Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Jeg skipper ingen quests, gidder ikke og slette quests når jeg først har tatt dem. Har jeg dem så skal dem også gjøres enten det tar tid eller ikke. Stikker dessuten ikke til Khesh siden jeg har flere quests igjen i Atzels som jeg enda ikke har gjort enda. Får heller bare bruke god tid på og få til en grp som kan hjelpe meg med disse questa. Har selv en demo på 74 som jeg også sliter med og få grupper til og gjøre de grp questene jeg har igjen i khesh blant annet.

 

Så ja dette kommer til og ta tid ;)

 

Lykke til med å levle som sirup.

Gamle quest gir som oftest dårligere xp enn å grinde 5-6 mobs på "nyere" steder.

Men har selv en Conq 74 på Crom. så kan vel kanskje få blitt med en gang i TR.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange tenker jeg, Nordlys og The Covenant of Mor'di har nok gjort det!

 

Samme med polarbears om jeg ikke tar feil.

 

Men gratulerer,

 

Aquilonia er en liten server i forhold til Fury ^^

 

Jepp, det er en del færre folk her, men det er faktisk ganske bra trøkk :) Minigames ruller hele tiden og er altids ett eller to pugs som raider. Vi ligger faktisk ganske stødig på 20+ online nå på kveldene :)

 

Og de som stakk fra serveren var mest hardcore PvPere og de passet på en måte ikke så godt inn på Aquilonia heller. Nå er det mer smågruppejakt i Khes og Border Kingdoms, synes det er mer givende og taktisk krevende enn Zerg vs Zerg. Også er jeg jo en liten RP-nørd også da :p

 

Men morro å se at det er flere skandinaviske guilds som gjør det bra og som knuser på innover i T3 :)

Lenke til kommentar
Jeg skipper ingen quests, gidder ikke og slette quests når jeg først har tatt dem. Har jeg dem så skal dem også gjøres enten det tar tid eller ikke. Stikker dessuten ikke til Khesh siden jeg har flere quests igjen i Atzels som jeg enda ikke har gjort enda. Får heller bare bruke god tid på og få til en grp som kan hjelpe meg med disse questa. Har selv en demo på 74 som jeg også sliter med og få grupper til og gjøre de grp questene jeg har igjen i khesh blant annet.

 

Så ja dette kommer til og ta tid ;)

 

Lykke til med å levle som sirup.

Gamle quest gir som oftest dårligere xp enn å grinde 5-6 mobs på "nyere" steder.

Men har selv en Conq 74 på Crom. så kan vel kanskje få blitt med en gang i TR.

Eh gamle quests, vel det questet har nå vært der en stund, men jeg har nå liksom vært i Atzels også da, stakk til TR når jeg var rundt 63-64 og er 67 nå. Og skal jo seff tilbake til Atzels etter at jeg blir ferdig her i TR. Men jeg hater og stikke fra en plass med quester igjen som da bare blir stående og ikke gjort ferdig en gang for alle. Har det dessuten ikke travelt med og komme til lvl 80, da jeg har fire lvl 80's fra før :p Så jeg foretrekker og få tatt de questene jeg har og heller bruke god tid på ting en og rushe meg igjennom hele spillet liksom.

 

Men når det gjelder dette Lunn the Warmonger questet så der denna bossen veldig vanskelig og drepe i forhold til at han bare er lvl 68. Er jo en god del andre bosser i høyere lvl'er som er lettere og drepe en akkurat han.. Så han burde nerfes snart.

Lenke til kommentar

Field of the Dead er fra 38-50 sånn ca. Men hvis han enda er i slutten av lvl 20's eller i starten av lvl 30's så burde han gjøre seg ferdig i Conalls Vally eller dra til Wild Lands. Når man nærmer seg lvl 38-40 så kan man enten da til Field of the Dead eller til Noble Tarantia der man kan lvle fra 38-44 sånn ca..

Lenke til kommentar

Typisk at med en gang jeg har frozed accounten min får jeg veeldig lyst til og spille igjen.

Jeg har betalt hver måned siden spillet kom ut nesten, men spiller kanskje 2-3 timer i måneden. :p

Blir liksom ikke "hekta" på spillet, selv om jeg vil bli det. xD

 

Men åpner jeg kontoen min igjen, kommer jeg til og spille bare i et par timer før jeg blir lei igjen. D:

Nådde aldri lvl 80 heller. Tror jeg er lvl 71 elns nå. Blir spillet morsomere i lvl 80?

Er vell kanskje siden jeg spiller på PvE server det blir så kjedligt og, siden jeg er en "PvP-fyr" Men det nytter ikke å spille på pvp servere for jeg får aldri fre. high lvls ganker jo i hytt og pine. Kanskje det har roet seg ned nå (?) Er vell et halvår siden jeg spillte på Fury nå.

Også kommer jo expansionen og som kan være interessant.

Endret av blashyrkh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...