Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343

er på min 3. WT gitar nå, og det har vært stor forskjell på knappene (måtte bytte de forrige pga butikken ville bytte hele settet da jeg bytta trommene. Jeg liker gitaren godt pga vekten og størrelsen, og kvalitetsfølelsen, men selve knappene sliter jeg med å bli vant til. det er antagelig en vanesak, men jeg klarer ikke spille like fort og presist som med exploreren.

 

jeg spiller som oftest sammen med kompiser, så vi holder på med offline tour med fullt band. fantastisk at man får brukt dlc låter på tour i Rb! mystery og make a setlist får en helt ny dimensjon når man har et bra lass med DLC liggende klart:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343

sant det da. har bare prøvd GH 1 gitarer på ps2, samt explorer og WT gitaren på 360. Kunne tenkt meg å prøvd Rb instrumentene, men ser ikke noe poeng i å kjøpe dem når explorern funker så bra som den gjør. kunne dog vært litt moro med soloknappene på rb gitarene, bare for følelsen det gir å spille lenger opp på halsen:)

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker Rock Band gitarene fordi knappene går helt ut til kanten på halsen. I tillegg synes jeg det er lettere å "slide" fingrene over tastene. Det er vel smak og behag antar jeg. Men vil tro det har skjedd framskritt, har prøvd GH-gitarene til PS2, Explorer, GH3, Rock Band 1, GH:WT og Rock Band 2. Etter at RB2 gitaren kom i hus har jeg ikke brukt noe annet.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Har nå kjøpt rock band 2, og det lagger noe helt for jævlig. Er ikke noe kalibreings nødvendig, er selve notene som hakker nedover den tingen de kommer på. Både rock band og rock band 2 lagger. Aldri skjedd før.

 

Noen som har noen tips?

Ikke si kalibrering

Lenke til kommentar

Noen som vet om det kommer noen verdige Rock Band DLC låter snart? Synes det har vært så mye dårlig så lenge nå, men skal sies at jeg heller mot metall og rock sjangeren. Hvorfor ikke mer Dream Theater eller f.eks Opeth? Er jo garantert et stort marked for det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Noen som vet om det kommer noen verdige Rock Band DLC låter snart? Synes det har vært så mye dårlig så lenge nå, men skal sies at jeg heller mot metall og rock sjangeren. Hvorfor ikke mer Dream Theater eller f.eks Opeth? Er jo garantert et stort marked for det...

 

tenkte på akkurat det samme i går! opeth hadde vært genialt som DLC! Sjøl om jeg trives i metal sjangeren, så kunne det gjort seg med mer skikkelig gammelrock også! deep purple, sabbath f.eks. Hva med en jethro Tull pack f.eks? hadde vært supert!

Lenke til kommentar

Du må kjøpe den separat.

 

Neste ukes DLC:

 

Thin Lizzy - Boys Are Back In Town (Live)

Thin Lizzy - Cowboy Song (Live)

Thin Lizzy - Jailbreak (Live)

The Pretenders - Precious

Pat Benatar - Hit Me With Your Best Shot

Nikko - Break My Heart

Nikko - Don't Tell Me

 

 

Hit Me With Your Best Shot husker jeg fra GH2, den er gøy å spille :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Du må kjøpe den separat.

 

Neste ukes DLC:

 

Thin Lizzy - Boys Are Back In Town (Live)

Thin Lizzy - Cowboy Song (Live)

Thin Lizzy - Jailbreak (Live)

The Pretenders - Precious

Pat Benatar - Hit Me With Your Best Shot

Nikko - Break My Heart

Nikko - Don't Tell Me

 

 

Hit Me With Your Best Shot husker jeg fra GH2, den er gøy å spille :)

 

da blir det thin lizzy låtene, og pat benatar på meg! Lizzy er knalltøft!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...