Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man kan kjøpe alt seperat, inkludert spillet selvfølgelig.

 

Gleder meg til det selv, skal kjøpe et eget MS Points-card bare Rockband allerede ved release garantert(og plukker ut noen enkeltsanger av de 450 poengene jeg har igjen nå).

Kjempe :!: Jeg skal kjøpe Metallica pakken med en gang jeg får det! :new_woot:

Lenke til kommentar

En kompis av meg har amerikansk PS3 og har fått tak i Rock Band og kan bare si at det tar flatt av :p MEN! Vi fikk ikke til å bruke GH3/GH2 gitarene hans med spillet, og slik jeg forsto det på det lille jeg fant på google så gikk det ikke heller. Blir det likt på X360?

Lenke til kommentar
En kompis av meg har amerikansk PS3 og har fått tak i Rock Band og kan bare si at det tar flatt av :p MEN! Vi fikk ikke til å bruke GH3/GH2 gitarene hans med spillet, og slik jeg forsto det på det lille jeg fant på google så gikk det ikke heller. Blir det likt på X360?

 

Ja, på Xbox kan man bruke GH gitarene. Bare synd min er ødelagt. De fret-buttonsene er helt fucked. Halsen glir helt sinnsykt ut, og det blir ikke bedre når man dytter den inn. (som det var før)

Man må dytte den inn, ut og SÅ inn igjen for å fungere. OG det er et rent helvette midt i en sang.

 

Rock Band gitaren er jeg overrasket over. Både negativt og positivt:

 

1. Den er IKKE trådløs. Det er PS3 sin.

2. Den ligner helt sinnsykt på en ekte gitar. Med solo-frets nederst på halsen! :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Rock Band er utvilsomt det spillet jeg gleder meg mest til i 2008, og har irritert meg over at EA/Harmonix har gitt det ut i USA, men ikke her hjemme.

Men med unntak av Q1 2008 så har det vel ikke kommet noen fast lanseringsdato ennå, så jeg frykter at Dinsdale kan få rett.

Dette skal uansett kjøpes på lanseringsdagen, uansett hva det vil komme til å koste her hjemme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Til Xbox 360 er ikke spillet sonefritt, i likhet med så å si alle spill EA har gitt ut til platformen. Hadde det vært sonefritt hadde jeg importert for lengst.

 

Dinsdale, nå har det vel bedret seg med tilgjengelighet i USA? Det er jo ikke så lenge før de skal begynne å gi ut instrumentene hver for seg, så håper de snart har klart å dekke etterspørselen.

Lenke til kommentar
Dette her skal skaffes. Første spillet jeg kjøpte til min nye 360 var GH III og jeg bare digger det.

Må skaffe 1 gitar til og trommesettet når Rock Band kommer.

 

Hehe, hele grunnen til at jeg kjøpte X360 var GH3. Jeg gikk inn på Elkjøp:

Meg: "Har dere Guitar Hero 3 til Nintendo Wii?"

Mann bak disk: "Nei dessverre, det har vi ikke fått inn enda."

Meg: "Hmm.. Da skal jeg ha en 360 Elite og GH3 til den!"

 

Impulskjøp? Neeh :p

 

Men litt on topic:

Syns gitaren hadde sine fordeler og ulemper. Knappene var litt rare å spille på, men det er kanskje bare en vanesak. Har bare prøvt et par sanger så. Men en ting som jeg syns var digg, når du "slår på strengen" lager det ikke sånn klikkelyd som på Les Paulen til GH3! Og trommene.. God damn det var kult! :D Litt vanskelig til å begynne med (prøvte rett på medium vanskelighetsgrad), men det kom seg litt etter hvert. Åsså er det innlagt tromme å gitarsoloer midt i sangene der du bare dundrer løst. Hørtes helt jæ**g ut, men kult var det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...