Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Et lite spørsmål: Hvordan får jeg byttet tilbake til en gitar karakteren min hadde tidligere?

 

Jeg kjøpte ny gitar i Rock Shop for en stund tilbake, men ønsker å bytte tilbake til den forrige. Jeg har lett i menyene, men finner bare hvordan man kan bytte klær og accessories?

 

Jeg kan alltids kjøpe denne gitaren på nytt, men det skal vel gå an å velge blant de man allerede har kjøpt?

Lenke til kommentar
Hit Me With Your Best Shot er ei tøff låt, på GH3 forresten, men ikkje noko utfordring sånn sett. Texas Flood derimot kan bli spanande.

 

Stevie Ray er helt! Ser for meg at dette faktisk kan bli litt utfordrende faktisk, fyren spiller til tider ganske raskt - med RBs strenge tidsvindu kan det bli ganske så tricky vil jeg tro.

 

Når er pakken mulig å laste ned?

Lenke til kommentar
Fikk RB1 i går!

 

Var myyye bedre enn RB AC/DC.

 

Men ræva at ikke det er hyperspeed, og at ikke trommene fra WT fungerer. Gleder meg til å få RB2, overføre sangene fra rb og rbac/dc til rb2, og spille med WT instrumentene og hyperspeed :)

 

Hva er så galt med RB AC/DC? Jeg forventa riktignok ikke mye, siden det kosta relativt lite, men jeg ble likevel positivt overrasket. Og det er jo ikke akkurat som om du ikke vet hva du får, tracklista står jo back på coveret. (?)

 

Det eneste som irriterte meg bittelitt var at det ikke var NOENTING som tilsa at dette faktisk var noe annet enn Rock Band med andre sanger. Jeg mener, presentasjonen er jo helt identisk. I tillegg er careermodusen dårlig, men det driter jeg i.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Akkurat nå står RB settet mitt og støver ned, sammen med resten av spillene mine.. :(

Gleder meg SINNSYKT til å spille igjen! XBOXEN er på Rep. :cry:

 

Hender jeg setter meg ned og slår litt løs på trommene ass. :D

 

Noen som gidder å ramse opp en liste med de nyeste, feteste sangene fra RB2? (download)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...