Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ka faen er det for noe dritt da? Hade bra age of conan, vi snakkes ikke igjen :(

 

Herre gud for noe whining, om man blir tvingt til å spille på en viss måte, ja da hadde jeg også whinet om det, men dette er jo fullstendig valgfritt... !

 

Og hva med alle de andre måtene man kan booste XP gain på da?

* Hyrkanian headguard: 10% mer xp.

* Ring of acheron: 2% mer xp

* XP- pot (fås kjøpt for veteran points): 2-4 XP.

* XP- pot (var rundt juletider): 100% mer XP

For ikke å glemme om alle andre spill som har lignende ordninger (WoW, Eve anyone?

Lenke til kommentar

Ka faen er det for noe dritt da? Hade bra age of conan, vi snakkes ikke igjen :(

 

Herre gud for noe whining, om man blir tvingt til å spille på en viss måte, ja da hadde jeg også whinet om det, men dette er jo fullstendig valgfritt... !

 

Og hva med alle de andre måtene man kan booste XP gain på da?

* Hyrkanian headguard: 10% mer xp.

* Ring of acheron: 2% mer xp

* XP- pot (fås kjøpt for veteran points): 2-4 XP.

* XP- pot (var rundt juletider): 100% mer XP

For ikke å glemme om alle andre spill som har lignende ordninger (WoW, Eve anyone?

 

Offline lvling er noe herk. Om de har en slik ordning, mister de meg som subscriber. Enkelt og greit

 

Slike potions etc er greit, da du ikke mister spill content ved og bruke det. Du bare får mer utbytte av arbeidet. Men men, kan jo være at jeg kommer tilbake over sommeren.

Endret av Skrujernet
Lenke til kommentar

Glem det jeg sa for litt siden at jeg skulle vente til høsten.. reaktiverte med 3mnd :D

Noe litt morro fra funcom sin side;

Kjøpte Rise of the godslayer og rotgs CE, valgte pay by cash som betalingsmetode, betalte med nettbank med forfallsdato i morgen så pengene blir sendt i morgen.

Jeg logger inn på age of conan brukernettstedet, og ser at de ikke er betalt enda noe jeg regnet med.

Logger inn i spillet, og woo har alt jeg kjøpte før pengene idetheletatt er sendt.. XD

 

 

EDIT; btw.. musikken i Khitai ruler! :D

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Jeg synes offlvlingen var så utrolig liten at det var lite å bry seg om. Det hjelper jo egentlig bare for folk som allerede har flere characters, og kunne tenkt seg en alt eller to. Men forstår jo at noen har null toleranse på ting som gjør levlingen lettere. For min del hadde dette vært verre viss det skjedde i et spill der levlingen var hard og der man mistet en del xp når man dødde.

Lenke til kommentar

Ang offline leveling så synes jeg det både er teit å praktisk på en og samme gang. ;)

- Teit å kunne "jukse" seg opp levels uten å måtte spille.

 

- Pratktisk å kunne få opp mer levels på en char raskere når man ikke har tid til å spille noe særlige. Eller for eksempel om man hater å lvle en spes class (jeg holder på å få opp en PoM til lvl 80 for guild raiding, og hater den classen når det kommer til å grinde xp. Mana bruner for fort og vips har du ikke noe heal eller dps og vip dør man før man vet ordet av det. Dette et utvilsomt den classen som jeg har hatt minst gøy med så langt. Men guildet trenger å få opp en PoM, så da blir det litt offline leveling på denne(Har også en ny HoX som sålangt er gøy!))

 

Offline leveling går uansett mye tregere enn å spille selv da. Man levler ca 1 lvl om dagen uten større problemer med å spille selv. Derimot så får man vel 1lvl per 3-5 dager eller noe som offline.

 

Men å bruke offline leveling er jo valgfritt da, samt man kan ikke bruke offline lvls på de første 20lvl(tortage) tror jeg.

Lenke til kommentar

Du får en offline level hver 4 dag, så det er ikke mye. Skjønner ikke at folk i det hele tatt kan klage, det er jo frivillig, og jeg ser ikke at det kan være negativt på noen måte. En level på 4 dager er ingenting på AoC

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å ta opp Conan-spillinga igjen nå, og kjøpe utvidelsen. Jeg har noen spørsmål:

 

- Jeg legger nå inn originalspillet og patcher det. Er det da bare å laste ned RotGS via nett så er det klart?

- Hva nytt vil jeg merke når jeg uansett kommer til å starte ny chr?

- Hva er resouorce downloads i patcheren? Laster man ned dler av spillet avhengig av hvor langt man har kommet? Min står nå på Intro: First 5 Hours.

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...