Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Startet nettopp med en barbarian. Min main er i lvl 74 nå, og jeg oorker bare ikke og lvle til 80. Går så seint. xD Selv om jeg har 2stk 100% exp potions.

 

Men jeg vet ikke om jeg skal fortsette med barbarian nå, eller vente til godslayer kommer.

 

Går kjempegreit å levle. Ta å join DMC, der får du 1 lv per time. Anbefale deg å bli lv80 nå og starte å bygge opp karakteren din så er du klar for all lv80 stoffet som expansion bringer.

Lenke til kommentar

Startet nettopp med en barbarian. Min main er i lvl 74 nå, og jeg oorker bare ikke og lvle til 80. Går så seint. xD Selv om jeg har 2stk 100% exp potions.

 

Men jeg vet ikke om jeg skal fortsette med barbarian nå, eller vente til godslayer kommer.

 

Går kjempegreit å levle. Ta å join DMC, der får du 1 lv per time. Anbefale deg å bli lv80 nå og starte å bygge opp karakteren din så er du klar for all lv80 stoffet som expansion bringer.

Hva og hvor er DMC? Har ikke vært i en eneste instance/dungeon siden lvl 40, så det vet jeg ingenting om. :p Har kun questet for meg selv. (Ikke rart jeg går lei :p)

Lenke til kommentar

Startet nettopp med en barbarian. Min main er i lvl 74 nå, og jeg oorker bare ikke og lvle til 80. Går så seint. xD Selv om jeg har 2stk 100% exp potions.

 

Men jeg vet ikke om jeg skal fortsette med barbarian nå, eller vente til godslayer kommer.

 

Går kjempegreit å levle. Ta å join DMC, der får du 1 lv per time. Anbefale deg å bli lv80 nå og starte å bygge opp karakteren din så er du klar for all lv80 stoffet som expansion bringer.

 

Evt. finne en gruppe for Atzel's Fortress eller Onyx, på lvl 74 får du vel rundt 13K xp pr kill. En full runde i Onyx, med quest gir deg fort 2-3 lvl's :)

Lenke til kommentar

De beste norske guildene på Fury servern som alle bør vite om er:

 

Ragnarok

- Hvis du vil møte tonnevis av folk på engang

 

Norsk Torsk

- Møte en seriøs og nyopprettet guild med mange spillere

 

Nordlys

- Møte masse folk, vet faktisk ikke noe om Nordlys siden de er litt stille om dagen.

 

Mor'di fortiden er litt useriøse etter min mening, men det er bare min :)

 

The Covenant of Mor'di

- hvis du liker tulle bukker

 

Håper det hjalp litt for de som søker etter norsk/skandinaviske guilds på Fury servern :)

 

Kan noen forklare meg hva valor er, og hvor jeg kan se hvor mye valor jeg har ?

Valor points = Valor points får du når du enten dreper en mob, dreper en raid boss eller gjør quests. Du må være medlem i et guild for å se hvor mye du har tjent.

Endret av EyN
Lenke til kommentar

Vurderer og begynne med Age of conan, men trenger å vite noen små ting før jeg starter.

hadde vert fint om noen av dere kunne svart på noen av disse spørsmålene.

 

- Er det mange spillere per server? Føler man seg ensom når man løper rundt og quester?

 

- Kan dere nevne navnet på en realm/server med ett godt norsk miljø? ( Kanskje en guild også?)

 

- Kan man sammenligne lvlinga, instancene, raids og questinga med wow?

 

Takk for svar :thumbup:

Endret av defelases
Lenke til kommentar

Hvordan kan man ta et guild, med navnet Norsk Torsk, seriøst?!

 

:p

 

 

Enkelt! Du ser på innholdet til guilden og ser ann hvordan miljøet i guildet før du sier noe som helst.

 

"Jeg personlig kan ikke skjønne hvorfor navnet Ragnarok, Nordlys eller The Covenant of Mor'di er mer seriøse navn enn Norsk Torsk. Ett guild navn er et navn, hvorfor gjøre navnet kjedelig når man kan lage et navn med litt humor i".

 

Håper du fikk svaret ditt!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei yo, kjøpte meg AoC i går og det er jo morro. Men når jeg går tom for gametime om 36 dager, kan jeg da kjøpe gamecard i en butikk og isåfall hvor i Bergen kan jeg kjøpe et? Det slo meg nemlig at jeg ikke har sett gamecard til salgs på f.eks playcom selv om de har solgt selve spillet der, men kanskje jeg bare er blind.

 

Og er minigamesene cross-server eller er det bare med andre på Fury?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...