Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neste uke er det en Roy Orbison 6-pack.

 

I tillegg kommer:

 

Are You Gonna Go My Way -- Lenny Kravitz

Freedom Train -- Lenny Kravitz

Let Love Rule -- Lenny Kravitz

Mr. Cab Driver -- Lenny Kravitz

 

The Joker -- Steve Miller Band

Space Cowboy -- Steve Miller Band

 

 

 

 

Alt i januar. Det blir naturligvis ikke bare disse låtene men mange flere også. :)

Lenke til kommentar
Ang. RB 2 til XBOX 360: ER DETTE SONEFRITT? Kan jeg bestille fra USA? Noen som vet?

 

Må få meg trommene + RB2-cd`en, siden mine kjære RB1 trommer er ødelagt..

 

Det er bare ps3 versjonen som er sonefri,men er det noen som overhodet har hørt noe om utgivelses datoen for RB2 for ps3 i Europa?

Endret av bajas11
Lenke til kommentar

Rock Band 1/2 er ikke sonefritt på Xbox 360. Dermed må du bestille bundlepacken med instrumenter og NTSC-plate, for så å kjøpe spillet i Norge. Rock Band 2 er jo til salgs i butikker i Norge nå, for de som har Xbox 360. Alternativt kan du jo kjøpe en amerikansk Xbox 360, det gjorde jeg :p

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Neste ukes DLC til Rock Band er, WHOOOHOO!!, Lenny Kravitz!

 

Fire låter fra Lenny:

 

Are You Gonna Go My Way

Freedom Train

Let Love Rule

Mr. Cab Driver

 

 

I tillegg kommer det to låter fra HMX-band:

 

Megasus - Megasus

Honest Bob and the Factory-to-Dealer Incentives - Entangled

 

 

Noen av HMX-bandene er bra så det kan bli en positiv overraskelse. Lenny-låtene koster 160MS points (PS3: 1,99 usd) pr stk eller 560 (PS3: 6,99 usd) for pakken. HMX-låtene koster 80MS points (PS3: 0,99 usd).

 

 

Are You Gonna Go My Way er også i GH4, så det blir spennende å se hvordan Harmonix sin versjon blir. Satser på at låta blir bedre i Rock Band, slik som Fleetwood Mack - Go Your Own Way.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Hvordan får jeg åpnet alle sangene på rock band 1 på ps3? er det mulig og åpne de med en kode?

Det var det på Xbox i alle fall. Satt og prøvde trykke den jævla koden fort nok kanskje 20 minutter før det gikk. Vanskelig å huske og ta fort i riktig rekkefølge. Er vel bare google litt så finner du

Lenke til kommentar

Syns de har VANVITTIG dårlig strategi. At det tar flere måneder før instrumentene kommer er helt uholdbart, og det er vel også grunnen til at GH:WT selger som bare det; de har skjønt at release er release. Har definitivt mest lyst på RB2, men når det ikke er instrumenter er det litt irriterende. Kan alltids kjøpe GH, men da blir det jo langt over 2000 kroner, som jeg syns er *litt* drøyt. Synd det skal være så knotete. Vel, har lyst på allikevel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...