Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da slo det level 20 :) Noe jeg bør gjøre rundt den levelen?

 

Hvilke classer og leveler er det Auditor Fortuna Juvat rekrutterer fortiden, forresten?

 

 

 

EDIT: Gir meg for i dag, rett før level 23. Cimmerian har en utrolig grei plass å springe rundt å levele i, i forhold til det jeg husker av Stygian sin sone

Endret av hvo91
Lenke til kommentar
Da slo det level 20 :) Noe jeg bør gjøre rundt den levelen?

 

Hvilke classer og leveler er det Auditor Fortuna Juvat rekrutterer fortiden, forresten?

 

 

 

EDIT: Gir meg for i dag, rett før level 23. Cimmerian har en utrolig grei plass å springe rundt å levele i, i forhold til det jeg husker av Stygian sin sone

 

De er vel ganske åpne for alle skandinavere, men jeg vet de foretrekker et par flere conquerorer for tiden.

Men sålenge du er en grei person så får du nok bli med.

Lenke til kommentar

Gaaah jeg hater måten gruppe questa i dette spillet er bygd opp ;/ Greit med gruppe quest og elite mobs i egne instancer, men i den åpne verdenen syntes jeg det blir for dumt og grp quest der mobsa eller bossene er elite. Siden det ofte er helt umulig til og få grupper til disse gruppe queste, sitter nå fast med necroen min i Thunder River der jeg har 2 grp quester igen jeg ikke får noen gruppe til. Hater virkelig questet som går ut på og drepe Lunn the Warmonger siden han er jævelig vanskelig og drepe og mange som sliter med han, og siden det også er crappy loot så er det så få som gidder og hjelpe til og drepe han ;( Det andre gruppe questet jeg har igjen der er og få drept den croc bossen under Prison Colony, ikke mange som gidder og hjelpe til med det questet/bossen heller, selv om det er blue arrows/bolts i quest reward. Gaah hater og sitte igjen med quests som jeg aldri får gruppe til. Nekter nå og forlate Thunder River nå før jeg har fått gjort disse to questene.

 

Har også en Pom og en Ranger jeg sitter fast på med i Field of the Dead siden jeg har noen grp quester igjen der også jeg aldri får gruppe til og få gjort, det gjelder questa Death to the Vanir quest chainen som er håpløs og få grupper til og få gjort unna ;/ Nekter og stikke videre til EM eller noe med disse charene før jeg får gjort unna disse questa.

 

 

Bahh skulle ha vært mulig og få tatt disse grp questa i normal mode sånn at jeg faktisk kan få gjort dem.

Lenke til kommentar

Jeg skipper ingen quests, gidder ikke og slette quests når jeg først har tatt dem. Har jeg dem så skal dem også gjøres enten det tar tid eller ikke. Stikker dessuten ikke til Khesh siden jeg har flere quests igjen i Atzels som jeg enda ikke har gjort enda. Får heller bare bruke god tid på og få til en grp som kan hjelpe meg med disse questa. Har selv en demo på 74 som jeg også sliter med og få grupper til og gjøre de grp questene jeg har igjen i khesh blant annet.

 

Så ja dette kommer til og ta tid ;)

Lenke til kommentar

Wohoo!! Guilden klarte i dag å kjøre BRC W1 og Athyr Bast med bare guildies i dag! :) Det har vi ikke klart siden før sommeren 09 så vi er relativt fornøyde nå! Og folk sier Aquilonia er en død server :p Pffft!

 

Så nå skal det brukes en uke på rekruttering og hjelp til nye medlemmer :)

 

Noen "norske/skandinaviske" guilds her som har tatt ned noen T3 Bosser ennå el?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...