Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har man doble basspedaler på dette settet?

`

Det vanskeligste å lære for en trommis er nettopp det han gjør med høyrehanda, slå hi-haten konstant i samme takt uansett hva han spiller med høyrehånda og føttene. For hjernen vil helst bevege begge hendene samtidig. Det må man overkomme for å spille sånn. Det er en av de største hindrene for keyboardister/pianister også, å få total uavhengighet mellom høyre og venstre hånd. Hører man på f.eks. Bach sine orgelstykker, spilles det like sinnssykt med både høyre og venstre hånd, helt uavhengige melodier og linjer. Det er DRIT vanskelig. Spiller synth/piano selv.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

går det ann å ta den online?

 

Det er den hvor du må spille setlisten på 58 sanger ikke sant?

 

forresten, Eriqo, har du begynt på expert enda?

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt rock band fra england nå nylig, slik at jeg venter i spenning. Men funker det på min (norske) xbox treseksti eller må jeg gjøre noe for at det skal funke?

 

btw. det koster kun 1250 med frakt fra amazonas uk, siden 1 pund = 10 kr.

Lenke til kommentar

alt fungerer som det skal, uten noen ekstra. eneste du evt. trenger å kjøpe er en strømadapter fra britisk til norsk strømutak for å bruke usbhuben som følger med. men den er kun nødvendig å bruke om du har en gitar med ledining fra før og skal bruke den med spillet, sammen med alle de andre instrumentene. ellers har du 3 usb inganger på xboxen som er nok til trommene, mic'en og den nye gitaren...

 

1250 med frakt ja. men du kommer muligens til å måtte betale mer om noe blir stoppet i tollen.. blir fort et par hundre eksta der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Ellers er det jo ett alternativ med denne

Eneste er at frakten blir på ca 100 dollar

Er det noen her som har kjøpt den og kan dele erfaringer? Jeg synes den ser langt mer behagelig ut enn stock-pedalen og vurderer kjøp.
Lenke til kommentar
Jeg har bestilt rock band fra england nå nylig, slik at jeg venter i spenning. Men funker det på min (norske) xbox treseksti eller må jeg gjøre noe for at det skal funke?

 

btw. det koster kun 1250 med frakt fra amazonas uk, siden 1 pund = 10 kr.

Rock Band frå Amazon.co.uk: £99

Frakt: £25 (?)

Valuta: £1 = 10,120 NOK

 

Pris i NOK: (99+25)*10,120 = 1255,-

Moms: 1255*1.25 = 1570,-

Postens tollgebyr: 1570+180 = 1750,-

 

Total: 1750,-

 

Kan være små forskjellar avhengig av fraktpris, valutakursen når pakken blir behandla og om pakken blir levert av UPS eller liknande.

Lenke til kommentar
går det ann å ta den online?

 

Det er den hvor du må spille setlisten på 58 sanger ikke sant?

 

forresten, Eriqo, har du begynt på expert enda?

 

 

Med gitar? Ja.. Kom langt første dagen jeg fikk spillet, men det ble tydeligvis borte.

Ja,World Tour på Expert har jeg begynt på..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Så vidt jeg har merket er vanskelighetsgraden på DLC mye det samme som innholdet du finner på disken, og Rock Band er enklere enn Guitar Hero 3.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte instrumentpakka fra amazon, har hatt den i ett par uker nå.

Hvor lang tid tar det før jeg får regning?

 

Jeg syns det er rart att de leverer den på døra uten og si ifra att varen ikke er fortollet eller att man får en såpass stor regning på ett senere tidspunkt. Da jeg sjekket sporinga stod det ikke noe som tollklarering e.l, det gjør det på sporinga til feks DHL.

 

De kan vel EGENTLIG ikke bare plutselig sende deg en regning uten og opplyse deg om att det kommer videre omkostninger for varen din før du mottar den?

Endret av SolidSnatch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...