Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo evt rulle på Aquilonia da Blashyrkh. Der er det jo PvP men ikke ganking 24/7. Å joine en guild som Mõllers Tran sier her er også veldig lurt, da har man hele tiden noen å prate med og som kan hjelpe til med quests. Evt banke livskiten ut av dem som prøver å ganke :p

Lenke til kommentar

Jeg kaller meg sympozium. :p

 

Kerv: Har en karakter på Aquilonia og, som er med i guilde ditt, vist jeg ikke har blitt kicket. For det er lenge siden jeg har spillt på den. ^^

Men jeg syns det var akkurat like mye ganking der og. Etter at jeg kom ut av Tortage, så klarte jeg meg ikke lengre enn til lvl 24 elns, for jeg ble så forbannet av all den gankingen. :p

Endret av blashyrkh
Lenke til kommentar

Hmm, forrige gang jeg så de tre skjermene dine var ikke alle like.. Eller bommer jeg nå? x]

Hmm. hva mener du like? Annen type skjerm?

Vel 2 av skjermene er samme type, mens den tredje er en annen modell.

Men de er helt identiske på utsiden.

 

Lugnt

 

 

Flere enn meg som ikke fikk Aoc mappe på datan etter og ha installert spillet ?

 

Begynner og irritere meg nå ettersom jeg ikke får fram screenshots. Fikk bare en snarvei på deskope mitt :roll:

 

AoC installerer seg standard i C:\Program files\FunCom\Age of Conan\.

 

Du kan jo høyreklikke på snarveien > egenskaper for å se hvor snarveien linker til.

Om det ikke er ei mappe med navn "screenshots" i Funcom\Age of Conan\ mappa, kan du opprette en selv, så skal screenshotsa havne der.

Lenke til kommentar

Hmm, forrige gang jeg så de tre skjermene dine var ikke alle like.. Eller bommer jeg nå? x]

Hmm. hva mener du like? Annen type skjerm?

Vel 2 av skjermene er samme type, mens den tredje er en annen modell.

Men de er helt identiske på utsiden.

 

Lugnt

 

 

Flere enn meg som ikke fikk Aoc mappe på datan etter og ha installert spillet ?

 

Begynner og irritere meg nå ettersom jeg ikke får fram screenshots. Fikk bare en snarvei på deskope mitt :roll:

 

AoC installerer seg standard i C:\Program files\FunCom\Age of Conan\.

 

Du kan jo høyreklikke på snarveien > egenskaper for å se hvor snarveien linker til.

Om det ikke er ei mappe med navn "screenshots" i Funcom\Age of Conan\ mappa, kan du opprette en selv, så skal screenshotsa havne der.

Snarveien linker bare til en annen snarvei så det er jo så greit :p

 

C:\Program files\FunCom\Age of Conan\. Eksisterer ikke, finner rett og slett ingen Aoc mappe kun snarveier

Endret av cola98
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...