Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det var veldig mye og utsette på AoC når det kom ut, så jeg sluttet å spille etter ca 1 uke etter release (orket ikke engang spille ut tiden nei). Men har nå nylig funnet ut at det trolig ikke bare var pga AoC haddet mange feil, for etter og ha spillt warhammer online en god stund ble jeg ganske plutteslig fullstendig drittlei igjen. Når man ser på disse 3 spillene så er måten man spiller på rimelig lik, samme prinsippene, samme regler og omtrent samme ide, konklusjonen min er at jeg er fullstendig møkka lei denne type MMO. Så for min del må det nok komme en helt ny type MMO før jeg gidder å bruke så mye tid jeg gjoret på WoW igjen (selv om jeg langtfra var en hardcore WoW spiller).

 

Jeg tror fler fler kommer ditt jeg er nå, og derfor har jeg uansett lite tro på at utvidelse pakker etc kommer til å hjelpe AoC nevnverdig. Snakket litt om dette på jobben i dag og flere mente det samme som meg, har også lagt merke til at ingen på jobben spiller wow lenger mens jeg før så veldig mange skjermer som snek seg inn på WoW sider i pauser etc..

Lenke til kommentar

Ja det var veldig mye og utsette på AoC når det kom ut, så jeg sluttet å spille etter ca 1 uke etter release (orket ikke engang spille ut tiden nei). Men har nå nylig funnet ut at det trolig ikke bare var pga AoC haddet mange feil, for etter og ha spillt warhammer online en god stund ble jeg ganske plutteslig fullstendig drittlei igjen. Når man ser på disse 3 spillene så er måten man spiller på rimelig lik, samme prinsippene, samme regler og omtrent samme ide, konklusjonen min er at jeg er fullstendig møkka lei denne type MMO. Så for min del må det nok komme en helt ny type MMO før jeg gidder å bruke så mye tid jeg gjoret på WoW igjen (selv om jeg langtfra var en hardcore WoW spiller).

 

Jeg tror fler fler kommer ditt jeg er nå, og derfor har jeg uansett lite tro på at utvidelse pakker etc kommer til å hjelpe AoC nevnverdig. Snakket litt om dette på jobben i dag og flere mente det samme som meg, har også lagt merke til at ingen på jobben spiller wow lenger mens jeg før så veldig mange skjermer som snek seg inn på WoW sider i pauser etc..

Handler også om og finne et mmo som passer deg. Jeg spilte selv warhammer men gadd ikke engang og spille ut gratis tiden som følgte med warhammer når jeg først bestemte meg for og kjøpe spillet. Så jeg bestemte meg for og teste Aoc og har ikke sluttet og spille siden det. Det gjelder nok bare og finne et mmo som du virkelig liker eller så kan det hende du bare generelt blir fort lei spill og det finnes jo noen som gjør det også :p

Lenke til kommentar

spørs hva man vil i et MMO.

 

Spillte Age of Conan da det kom ut, og må si at grafikk og lyd/miljø er det ingen som er i nærheten av. Har reaktivert nå i forbindelse med expansion, og miljø og lyd er fremdeles like storslagent, har begynt å levle fra starten igjen (er jo det som er kos i AoC!) så får vi se om det holder mål når jeg når 80 igjen.

 

Spiller også wow, mest pga det sosiale (raids, ventrilo, guildchat), folk jeg kjenner er der osv. Et avansert chatteprogram med noe attåt kan du si. Kommer ikke til å slutte med wow grunnet det sosiale.... MMO messig er AoC bedre på mange måter.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Spiller også wow, mest pga det sosiale (raids, ventrilo, guildchat), folk jeg kjenner er der osv. Et avansert chatteprogram med noe attåt kan du si. Kommer ikke til å slutte med wow grunnet det sosiale.... MMO messig er AoC bedre på mange måter.

Du har jo akuratt det samme sosiale i Aoc, greit nok du har kanskje ikke folk du kjenner der fra før men du får da nye bekjente og spille med via guilden osv.

Lenke til kommentar

Hva faen er dette Offline leveling? XD Spillte litt igår, så var det en "boks" nede i venstre hjørne hvor jeg hadde 8 offline level elns. Så Trykket jeg på Give All til main charen min, som var lvl 73, og nå er han lvl 80. :O

Jeg har ikke levlet til lvl 80 før, og nå er han plutselig det. Hva slaks jokseri er dette da? XD

Lenke til kommentar

Hva faen er dette Offline leveling? XD Spillte litt igår, så var det en "boks" nede i venstre hjørne hvor jeg hadde 8 offline level elns. Så Trykket jeg på Give All til main charen min, som var lvl 73, og nå er han lvl 80. :O

Jeg har ikke levlet til lvl 80 før, og nå er han plutselig det. Hva slaks jokseri er dette da? XD

Offline lvling ja, bare tull i mine øyne. Da kan jo hvem som helst lvl uten og faktisk gjøre noe for det :p

Lenke til kommentar

Du kan jo velge om du vil bruke offline leveling eller ikke *facepalm*, nå kan de som liker å grinde seg til 80 gjøre det, og de som ikke liker det så godt... må gjøre mindre av det

Såklart velger man selv om man vill bruke offline lvling eller ikke. Men synes fortsatt at alle skall lvl karakteren sin selv til 80 som de fleste av oss andre har gjort :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...