Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøre begge bowls har jeg ikke prøvd ennå, er greit å være to om det synes jeg :) Tanka faktisk AB i går jeg også med min Conq :) Går greit med det Hybridspeccet jeg har. Hadde nok sliti litt hvis jeg ikke hadde hatt Overcome the Odds men :p Du sku vært på vårt raid, der ble shoulders thrash :)

 

Men nå som patch 1,6 er ute kommer jeg nok til å gå over til rein Carnage igjen. All out DPS :) Men dro alt for mye agro før..... Selv med minus i hate og 0 i taunt og i frenzy...

 

Men en ting er sikkert og kommer altid til å være det. Conqs er helt klart en av de desidert artigste klassene å spille! De kan jo nesten gjøre alt :)

Lenke til kommentar
Så, hva syns folket om 1.06 patchen? Om det har vært noe mulighet å spille enda etter oppdateringa?

 

Grei patch, ja. Dette guild renown systemet er ok, og T3 raids er jo fint, ihvertfall for de som har kommet så langt :)

Men en annen fin ting, er stamina- og cc-nerf for alle castere. Jaggu på tide. Lurer også på om en del klasser har fått litt lavere hp. Var sikker på at demo'n min hadde over 8000 hp før patch, men den nå er på rundt 6500. En DT i guildet mitt, mente han hadde "mista" noe hp også.

 

Også ser det ut til at denne BRC zoning-kræsjen er fiksa også, ihvertfall for min del :)

Lenke til kommentar

Er egentlig i ferd med å jobbe med en side med mine guild kamerater til age of conan, samt andre spill. http://www.norsktorsk.com

 

Ta en titt og gi oss litt tilbakemeldinger via pm!

 

1.06.01 var i alle fall vellykket fra min side. Down'ern var at pc'en min ikke kunne kjøre på medium lenger når 1.06 patchen kom ut siden det kom så mange nye folk tilbake! Noe som jeg er veldig glad for.

 

Ta en titt her også, Funcom går oppover!

http://bors.e24.no/e24.no/site/stock/stock...178000%29%29%29

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...