jeg starte med?

 

takker for svar :thumbup:

Fury for pvp og crom for pve ;)

 

Rase er en smak sak. Om du vill være spellcaster eller bare svinge brutalt rundt med sverde ditt er helt opp til deg :p

Lenke til kommentar

så om jeg lager en ny konto. vil jeg få 30 dagers spilletid gratis? mens om jeg oppdaterer den gamle kontoen vil jeg måtte betale for 1 måned i tillegg:P? veldig merkerlig system.

 

patcheren står forøvrig på downloading patch information, noe den har gjort i svært mange timer. men serverene er vel kanskje ikke oppe enda?

Endret av neoman
Lenke til kommentar

hehe ja.

 

foran på eske står det.

 

includes

Orginal age of conan game

rise of the godslayer expansion pack

unique in game pet puma

virtual item starter package

30 days of game time

 

bakpå står det i små bokstaver

important this game can only be played online. first 30 days free for new customer only. subscription fees apply after free period. subscription fees apply after free periode. game experience may change during online play. require approved electronic payment or time card.

 

så tolker det sånn att nye kontoer får både orginal spillet. rise of the goldslayer+ 30 gratis dager for 299. mens gamle kunder får bare rise of the godslayer for 299. men fint for nye spillere kan jeg si meg enig i att det er. tror faktisk jeg starter en ny konto selv så sparer jeg de 100 kronene det koster for 1 måned. har ingen figurer jeg vil savne selv:P

Lenke til kommentar

hehe ja.

 

foran på eske står det.

 

includes

Orginal age of conan game

rise of the godslayer expansion pack

unique in game pet puma

virtual item starter package

30 days of game time

 

bakpå står det i små bokstaver

important this game can only be played online. first 30 days free for new customer only. subscription fees apply after free period. subscription fees apply after free periode. game experience may change during online play. require approved electronic payment or time card.

 

så tolker det sånn att nye kontoer får både orginal spillet. rise of the goldslayer+ 30 gratis dager for 299. mens gamle kunder får bare rise of the godslayer for 299. men fint for nye spillere kan jeg si meg enig i att det er. tror faktisk jeg starter en ny konto selv så sparer jeg de 100 kronene det koster for 1 måned. har ingen figurer jeg vil savne selv:P

 

Det frister for meg også, har en på 80, men kommer mest sannsynlig ikke til å spille på den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...