Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Assassins får en stor oppussing nå, så det er lite matnyttig å sette seg inn i fremtidige raidbuilds, da disse ikke vil være gyldige når oppdateringene kommer på live-serveren (er på Test Live nå). Det er bare å prøve seg frem, jeg vil dog anbefale deg å ikke suse til lvl 80, da du kommer til å bli temmelig forvirret når oppdateringen kommer og du ikke er kjent med de ulike featene.

Lenke til kommentar
Assassins får en stor oppussing nå, så det er lite matnyttig å sette seg inn i fremtidige raidbuilds, da disse ikke vil være gyldige når oppdateringene kommer på live-serveren (er på Test Live nå). Det er bare å prøve seg frem, jeg vil dog anbefale deg å ikke suse til lvl 80, da du kommer til å bli temmelig forvirret når oppdateringen kommer og du ikke er kjent med de ulike featene.

 

1,06 patchen er nok ikke fremme på live serverne etter server mergene, som de sa i community update 15.januar på www.forums.ageofconan.com

 

Får håpe det blir ganske snart :)

 

3 - 4 uker maks tenker jeg håper på mindre da seff

Lenke til kommentar

Den vil komme med 106 patchen ja, og ikke de som kommer etter det. Har lyst til og lage meg en sin selv, men tror jeg venter nå til patchen kommer, da jeg fortiden også nå lvler en ranger for første gang :p Pluss at jeg har en del andre chars i forskjellige lvler som jeg må få lvlet litt også, så har mange og bruke ;)

Lenke til kommentar

GT240 er på linje med 9600 gt. Tror du bør gå for et litt bedre skjermkort om du vil spille på bra/high som du sier. Jeg prøvde aoc med et 8800gt, noe som jeg tror lå mellom 30-40 fps på medium/high. Men det er lenge siden, så kan hende spillet kjører bedre nå.

Lenke til kommentar
Ok, da endrer jeg skjermkortet til GeForce GTS 250 1GB. Prisforskjellen mellom 512mb og 1gb var ikke så stor synes jeg.

 

Men hva synes dere om oppsettet mitt ellers da? RAM'en, processoren, osv, alt er "bra nok"?

 

Grei den :)

 

Bygger en ny pc'e selv, siden jeg er 16 tar det litt tid pga pengene..

 

Håper du får mange gode spill opplevelser ;)

Lenke til kommentar

Hm, kos og se tråden faktisk er aktiv :D For noen få mnd. siden var det jo ingen som fløy inpå her..

 

Anyhow, merker at det har tatt seg opp med players (før merges) på AoC, OT er jo ganske umulig og røre seg i til tider da det er alt for "mye folk" (Crom), men slik har det jo også vært en liten stund.

 

Lurer veldig på om det er mange som har fått Closed Beta til RotG? :hmm:

Endret av EditeD
Lenke til kommentar

Spiller også beta. Digger den supporten man får av Funcom på beta forumet. Der svarer de på absolutt alle spørsmålene man har, ingen spoilers.

 

Forresten hvem tipper at 1.06 kommer denne uken? Jeg tipper på neste uke med tanke på at etter forrige patch på TL serveren så ble sonene ustabile og mange folk klager på ubalanserte t3 bosser. (Hvis de da ikke fikser problemet med en ny patch så snart som mulig)

Lenke til kommentar

@ Pin-Kode

Jeg ville nok kjørt minst 4gb med ram. Ellers vil det nok funke med den riggen. Gitt at du kjører det oppgraderte skjermkortet.

 

Ellers sitter jeg å venter på patch 1,6 nå, blir morro å kunne kjøre på med Guild Renown og masse nytt RP stash :)

Er rett og slett utrulig å se hvor mye bedre spillet har blitt siden launch, hadde (nesten) vært litt gøy å gått tilbake å sett hvordan det var ved launch kontra nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...