Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg skal kjøpe Rock Band 2. Jeg er ikke interessert i noen som helst bundle som inneholder trommesettet da jeg bare vil ha et par gitarer, og kanskje en mikrofon (ikke nødvendig). Hva er det beste alternativet?

Dette er sikkert blitt spurt om en trillion ganger, men jeg gidder rett og slett ikke å lete i tråden.

Endret av Spetz
Lenke til kommentar
Hei, jeg skal kjøpe Rock Band 2. Jeg er ikke interessert i noen som helst bundle som inneholder trommesettet da jeg bare vil ha et par gitarer, og kanskje en mikrofon (ikke nødvendig). Hva er det beste alternativet?

Dette er sikkert blitt spurt om en trillion ganger, men jeg gidder rett og slett ikke å lete i tråden.

 

Mener å huske at du får kjøpt sånn pakke med 2 gitarer (guitar hero-gitarer vel å merke) noen steder. Så kjøper du bare plata for seg selv.

Men om du vil ha Rock Band gitarer, må du nok kjøpe dem single.

Lenge siden jeg har sjekka Rock Band-markedet, så mulig jeg tar feil..

Lenke til kommentar

Mye bra DLC som kommer til Rockband den nærmeste tiden.

 

Elton John, Iggy Pop, Korn, Nirvana, Pantera, Queen, The Raconteurs, Talking Heads og The White Stripes. Snoop Dogg også, men spørs hvor bra det blir.

 

Hele albumet "Backspacer" av Pearl Jam, som er deres nye kommende album vil få release på samme dag som det kommer på retail til Rockband.

 

Å i morgen på Live, og torsdag på PSN vil det komme DLC fra Billy Idol, Jet, Fleetwood Mac og Tom Petty.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

OMG, da har jeg bestilt meg Rock Band Instrumentpakke til 399,-, Beatles Rock Band og Rock Band 2 fra platekompaniet til PS3! Dette kommer til å bli så uberfett! :D

 

En ting jeg lurer på, går det and å kjøpe sanger fra Playstation Store når jeg har Rock Band 2 plata, eller må jeg ha Rock Band 1 plata? :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...