Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Suger man i pvp, ikke kom til fury.

 

Suger og suger...er ikke noe pvp-konge, i hvert fall ikke når jeg blir hoppet på av 5-6 stykker. Synes pvp gir en morsom dimensjon til spillet, men når oddsene hele tiden er i ekstrem disfavør er det mindre gøy. Hvordan funker pvp på pve servere? Begrenser det seg til mini games, eller er det soner i tillegg?

Lenke til kommentar

Tror ikke du er den eneste som er irritert.....

 

6 timer downtime for patch-update.

5 timer downtime for patch-rollback.

 

Om dette skjer med neste patch så vurderer jeg å si opp kontoen min.

 

Nei det er helt klart ut i fra kommentarene på eu forumet. Jeg kan ikke begripe hvorfor de må legge patchingen til tidene de gjør, og at ting tar så horribelt lang tid hele veien.

 

Jeg liker spillet, har funnet et flott guild. Kompensasjon i form av økt spilletid betyr veldig lite, jeg vil spille jeg.

 

At endel mennesker fikk masse ekstra lvl's i dag bryr jeg meg veldig lite om, at det skal kvalifisere til 6+5 timer nedetid er LITT i overkant.

 

Det blir i alle fall ikke noe kjøp av Secret World det første året, det er ganske så sikkert.

Lenke til kommentar
Nei det er helt klart ut i fra kommentarene på eu forumet. Jeg kan ikke begripe hvorfor de må legge patchingen til tidene de gjør, og at ting tar så horribelt lang tid hele veien.

 

Det har de vel forklart tidligere...er pga av det er den mest gunstige tiden i USA å gjøre patching på. Hvilket kan tyde på at det er flere betalende spillere i USA enn Europa.

 

Selv synes jeg det er gøy å lese all klaginga på AoC-forumet etter en patch. Det virker som det er endel som ikke har noe liv utenom AoC :)

Lenke til kommentar

Selv synes jeg det er gøy å lese all klaginga på AoC-forumet etter en patch. Det virker som det er endel som ikke har noe liv utenom AoC :)

 

Det er en del som f.eks har jobb og mye stress i hverdagen som liker å slappe av med et spill.

Når man faktisk betaler for en tjeneste, så bør den tjenesten også være tilgjengelig uten at utvikleren implementerer dårlige patcher som ødelegger.. gang på gang..

 

Det var også en del folk som faktisk hadde fått normal progress i spillet før de bestemte seg for å rulle tilbake serverne.

Lenke til kommentar

Selv synes jeg det er gøy å lese all klaginga på AoC-forumet etter en patch. Det virker som det er endel som ikke har noe liv utenom AoC :)

 

Det er en del som f.eks har jobb og mye stress i hverdagen som liker å slappe av med et spill.

Når man faktisk betaler for en tjeneste, så bør den tjenesten også være tilgjengelig uten at utvikleren implementerer dårlige patcher som ødelegger.. gang på gang..

 

Det var også en del folk som faktisk hadde fått normal progress i spillet før de bestemte seg for å rulle tilbake serverne.

 

Jeg er ikke helt uenig med deg. Men på en annen side, så bør folk være vant til at det blir litt ekstra nedetid etter disse patchene, og heller planlegge litt i forhold til det.

Ok hittil så har jo FC vært ganske greie med kompensasjon for "tapt spilletid" i form av gratis dager, så det er da vel ikke så mye å grine for.

 

Men noen vil vel heller ha en tjeneste full av feil, og uten nytt innhold, enn noen timer uten spilling :)

Lenke til kommentar

Men noen vil vel heller ha en tjeneste full av feil, og uten nytt innhold, enn noen timer uten spilling :)

 

Jeg vil heller at Funcom skjerper seg og fikser feilene før de blir oppdaget av spillere på live-serveren.

 

Greit nok at denne "buggen" var vanskelig å finne uten rett mengde spillere, men skal en ny funksjon som dette implementeres så bør den også testes ordentlig før den blir lansert, i kjent funcom stil, halvferdig.

 

Det er alt for mange feil som kommer med en patch fra Funcom. Hver gang de fikser en feil, så lager de to nye.

 

Age of Conan ble utsatt i over ett år for finpussing og fjerning av bugs, men det var fortsatt ett år for tidlig da det ble lansert. Så jeg undres enda over hva de egentlig gjorde det året de skulle "finpusse" spillet.

De virker veldig late/slappe til tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...