Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Neste uke kommer hele Chinese Democracy av Guns N' Roses ut på Rockband! Minus da Shacklers Revenge som allerede er på RB2.

 

Dette er det trettende albumet som har kommet ut på Rockband.

 

Andre låter som kommer iløpet av de neste måndene;

Jackson 5 - ABC

Audioslave - Gasoline

3 Doors Down - Kryptonite

Freezepop - Less Talk More Rokk

AFI - Miss Murder

Tenacious D - Rock Your Socks

Black Tide - Show Me the Way

Blink 182 - What's My Age Again?

Alice In Chains - Would?

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Neste uke kommer hele Chinese Democracy av Guns N' Roses ut på Rockband! Minus da Shacklers Revenge som allerede er på RB2.

 

De kunne ha kalt bandet for det det egentlig er nå om dagen, The Axl Rose Band (en helt annen diskusjon :)). Guns N' Roses ga seg i 97 eller noe sånt, de skulle ha heller sluppet Appetite for Destruction hadde vært mye bedre :)

 

 

 

Men over til det jeg skulle spørre om. Jeg og brodern fant ut at vi skulle teste å føre over låtene fra RB til min PS3 sånn at jeg kunne bruke de låtene under RB2, men det fikk vi ikke til å virke. Han kjøpte RB fra statene, kan det ha noe med saken å gjøre, jeg har kjøpt mitt kopi av RB2 her på berget. Jeg har kjøpt Export Key så har fått med meg den delen...

 

Vi går inn i Export songs menyen på RB og går de to eller tre stegene som skal til, når vi har gjort det siste punktet så hopper den bare ut til hovedmenyen og det er alt som skjer. :(

Lenke til kommentar

De kunne ha kalt bandet for det det egentlig er nå om dagen, The Axl Rose Band (en helt annen diskusjon :)). Guns N' Roses ga seg i 97 eller noe sånt, de skulle ha heller sluppet Appetite for Destruction hadde vært mye bedre :)

 

 

Ærlig talt det der er care. Guns N` Roses duger forsatt, det er Axl Rose Band, men det er faktisk Guns N` Roses. Chinese Democracy har en haugevis av gode gitarsoloer, så dette er i mine øyne et DLC verdt pengene. Better blir også kanskje en god syngelåt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Men over til det jeg skulle spørre om. Jeg og brodern fant ut at vi skulle teste å føre over låtene fra RB til min PS3 sånn at jeg kunne bruke de låtene under RB2, men det fikk vi ikke til å virke. Han kjøpte RB fra statene, kan det ha noe med saken å gjøre, jeg har kjøpt mitt kopi av RB2 her på berget. Jeg har kjøpt Export Key så har fått med meg den delen...

 

Vi går inn i Export songs menyen på RB og går de to eller tre stegene som skal til, når vi har gjort det siste punktet så hopper den bare ut til hovedmenyen og det er alt som skjer. :(

 

Akkurat dette lurer jeg også på. Jeg låner RB1-plata av en kompis som har importert fra Canada, men får samme resultat som Manx skriver. Ingen måte å unngå dette på?

Lenke til kommentar
Men over til det jeg skulle spørre om. Jeg og brodern fant ut at vi skulle teste å føre over låtene fra RB til min PS3 sånn at jeg kunne bruke de låtene under RB2, men det fikk vi ikke til å virke. Han kjøpte RB fra statene, kan det ha noe med saken å gjøre, jeg har kjøpt mitt kopi av RB2 her på berget. Jeg har kjøpt Export Key så har fått med meg den delen...

 

Vi går inn i Export songs menyen på RB og går de to eller tre stegene som skal til, når vi har gjort det siste punktet så hopper den bare ut til hovedmenyen og det er alt som skjer. :(

 

Akkurat dette lurer jeg også på. Jeg låner RB1-plata av en kompis som har importert fra Canada, men får samme resultat som Manx skriver. Ingen måte å unngå dette på?

kjøpte RB i norge, og RB2 i canada. Det funka ikke å overføre sangene. Eneste måten å "fikse" det på er å kjøpe begge i norge. (som jeg endte opp med å gjøre)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...